fredag 9 december 2011

Gottegris.....

Nu är det fredag och regnet öser ner, vinden viner utanför hörnan.
Snöstormen som härjade igår kväll försvann och med den all snö.

Men nu är det fredag och lite mys. Lite IDOL för den som tittar på detta. Vem tycker ni skall vinna? För mig spelar det ingen roll dom är så jättebra båda. Våran Moa från Alingsås åkte ju ut förra veckan. Men hon är grym tycker jag.....inte bara för att vi bor i samma lilla stad.

Nu en sväng att handla lite föda....har inte börjat min matplanering ännu...hi hi

Så nu vill jag bjuda er på en bit ♥ choklad denna fredag.
Ät och njut !





16 kommentarer:

  1. Tackar tackar för de fina pralinerna :)
    Matplanering... är något jag menat mig på länge för att förenkla vardagen men.. det blir inte av.

    Ha en trevlig helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Oh tack så mycket de smaka mums. Idol får man väl se nu när de e sista gången.
    Önskar dig en skön helg/kramen

    SvaraRadera
  3. Här blir man ju jätteglaqd när man kikar in;))
    Tack så mycket för chokladen, jättegott;))
    Här är det snöblask o blåster som bara den.
    Igår hade vi en hel del snö o det var så vackert ute, men nu varnas det för upp till 3 dm snö........vädret är crazy;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  4. Mmm, smakar bra! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. Tack...va gott med choklad. Det kan man behöva nu. Här smattrar regnet mot rutan och vi kurar inomhus i värmen. Skönt att det är fredag. Ikväll blir det god middag med vin i skenet från brasan.
    Ska bli såå härligt. Ha en fin fredagskväll och en trevlig helg! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  6. Tack :-) En sån efter lunchen hade inte varit fel ;-)
    Önskar dej en fin helg!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  7. Jag höll på Moa, men ska till globen på finalen med dottern som håller på Robin. Ska bli kul att se det live!

    SvaraRadera
  8. Ni har samma trista väder som vi.... :-( Hade gärna haft kvar snön....

    Hoppas du hittar på ngt gott att fredagsmysa med :-)

    Ingen Idol här, tror jag.. vi har inte följt det iår.. men lite lustigt är det att just Amanda & Robin är I Final, för de namnen har mina barn ;-)

    Ha en mysig fredag :-)
    Kram
    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  9. Vilka läckra chokladbitar du bjuder på idag!

    Ja, här blir det nog också lite IDOL,själv hoppas jag ju på Robin, som jag tycker är suverän i alla lägen! Lilla Amanda är nog lite för speciell i sammanhanget!
    Ja, Moa var verkligen bra, men hon får nog sitt ändå....! Ibland kan det vara bra att just inte vinna!
    Ha en fin fredagskväll!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  10. din pralinerna titta mums mums.
    Vi har här in tyskland också regn och 5 grader,
    jag önskar dig en trevlig helg,
    kram.Kersti

    SvaraRadera
  11. Tack för söt och god choklad!

    Trist att Moa försvann, men är säker på att hon tar sig fram ändå..............
    Bara vi nu kan se tv ikväll i stormen........

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  12. Den chokladen blir perfekt till Idol i kväll
    jag tror Robin vinner
    Kram

    SvaraRadera
  13. Här är det snöstorm, så mannen i huset får ta traktorn till hjälp att skotta ...Lagom är bäst, därför blir man nästan aldrig nöjd ;) !
    Chokladpraliner tackar man aldrig nej till !'
    Ha en mysig kväll !
    Kram / Anneli ♥

    SvaraRadera
  14. Passar bra med choklad när det är fredag :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  15. Avstår lördagsgodis trotts att det är gott och det vattnas i munnen.
    Både Robin och Amanda var värdiga vinnare i går, men Amanda tog hem skivkontraktet, men Robin får också göra en skiva av juryns Bagge och Bard. Vad jag förstod så återkommer inte Idol mera ??? synd för jag gillar musikprogram.
    Ha en fin andra Advent.
    Kramen.

    SvaraRadera
  16. Choklad funkar bra som föda också :o)

    //Linda

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)