torsdag 1 december 2011

Berit... Brrrr

Rensade min kamera inför lite nya foton. Tar en massa foton som ni aldrig får se.....testar mycket och det blir ju inte alltid så bra eller kul att titta på.

Här har vi stormen Berit i full fart nere vid sjön Mjörn på 1'a advent.
Det blåste så kraftigt att det nästan inte gick att öppna bildörren. Men kort måste jag ju ta.

Så här får ni lite Berit i efterskott på kvällskvisten. Nu är kameran tom och jag är ju på tjejmiddag i kväll så då fylls den förhoppningsvis med nya fina kort på L's nyrenoverade kök.








14 kommentarer:

  1. Ja snacka om storm! Vad fint du gjort med lite snö över sidan! HUr har du lyckats med det om man får fråga?

    //Lottzy

    SvaraRadera
  2. Ja, det var visst en ordentlig storm ni fick.
    Ha en rolig kväll :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så mycket skum på vågorna, väldigt fina foton. Ha en trevlig tjejmiddag:)

    Tre Tanter

    SvaraRadera
  4. Fint med vatten och storm bilder. Fint även med det lilla hjärtat i hörnet!

    SvaraRadera
  5. men vad är det för en "tjomme" som är ute & surfar mitt i stormen...

    Hoppas du får en riktigt trevlig tjejkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja usch vad det har blåst, även här i norr fast det inte går att jämföra hur det var därnere! Återigen åkte några växthusglas i backen...

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder, fast blåsten är jobbigt...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Mäktigt naturen är!
    Men hej! känner du stollen som surfar???
    ;)
    HA en myskväll med vännerna!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Vilken modig en som surfar!
    Det hade jag aldrig vågat.
    Jag gillar inte blåst.
    Annika

    SvaraRadera
  10. Åh brrr och vi som tyckte att det blåste mycket här men det verkar som om du hade det mycket värre... fryser nästan bara av att se bilderna;)

    Hoppas vinden avtagit och att du har en härlig kväll

    SvaraRadera
  11. Usch så kallt det ser ut ! - Blåst kyler värre än en riktigt kall vinterdag !
    Hoppas du hade en riktigt trevligoch mysig kväll!
    God natt, nu kryper jag under mitt varma täcke !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  12. Fina foton med härliga surfvågor.
    Kramen

    SvaraRadera
  13. Stormar och hårda vindar är inte roligt!!!
    Fy...

    Hoppas du får en riktigt mysig träff i det nya köket (spännande!!)

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  14. Huh, ja, det är inte sant så mycket det blåst. Men idag är det lugnt än så länge och nu går jag snart ut och går med vovven!
    Agneta kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)