tisdag 8 november 2011

När inspirationen försvinner....

Hustomtarna hos oss bor i köket.
Oftast på en av de små hyllorna står dom och kikar. Och där står dom året runt.

Igår stod dom där och kollade in mig och mitt snurr och ilskna kommentarer.
Det var en sådan där dag när allt blir fel. En massa idéer och pyssel i huvudet. Men allt jag tog i blev bara fel och inspirationen liksom bara försvann. Så trött....

Klarade inte ens av att få mascaran på plats när jag skulle till jobbet.....bara en massa klumpar.
Med andra ord.....dagen raderas.

Antar att ni också har sådana där dagar. Visst är det frustrerande.

Men idag mina vänner tar jag tag på en ny dag med nya utmaningar...YES!!!

♥ ♥ ♥


24 kommentarer:

  1. Vet hur det känns... Önskar dig en bättre inspirerande dag idag;)

    SvaraRadera
  2. Jag har så där också. Det går lättare om man skrattar åt eländet själv. Lugn, det kan bli bättre/ man vänjer sig...

    SvaraRadera
  3. Jo, jag har också hustomtar. Så visst finns det såna dagar här med, ofta ibland kan tyckas.
    Men varje kväll när jag gått och lagt mig så säger jag tack till min guide och mina skyddsänglar för att dagen trots allt blev bra , att jag hittade nåt som var positivt.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  4. dagar som man bara vill radera finns det då och då lite till mans tror jag...kramis semlan

    SvaraRadera
  5. Jo tack, det där känner man igen. Men så kan det ju bli en och annan bradag oxå. Hoppas du får en sån idag.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  6. Jag tycker tomtarna ser lite bekymrade ut, men väldigt söta. Och visst har jag såna dagar, helst vill man bara lägga sig på soffan med en filt över huvudet. Men man måste ju jobba också.
    Idag kommer du få en toppendag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Godmorgon! fnissar lite för mig själv ;) vissa dagar skulle man vilja hoppa förbi... hoppas dagen i dag blir tusen gånger bättre.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Visst finns sådana dagar då allting bara är segt och tröttsamt... Men då kan dagen efter ju bara bli bättre, eller hur?

    SvaraRadera
  9. Vad roligt att du ville vara med i vår lilla utlottning;) Håller nu tummarna på att du vinner något så att din inspiration kommer åter;)

    Önskar dig en skön dag

    SvaraRadera
  10. Så fine husnisser du har. :)
    Ja, sånne dager har jeg også, da ingen ting går som det skal.
    Da er det utrolig godt å våkne til en ny dag. :):)
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem

    SvaraRadera
  11. Jo,det känner man nog igen och då är det bara att lägga sig och dra täcket över huve...;))
    Å vilka söta små hustomtar du har...Mys!!

    Kram och ha en bra dag nu!!!

    SvaraRadera
  12. Åh känner igen de där alltför väl. Nya friska tag idag, hoppas du mår bättre. kram

    SvaraRadera
  13. Hej
    Ja har några vättar som kommer upp till jul:)
    söta hustomtar...
    ja sådana dagar har man ibland.....
    hoppas idag är en bättre dag ..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  14. Ofta kommer sådana dagar när man nog inte har så mycket ork . - Kanske kroppen sätt att säja till oss ; Ta det lite lugnt...
    - Men visst är det väldigt frustrerande när man vill så mycket, men inte kan !
    - Och du, släng den där maskaran och köp en ny !
    ♥ ♥ ♥
    Önskar dej massor med ny energi och en fin dag !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  15. Så där blir det för mig ibland. Man blir lite halvt galen då.
    Men så kommer det ju andra dagar som är bra. Om man bara tänkte så när drulldagarna kommer, men det gör man ju inte.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  16. Ibland vill det sej inte! Kallas det inte att ha en Tyko Brahe-dag? Tur att du kan ta nya tag igen. Och dom där tomtarna tycker jag du ska vända mot väggen... där kan dom stå och titta bäst dom vill! Om dom har blivit snälla så vänd tillbaka dom till jul;)

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  17. Sådana dagar finns och jag tycker att de borde förbjudas.
    Hade också en hustomte som stod i köket och tittade, tyvärr tappade han huvet i en flytt och det återfanns aldrig.

    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  18. Vilka sööööta tomtar :))) Och visst känner jag igen de där dagarna, urk... Bara att genomlida så väntar en annan dag...

    Stööörsta kraaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  19. Hej Maria!
    Känner igen mig..idag hade jag lite av en sån dag, hoppas din tisdag varit bättre!


    Sköt om dig!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  20. Hej Du där!
    Hoppas Du får en bra fortsättning på veckan!
    Carin

    SvaraRadera
  21. Hej! Då har oxå jag hittat in til din mysiga blogg c",)
    Vilka jättesöta tomtar, påminner mig mer o mer om att snart är det advent!
    Hoppas morgondagen börjar o förtsätter bättre än idag!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  22. Ja sådana dagar har vi väl alla... Det är då jag tycker uttrycket "fånga dagen" är bjäfs... Det är väl bättre att glömma dagen & dra täcket över huvudet :-D

    Hoppas du fick en härlig dag idag!
    kram

    SvaraRadera
  23. Hej! Så där har vi nog alla då och då...det är tur att det går över:)) söta små tomtar:))

    kram på dig!!

    kråke

    SvaraRadera
  24. Fina tomtar :) ha en bra dag kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)