söndag 16 oktober 2011

Sovit gott i helgen...



Vilken fin helg med sol och härligt höstväder, som vi haft här hemma.
Gosat oss i nya påslakanet från Skroten i Kinna. Härligt i blått och vitt.
Fredagsmys med lite AW och IDOL. Lördagsmorgonen startade med ett spinningpass och gofika.
Hälsade på dottern en sväng innan maken körde henne och en kompis till Säve flygplats för en långtripp till Italien. Så nu är dom i Bergamo. Och där är nästan sommar nu. Lite avis är jag allt. Men dom kommer bara att ha det så mysigt, det vet jag. Hälsar på bästisen J som bor och jobbar i Italien sedan ett par år.

Söndagen har annars varit ganska så slapp. Skall om en stund och titta till dotterns katter.
Och i morgon jobbar jag en stund på förmiddagen.

Önskar er en riktigt skön fortsättning på dagen.






21 kommentarer:

  1. Låter verkligen som en skön söndag!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. Du har haft en fin helg!
    En tripp till Italien låter inte så dumt. Jag tänker på all den goda maten vi fick där i somras ;0)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Vilket fint påslakan du köpt! Suck vad härligt att åka till Italien, och visst är det sommarvärme där nu. Det var ju inte så länge sedan vi var i Kroatien, en riktig vitamininjektion av sol fick vi där, men man glömmer tyvärr alldeles för fort.
    Vilken skön söndag du haft.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Låter som en härlig helg. Och vilken höstmysig banner! kram

    SvaraRadera
  5. Åh! Det lät verkligen härligt att få åka till Italien...suck! Men du verkar också ha haft en fin helg=) Många kramar från mig

    SvaraRadera
  6. Härliga påslakan! tack för din hälsning hos mig! :)

    SvaraRadera
  7. Så trevligt med en slapp söndag - ha en trevlig start på veckan, jag semestrar hela veckan.

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  8. Vilken mysig söndag :-)

    Jag hade oxå kunnat tänka mig att besöka Italien.. Låter riktigt skönt...

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Snygga lakan!
    Här är en till som är avis på Italienresan...
    Man får intala sig att höst i Sverige är ännu bättre;))
    Ha det gott!
    Kram fia

    SvaraRadera
  10. Deilig med gode dager. :)
    Ønsker deg en fin kveld videre.
    Klem

    SvaraRadera
  11. Tittar in för att se hur din helg varit och den verkar ha förflutet rätt bra.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ja nu hoppas man på sol denna vecka också!helgen var verkligen underbar.det gör mycket för själen & sinnet att det är sol.Kram & ha en trevlig start du med på din vecka!

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig helg du haft! Påslakanet är jättesnyggt!

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Låter som att du har haft det bra :) Hoppas att du får en fin start på nya veckan. Kram

    SvaraRadera
  15. Hej! Här har helgen varit ganska stillsam med lite promenad och fika hos kompisar. Ha en god dag !

    SvaraRadera
  16. Låter som en helt ljuvlig helg och vad härligt för din dotter med lite sol och värme så här i närheten av vintern förstår att du är lite avundsjuk.

    Önskar dig en alldeles underbar måndag

    SvaraRadera
  17. Hoppas det går bra på jobbet :-)

    ha en fin måndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  18. Godmorgon min sköna!
    Ser att du har haft en toppen helg likt som jag.
    Solen har besökt oss hela helgen och det gillar vi :)
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  19. Låter som en härlig myshelg och vilket fint påslakan.
    Till Italien vore inga fel att rymma några veckor.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  20. jättefint påslakan och supermysig helg!! Härligt!!

    En tripp till italien vore ju bara så underbart!

    Hoppas din måndag blir lika fin som helgen!

    Kram Emelie och Elin

    SvaraRadera
  21. Vilket härligt inlägg. Det sprudlar av glädje ..

    Kram Maidi

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)