onsdag 7 december 2011

Fjäderfluff på posten....

Förra veckan kom den med posten. Min vinst från underbara Past seasons. Denna underbara krans av fjädrar från Anettes hönor. Jag som gillar höns blev otroligt glad för denna vackra krans.
Kan säga att den är helt ljuvlig...♥ ♥. Så tack snälla Anette !

Så den kommer ni att få se mer av på bloggen. Just nu har jag den bland mina hyacinter.

Idag onsdag blir det jobb och lunch med maken på stan. En tur till Vinden loppis för att leta stol till dottern egentligen.  Kanske kanske det blir något till oss också...hum. Letar efter en viss typ av liten lampa till sovrummet..men vi får se.


Må så gott kära vänner.






 
 

♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

  1. Så fina de e. Kan du inte ta ett kort på hela kransen. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  2. Fin och fluffig den verkar och en sån underbar vätte du har :)

    KRam Maria

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin! Måste genast kolla in den sidan. hoppas du får en härlig onsdag, kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas du hittade något roligt att ta med hem. Fluffiga mysiga fjädrar som du fått.
    Önskar du haft en bra dag/kram

    SvaraRadera
  5. Fluffigt och mysigt ser det ut :)
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker krans - som en gåva från änglarna!
    Ha en härlig kväll!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Va mysigt att luncha me gubben!!!
    Hoppas du hittade en lampa!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker fjäder krans...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Vad glad jsag blir att du gillar kransen. Kul att den kommer till användning. Min egen flyttar också runt här i huset : ) Just nu hänger den i fönstret tillsammans med två silvriga julkulor.

    Ha det så gott!
    Mvh Snuzer.

    SvaraRadera
  10. Första gången jag ser en fjäderkrans, så fluffigt fin, GRATTIS till den !
    Kramen

    SvaraRadera
  11. Vilken fin fjäderkrans =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  12. Jättesöt krans, vilka fina bilder du tar Maria gillar de juliga övers i bloggen. Ha en bra dag. Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Hej! Vilken lyster och glans med denna fjäderkrans. Ha en fin dag !

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)