söndag 29 januari 2012

Att fylla 90 år.....


En dag fylld av kärlek när lilla svärmor Brita fyllde 90 år.
En härlig stund hos min svägerska och svåger för att fira en pigg 90 årig svärmor...♥
I lördags firades Brita, men hon fyllde egentligen i fredags men då var det firande på hennes boende med sina vänner och personal där. Nu var det resten av släkten.

En härlig stund med många grattis och god mat.












Familjens lilla fina katt sitter på trappräcket och har lite koll på alla gästerna.

Önskar er en fin söndag nu ♥

12 kommentarer:

  1. Så ungdomlig din fina svärmor ser ut/ Boel

    SvaraRadera
  2. Hej Maria och vilken pigg och fräsch svärmor du har! Vilken fin tårta och vilket trevligt kalas, ser jättemysigt ut! Kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Åh grattis till svärmor och säg till henne att många år till.
    Så söt hon är på kortet. Jag önskar ofta att jag hade haft min mormor kvar,
    en sån underbar människa. Men jag är glad för alla år jag fick med henne och det var många och att jag åkte och hälsade på mina morföräldrar ofta fast
    dom bodde långt långt från mej.
    Hoppas ni hade kaon roligt på festen. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  4. Håller med dom andra .Jisses vad fräsch hon ser ut din svärmor.Himla mysigt kalas mycket smått och gott.Ha en fin söndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Vad fin hon är din svärmor :-) Inte kan man tro att hon fyller 90år!!

    verkar som ni haft ett mysigt kalas :-)

    Ha en fin söndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  6. Grattishälsningar till din svärmor som ser så pigg ut! Hade absolut inte gissat på den höga åldern... Här planerar vi också för 90-årsfest i vår. Min pappa fyller 90 år i mars, vilket också är svårt att förstå - både att min pappa faktiskt är så gammal, och därför att han också ser ut att vara 10 år yngre.

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  7. Härligt att kunna få vara med å fira en sådan fin dam, grattis.
    Min mamma blev 92 i år och jag är så glad att ha henne.
    Ha de bra/kram

    SvaraRadera
  8. Härligt att se så fräsch ut när man är 90 år...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Tänk att bli hela 90 år, vad härligt. Bara man får vara pigg o frisk så. Härligt kalas. Ha en härlig söndagskväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  10. Grattishälsningar till din söta lilla svärmor!

    kram 3 tanter

    SvaraRadera
  11. lotta.lofas@utbildning.lerum.se29 januari 2012 21:03

    Maria!! Så fina bilder du har tagit!! Tack! Stor kram Lotta

    SvaraRadera
  12. 90 år, en aktningsvärd ålder;)

    Även om det blir lite i efterskott så skickar jag med ett grattis till din kära svärmor;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)