tisdag 15 november 2011

Carpe diem....

Hej alla goa där ute
Plockat hem min jättemugg från mitt "gamla" jobb. Älskar den.... fast mug och mugg...en del av mina kollegor kallade den Marias spann, ja den är ju  stor.
Köpte den på Indiska för flera år sedan. Men nu får den agera vas mm.

Ett hjärta med texten Carpe diem bor här hemma också. Inte alltid man vill fånga sin dag om den inte varit bra eller hur. Men att försöka se den på ett bra sett och ta alla tillfällen att den skall bli bra är väl egentligen tanken. Och idag tror jag bestämt det blir en bra dag.

.
Jag har varit så dålig att hälsa på er och kommentera det sista. Har fått en extrem hjärntrötthet. Beror kanske på att jag ju jobbar nu och det blir mycket intryck i min hjärna.
Hjärntröttheten är ju mitt handikapp tyvärr. 

Men ni är så goa och hälsar på mig ändå med så fina kommentarer. Jag gör inlägg men sedan tar orken slut.

Men jag får ta det lugnt ett tag så ordnar det nog sig.


Tack för att ni finns ♥ ♥





6 kommentarer:

  1. Jobbigt att känna sig trött! Hoppas du piggar på dig..
    Ha en fin tisdag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Vila upp dig nu, läsa bloggar kan du göra en annan dag =)
    Carpe diem!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint hjärta & mugg :-)

    Det är klart att du blir trött av allt nytt & alla nya intryck & allt man helst ska lära sig :-) Men när du landat i det nya så ger sig nog den värsta tröttheten & du är fit for fight för bloggpromenader igen ;-) "Bloggarna finns kvar"

    Ha en finfin tisdag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin mugg, en sån balja skulle jag behöva till kvällskaffet hemma.

    Carpe diem.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder du bjuder på. Vitt och grönt som är så fint ihop. Vilken underbar mugg....en sådan vill jag ha. Ja hjärntrötthet är inte kul. Går ju inte att likna med vanlig trötthet. Men ta det lugnt och vila lilla hjärnan ett tag. Kramar från Karin H

    SvaraRadera
  6. Du behöver inte be om ursäkt för att du inte orkar ! - Känner igen mej till 100 % när det gäller "hjärntröttheten"...Och den går inte vila bort alla gånger ! Förstår att din kropp och knopp lägger av när du lämnat jobbet.
    - Det enda man kan göra är att lyssna på sin kropp och lyda. - Men nog är det frustrerande många gånger ... och tråkigt !
    Varma kramar ♥
    Anneli

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)