onsdag 14 december 2011

Julkortsdags.....

Nu skall snart julkorten postas...om ni inte redan fixat detta. Jag brukar alltid vara lite sen , men det funkar ändå..
Flera jular i rad har jag gjort alla mina julkort själv med en massa jobb bakom. Men i år har jag inte mäktat med detta. Så idag har jag vaknat till liv i skapar lusten. Tillverkat lite enklare julkort i år. Och vi skickar faktiskt inte lika mycket som förr.
Hur gör ni..? Gör själva eller köper ni färdiga ?.



 Tomten har fått glitterspray på sig. Blir ju lite festligare då.




Önskar er en härlig torsdag....♥

13 kommentarer:

  1. Jag skickade mina 10 kort igår. Jag har gjort mina och jag hade inte fler att skicka till. Tyvärr kan jag tycka. Dina kort blir säkert uppskattade . Jättefina bilder ju.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att jag kunde göra alla julkort själv, men jag är inte så bra på det och inte har jag tid heller . I alla fall inte i år :-)
    Men jag vill absolut ha riktiga julkort på posten. Mejl och sms i all ära, men inte slår det dom gamla hederliga. Dina kort är jättefina!
    Ha det så bra i julstöket! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Det var så sant så... måste komma ihåg att posta julkort.
    Jag köper färdiga hos Countrybymail. Har inte riktigt tålamod att sitta och klippa och klistra med papper.
    Fina julkort du skapat. Inte tycker jag att dessa ser enkla ut. Riktigt avancerade skulle jag säga :)
    Önskar dig en fin torsdag!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Fina kort du har gjort. Själv postade jag några julkort i går. Jag har köpt min jul kort hos Violan. Jag har inte tålamod att klippa och klistra sådant. Men tycker dom är jätte fina.
    Önskar dig ett skönt vecko slut.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vi slutade skicka julkort för ngr år sedan... Bara till di gamle till övriga skickar vi via mail eller mms

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, nu är det verkligen tid för julkorten och så fina dina blir!
    Ha en fin torsdag!
    Lisa

    SvaraRadera
  7. I år köpte jag julkort.
    Förra året gjorde jag egna.
    Men visst är det roligare att göra egna eller att få ett eget tillverkat kort.

    SvaraRadera
  8. Åhh,vilka fina julkort,det är sååå roligt att få dom och speciellt handgjorda!!
    I år skickade vi köpta kort/ hand och fotmålade som dom har gjort i olika julmotiv,både fina och att man hjälper till i deras förening.Ha en fin dag,kram på dej :)

    SvaraRadera
  9. Så fina kort! Ha en riktigt mysig julvecka.
    :)

    SvaraRadera
  10. Jag har också börjat att förbereda för att skicka mina julkort idag. Vilka fin kort du gjort.
    Ha en fortsatt mysig dag/kram

    SvaraRadera
  11. Vilka härligt vackra julkort du gör, vad duktig dun är;) Så duktig är inte jag, här köps det julkort, men de är ju inte på långa vägar lika fina som dina hemgjorda;))

    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  12. För första gången har jag gjort egna julkort. Riktigt kul faktiskt. Men hade jag haft många att skicka till tror jag inte jag hunnit med det.
    Dina kort är jättefina.
    Kram Maria

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)