torsdag 1 december 2011

1'a december.....

Julmånaden kommer sakta smygande nu.
Detta är så mysigt tycker jag. Och jag kämpar på med mina snöteman här på bloggen.

Ja jag vill ha lite snö nu, som lyser upp.
Och jag älskar lyktor ♥

Så idag bjuder jag på lykta med snöfall.

Bild lånad från.tumblr.


I kväll blir det tjejmiddag hos L. Hon bor i ett fantastiskt hus. Och har precis renoverat köket. Så jag tar med kameran och hoppas på lite foton. I dag är också maken hemma, han är numera avtalspensionär. Så nu skall vi vara hemma båda två....undrar hur detta skall gå..hi hi


11 kommentarer:

  1. Just så där som på fotot vill jag också ha det :)
    Ha så skoj på tjejmiddagen! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild du bjuder på :)
    Önskar dig en trevlig tjejmiddag!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  3. Ville bare forbi og ønske dig en glædelig første december. ♥
    Kram Birgitte.

    SvaraRadera
  4. Ha en trevlig kväll..o fota så vi får se det fina huset ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Jättefin bild, såna bilder ger julkänsla. För ute finns den inte, här blåser det och är varmt.
    Ha så roligt ikväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Tjejmiddag, då kommer du garanterat få en trevlig kväll!
    - Funderar på att köpa ngr burkar med snöspray, och spraya på fönsterrutorna så man slipper se det gråa trista regnet utanför !
    Varma kramar ♥ Anneli

    SvaraRadera
  7. Tur det finns mysiga bilder, för i dag är det gråare än grått, och storm och regn. Nä fy, nu hoppas vi på ändring. Trevligt med tjejmiddag./Lila-Christina

    SvaraRadera
  8. Tack för att du bjuder på lite julmys!
    Ute är det verkligen ingen julkänsla idag inte........

    Kul med tjejträff, ser med spänning fram emot härliga bilder från huset.

    Ha en fin kväll,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  9. Vacker bild! :) Ja snö längtar jag efter, här regnar det just nu... FY!

    Mysigt med tjejmiddag :)
    Hoppas kvällen blir riktigt trevlig!

    Kraam

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig bild du har hittat! Ja, det blir ju onekligen lite mera julstämning med lite snö!
    Spännande med tjejmiddag i ett vackert hus! SEr fram emot bilder!:)
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Så mysigt med snöfall ;)
    Hoppas det blir några fina köksbilder.... Väntar med spänning!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)