torsdag 10 november 2011

Solig dag.....

Tack och lov att min inspiration kom tillbaka. Bara en bad day.
Har jobbat och tränat och haft det fint.

Igår sken solen ♥ Både på gott och ont. Nu syntes verkligen dom smutsiga fönstren och allt bös här hemma i den låga solen.
Passade på att röja på Mulltorpsskänken i vardagsrummet. Bort med en massa höst och fram med det ordinarie pyntet i väntan på advent. Ja lite kottar får ju vara kvar i kupan för det hör ju årstiden till.


Glaset från Perfect Home fick nu ett rött runt ljus med lite stenar.

Dom röda flaskorna gav ett spännande skimmer i solen.

Kupan med kottarna diskades ock gjordes fin.


























































Hoppas ni haft bra och fina dagar. Och tack ni alla söta för alla goa värmande kommentarer. Välkommen alla nya bekantskaper också. Hoppas ni skall trivas.

♥ ♥ ♥


 

PS!!! Blogger verkar lite tjurig idag. Bilder försvinner och jag kan inte kommentera hos en del av er!
Men jag testar lite senare idag så får vi se...kramisar Maria ♥ 

17 kommentarer:

  1. Så härliga varma bilder. Ja solen är som du säger avslöjande dessa soliga dagar. Ha de kram från Karin H

    SvaraRadera
  2. Ja men vilka fina bilder du visar. Ja det är inte skoj med skitiga fönster,idag är det så mulet o tråkigt här! Hoppas du får en fin dag..Kram Gunillasljusglimtar

    SvaraRadera
  3. Hej! Här skiner solen också så jag ska ta en promenad senare med kameran och se om det blir några nya bilder. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  4. Bara så härliga bilder visar du idag.Inte skoj med smutsiga fönster.Tråkigt när blogger krånglar.Önskar dej en skön torsdag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Vad trevligt att solen har tittat fram hos dig,här har det varit grått i en vecka,men jag tror att idag så kommer den nog fram,bara dimman lättar!Tack för att du gillade headern,min son har ritat teckningen och jag gillar den så mycket.Har också haft problem med bloggen.Har det fortf till o från.Har svårt att länka och skriva texten också.Man är ju inte så teknisk heller.Kram ,ha en fin dag vännen!

    SvaraRadera
  6. Så fint du gjort inför advent, jag gillar när advent smyger sig på sådär.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. fint med kottar i kupan...ha en underbar dag och hoppas bloggen slutar tjura...kramis semlan

    SvaraRadera
  8. Hej på dig
    Vilka underbara bilder du bjuder på. Vilka mysiga lyspinnar i sista bilden. Må väl från Lisa

    SvaraRadera
  9. Vilka mysbilder, och vackra sådana ! - Har också fönster i behov av puts...Men jag tänker att om någon timme är det mörkt igen och då syns det inte ;)!
    Ha en skön dag !
    Kramar Anneli ♥

    SvaraRadera
  10. Hej
    Vad härligt att inspirationen har hittat tillbaka:)
    härliga bilder...
    ha en fin torsdag här skiner äntligen solen.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  11. Jo du, vännen.. höstsolen kan avslöja en hel del damm och lortiga fönster..

    Vilket fint sken det blev av den röda flaskan!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  12. Nice colour, red in the winter is so welcome, it warms your heart.
    Thank you so much for your lovely comment!!
    Have a nice evening!!!

    Kram,
    ♥Eefie

    SvaraRadera
  13. Å vilka underbara bilder!
    Kul att du hittade in till mig ;0)
    Hoppas du får en fin kväll.

    SvaraRadera
  14. Åh så vackra bilder du alltid bjuder på! Läckert med kottarna under glaskupan.
    Så fint pyssel du har gjort med linnetyget, ska jag testa:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  15. Mysiga varma höstbilder. Får nästan lite julkänsla. kram

    SvaraRadera
  16. Alltid roligt att kika in här hos dig för du bjuder på så vackra foton!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  17. Till veckan ska jag smyyyyyyg ta fram lite andra saker. Jag ska ut och såga flera små söta granar för jag förbrukar några stycken inomhus. Bäst att passa på innan snön kommer. Har letat kottar men de har försvunnit! Nån kottetjuv har varit i farten tydligen, före mig :))

    Ann-Louise

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)