onsdag 16 november 2011

En sådan dag......

En frostig och solig dag här hemma. En klarblå himmel och allt är så fint.
Vad har ni för väder idag ?

Har nu jobbat ett par timmar och lunch väntar med en kopp kaffe efteråt. Kanske kan sätta mig på trappan i trädgården.

Har nu laddat ner ett testprogram från Photoshop Elements. Så spännande att testa....det kliar i mina fingrar.
Här kan man göra en massa skojigt verkar det som. Använder annars Phoscape eller Picnic till bloggen.
Jag tycker ju sådant är så roligt att pilla med.

Vad använder ni för program ?

Får se om jag får ro att göra något annat vettigt idag...hi hi

I kväll skall jag i alla fall ner och få ett nytt gymprogram på gymmet (jobbet)

Önskar er alla en sagolik dag.

PS!! Jag har vunnit också......mer om detta när vinsten kommer.

♥ ♥ ♥

Bild från Afari AB
Gillar den bilden som påminner om att det snart stundar vinter och advent.




14 kommentarer:

  1. Gott väder idag....och vilken härligt frostig morgon.
    Såg du rimfrosten?

    Använder inget program alls , är inte bra på sånt.

    Ha det fint,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Spännande med nytt fotoprogram! Jag använder mest picnik till mina bilder!
    Grattis till vinsten, vad det nu kan vara för spännande....!
    Här har vi haft riktigt tjock dimma idag, lite uppklarnande innan mörkret....!
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Det var en fin blå dörr, hela bilden var fin.
    Frost här också imorse, och nu när jag åkte hem från jobbet mötte jag saltbilen. Så dom räknar med halka.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hei :)
    Her har det vært vakker rimfrost.
    Naturen er så vakker i hvitt. :)
    Morsomt med bilderedigering, har blitt helt "hekta" jeg. ;)
    Spennende å se hva du har fått for gevinst. :)
    Klem

    SvaraRadera
  5. Hej vännen !
    Här har solen lyst ngr timmar och varmt har vi också :( - Längtar ju till snön kommer, så man får lite adventsstämning ...
    - Va bra att du lär dej nya bildprogram, då kan du lära mej sen ! - Klarar inte av att läsa instuktioner längre, det är min hjärntrötthet som slår till när jag gör sånt.
    - Använder Phoscape ibland..ganska sällan...och Pixlr-o-matic..tror det heter så ;)
    Varma kramar till dej ! ♥
    Anneli

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Åh va kul med ett nytt fotoprogram,säg hur det är sen då.Har photoscape o picnic.Visst är det skoj att ändra sig lite! Här har varit strålande väder o nu en timmas promenad på berget!

    SvaraRadera
  7. Den bilden gillar jag också... Här har vi haft sol och kallt...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Hej! i dag har vi haft en solig dag med ett par minusgrader, så fint! gick en långpromenad efter jobbet.. härlig tid vi har framför oss med mycke mys! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  9. Jag använder samma program som du men jag verkar aldrig bli färdig att testa olika saker. Kör med samma hela tiden, haha.
    Här har också varit underbart vinterväder idag. Fast utan snö!!! Vi hade -4,8 i morse och det var det kallaste hittills.
    Hoppas du fick ett bra gymprogram och att du har en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  10. Har haft samma väder som du verkar det.
    Själv har jag precis fått elements av maken men... jisses, tar nog ett tag innan jag får till det tror jag ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Vilken fin bild :-)
    Det är kul med fotoredigeringsprogramm :-)

    Hoppas du fick en härlig dag & en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Fin bild.
    Småland har visat sin finaste sida idag, SOL, och en BLÅ fin himmel.
    Några minus.
    ANaa-Karin

    SvaraRadera
  13. Igår va de ingen sol här o lika trist idag, burr. Ja träning ger färdighet hoppas du nu får glädje av pse, jag tränar inte varje dag men nästan och hittar nya verktyg hela tiden. Det är bara så svårt att komma ihåg till nästa gång hur jag gjorde.
    Ha en bra dag/kramen

    SvaraRadera
  14. Det är roligt att testa och skapa i fotoprogram. När jag började så använde jag Photoshop, men gick över till PSP, och är kanonnöjd med det.
    Ha det gott vännen / kram.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)