söndag 30 oktober 2011

Vad jag håller på....

Ja nog är jag velig alltid. och det står jag för.
Blir ju aldrig nöjd. Har nu haft bloggen i snart ett år. Men söker fortfarande det optimala i färg och form.
Velig eller tycker det är så kul...ja inte vet jag ?.
Nu har jag hållit på lite fram och tillbaka med att tapetsera om och måla om ett par gånger.

Tror jag är ganska så nöjd nu med GRÅTT. lite trist kan tyckas eller ? Fast Grått är ju flott :)
Själv tycker jag det är kul när ni andra byter skepnad då och då.

Har era bloggar sett likadana ut hela tiden ??
Fast skit samma....det är innehållet som räknas. Och det är ert innehåll jag traktar efter så mycket.
Och mitt innehåll är också det samma.

God Söndag på er alla.

♥ ♥ ♥



































12 kommentarer:

  1. Jag har haft min svarta bakgrund på bloggen hela tiden.Jag gillar det.Och jag tycker din gråa är snygg..Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har haft mera rosa på min bakgrund tidigare.Men jag tycker att din gråa är fin.Önskar dej en skön söndag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Fint med grått,men visst är det skoj att ändra lite,haft god hjälp att byta header,kan (vågar) ej själv...Så tre ggr på ett år är den ändrad nu Av Stina hemma på landet...Ha en fin söndag,fast här regnar det småspik idag...Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Snyggt med grått !
    - Jag har ändrat bakgrund några gånger. - Skulle också vilja ändra header och lägga in ett foto där...men fattar noll hur jag ska göra !:(
    Väntar på någon barmhärtig människa som kan hjälpa mej !
    Kram / Anneli ♥

    SvaraRadera
  5. Både designen och innehållet är toppen tycker vi;) Älskar din header... Ska försöka få till någon fin till vår sida med men jag är ingen höjdare på att fixa sånt... Men om någon dag så kanske det blir lite nytt även hos oss...

    Önskar dig en skön söndagskväll

    SvaraRadera
  6. My blog has changed and I love grey I swap it with the header.
    But with you it's always nice, it looks cozy.
    I find it fun to read here!

    Enjoy the new week.


    Kram,
    Eefie

    SvaraRadera
  7. Det är snyggt med grått. Jag hade det länge innan jag ändrade till nuvarande utseende. Ibland vill man förändra men jag kör med samma ganska länge innan jag byter. Jag är kanske lite bekväm av mig :0)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  8. Vilka goa bilder som ju hör så himla bra till ditt målande på bloggen. Du är ju bara för go...tycker din GRÅ är ursnygg. Bilderna kommer verkligen till sin rätt. Önskar dig en go söndags kväll. Kram Karin H

    SvaraRadera
  9. Grått är fint och visst är det trevligt att "måla om" då och då! Den här gråa bakgrunden är "lättläst" dvs kontrasten är schysstare för ögonen om man jämför med t ex. vitt på svart.

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  10. Fint med grått,det har jag själv,men jag brukar ändra lite ibland när andan faller på
    Fina bilder
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  11. Det är ju kul att fixa och dona. Jag byter bakgrund både nu och då... Det är precis som hemma, kul att pyssla. :) Ha en fortsatt fin kväll, kram

    SvaraRadera
  12. Ja nog vill man förnya sig lite då och då. Jag gillar grått så det är snyggt!

    Kram Susanne

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)