måndag 28 november 2011

Brobacka Kaffestuga...

Måndag och en stilla dag. Maken ledig så det har gått sin gilla gång under dagen. Äntligen kommer belysning och gran ut i trädgården efter storm och regn.

Stormen skakade runt det mesta i helgen. Trots detta åkte vi till en tur på 1'a advent till Brobacka Kaffestuga på mysfika. Alltid såååå god  fika och en miljö som är helt gudomlig. Hantverksstugan var öppen så där kunde man verkligen få ett stort mått med jul och advent känsla.
Åkte med en liten sak hem som jag visar en annan dag hi hi.

Mysko ränder vid foto...stulade när jag fixade...men det bjuder jag på.


Önskar er en skön eftermiddag och kväll  ♥ ♥ ♥









19 kommentarer:

  1. Så mysigt! Jag har märkligt nog aldrig varit där, trots att jag åkt förbi tusentals gånger. Men nästa vecka ska jag faktiskt dit och det ser jag mycket fram emot :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Ser att det har börjat snöa här på din blogg också :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Där har jag varit på fika några gånger också, ett riktigt mysigt ställe. Fina foton som ger julstämning, glöm inte visa vad du köpte.
    Kram vännen.

    SvaraRadera
  4. Hej Maria
    Så mysigt det ser ut o säkert jätte gott fika med ;) i dag blåser det lite mindre, men läste att nytt oväder skulle dra in framåt Onsdag..Ha en fin vecka! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Vad fint det snöar hos dej :) !
    Och vilka juliga och mysiga bilder från kaffestugan ! - Fikat såg väldigt mumsigt ut !
    Ha det gott och sköt om dej !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Tänk att där har jag aldrig varit!
    Men varje gång jag åker förbi så tänker jag att det ser såååå mysigt ut!

    Fikat där ska ju var himmelskt.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  7. Vackert snöfall i bloggen! Tack!
    Maria www.stroke.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Ser mysigt och gott ut! Hur fick du snöflingor på bloggen? De vill ja me ha :-) kram

    SvaraRadera
  9. Så mysigt det ser ut, vi vågade inte ge oss ut på vägen... så vi fick ta julfikat hemma.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Brobacka... Så mysigt!! Har bara varit där på sommaren. Kanske dax att ändra på det ;-)

    Må så gott!
    Kramar MAlin

    SvaraRadera
  11. vad gott det lät med mysfika...kramis semlan

    SvaraRadera
  12. Ser ut att vara ett riktigt härligt utflyktsmål :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Ser ut att varit en mysig utflykt. Har själv inte varit på någon julmarknad än men idag på månadsmarknad i Vänersborg. Det var kallt o blåsigt så knallarna packade ihop tidigt.
    Ha en go dag/kramen

    SvaraRadera
  14. Vilket aptitretande collage :) roligt att du gillar vår nostalgiblogg, ha en fin vecka hälsar 3 tanter

    SvaraRadera
  15. Ha en skön kväll du oxå ( det som är kvar av den innan sängen kallar )
    Kram o Sov Gott !
    EVA

    SvaraRadera
  16. Vad härligt det lät med mysfika. Sååå mysiga bilder! Hos oss blåste det som attan så att några tegelpannor flög iväg.
    Ha en bra veckan
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  17. Hej Maria.
    Önskar dig god fortsättning inför alla julförberedelser.
    Många, många fina inlägg har du haft sen jag var in här sist.
    Jättefint att få se.
    Vilken underbar kaffestuga ni har som ni kan besöka.
    Önskar dig en fin vecka.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  18. Vad gulligt & juligt du gjort det här på bloggen :-) Gillar verkligen headern :-)

    Härligt att ni fixat med utebelysningen, det har vi kvar. Det blåste så förbaskat i söndags så maken backade... & igår var det mörkt när han kom hem & han har blivit stenförkyld.. kanske kanske får jag ta tag i detta på egen hand ;-) Eller vänta ngr dagar till ....

    Önskar dig en riktigt fin tisdag!
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)