onsdag 12 oktober 2011

Rosor möter kristall.....♥

Först vill jag TACKA er alla för dessa underbara grattis hälsningar i förra inlägget.  Det värmer verkligen och det skall bli skönt igen att jobba. Att "bara" vara hemma är väl ok, jag gillar ju att pula runt här. Men det blir mera struktur på vardagen om man har sitt lilla jobb trots allt. Dagarna och timmarna har en tendens att flyta ihop. Så tack ännu en gång för ert stöd ♥


Dom sista rosorna (tror jag) har nu fått stå på bordet i köket. Dom tappar sina blad så fort nu.
Men jag vill ju njuta längre av dom, så nu fick dom flytta över i mormors lilla söta kristallskål.





































Önskar er en härlig onsdag...blev ett lite rosa inlägg idag.

Bytte också header igår med lite mera ljus och kanske krispiare toner. Känns kanske lite blekt om jag jämför med den tidigare i sina varma höstfärger. Vad tycker ni ?
Byter väl snart igen kan jag tänka mig hi hi


21 kommentarer:

  1. Grattis till jobbet! Jag tycker din nya header är jättesnygg, gillar färgerna. Fint collage också.
    Ha en bra dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med ett ställe att arbetsträna på. Men tyvärr är jag yrare än nånsinn och blodtrycket är heller inte bra. Troligen får jag vänja mej vid att vara lite yr och att sova dåligt. Läkaren tröstade mej med att en propp på 1 x 1 mm kan få förödande konsekvenser. Jag hade två, en på 1 x 1 CM och en på 2 x 3 CM, så trots allt är jag glad. Hoppas det går bra för dej på "jobbet"! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej jätte fin framsida. Det var den förra också men man måste byta ibland.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  4. Gomorron vännen!Bara så himla fin ny header har du gjort.Färgerna tycker jag är jättefina.Fina rosen bilder.Önskar dej en skön onsdag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Fint inlägg i rosa :)
    Ha en bra dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. JÄTTEFIN ny header! Visst är det väl kul att ändra ibland! Hoppas det kommer gå bra för dej vännen...Ha en fin onsdag kramis Gunilla

    SvaraRadera
  7. Jag bara älskar din nya header, så vackra färger.
    Lycka till på arbetet!
    Camilla

    SvaraRadera
  8. Din header är superfin, det är ju nu man vill tända så många ljus man bara kan...
    Önskar dig en underbar onsdag!
    Kram Anita K

    SvaraRadera
  9. Hej! Vilken jättefin header och blogglayout du fixat. jag är klart avundsjuk på dig. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  10. Headern är underbart vacker och passar så fint in i årstiden.
    Vackra rosor har du också!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Jättefin header!
    Jag har dille på att byta header hela tiden, kul med lite nytt!

    Ha en fin dag!
    Kram Annica- Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  12. Vilka vackra bilder av dina rosor ! - Man nästan känner doften ... - Ett rosa inlägg passar ju bra när vi har den rosa månaden nu !/ Glöm inte att stödja Rosa Bandet kampanjen !
    Kram och ha en härlig dag !! ♥
    Anneli

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Jätte fin header, fint med flera bilder. Själv förstår jag inte hur men gör det!!! Ser bara att många andra fixar till det så snyggt!

    Grattis till jobbet! Det kommer nog bli jätte spännande. Härligt att komma ut lite också =)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  14. Nya headern är så fin så:) Gillar ditt rosa collage skarpt och vilka vackra foton. Tack Maria, har testat att göra hjärtan men icke sa nicke, min Acer vill inte lyda men tack för tipset. Ska bevara det i minnet behöver snart köpa ny dator och DÅ kanske jag lyckas:)
    KRAMAR

    SvaraRadera
  15. Grattis, vilket roligt jobb. Där kommer du ha det bra, perfekt och börja några timmar.
    Din header är jättefin, och rosor är alltid fint.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  16. Hej ! Grattis till jobbet o headern ä jättefin=)

    Kram

    SvaraRadera
  17. Hallå! Mycket fina bilder på blommorna! Så roligt att du börjat på nytt jobb!Lycka till med det=)
    Kramar från Nettan

    SvaraRadera
  18. Varmt välkomnande fick man när din sida kom upp. Härliga rosa rosor, jag har idag försökt att göra rosor av tyg men får nog träna ett tag till.
    Ha en bra dag/kram

    SvaraRadera
  19. myyyysig header :-)

    Klart man ska njuta av rosorna så länge man kan... Det blev fint jue :-)

    ha en gokväll!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Tycker din header blev jättefin, passar perfekt med fina stämningsfulla ljus nu på hösten i mörkret!! Och vilka fina bilder du visar i dagens inlägg!! Vackert att ha rosor i en skål, inte bara i vaser!!

    Stoooor kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  21. Hej hopp! Grattis till "jobbet". Vackra rosor.
    Kram Jessika

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)