tisdag 11 oktober 2011

Nytt i livet.....

Nu är det äntligen klart med vad jag i alla fall skall syssla med framöver.

Har ju varit diskussioner om en praktikplats eftersom jag inte skall jobba på mitt gamla jobb just nu i alla fall. 
Så denna praktikplats har jag hittat själv...och jag är så himla glad att det blev klart nu.
För detta är en bland många saker jag brinner för.

Skall vara på Friskis & Svettis här i Alingsås och jobba i receptionen. Börjar med 10 timmar i veckan.
Friskis har här byggt en alldeles ny anläggning som är sååå himla fin. Så det skall bli så kul. Eftersom jag är en gammal Friskis snubbe och varit instruktör där i många år så känns det extra kul att vara tillbaka.

Kommer detta nu att bli en träningsblogg ???? Nej nej Marias Hörna - Njut av Livet ♥ kommer att vara sig lik.
Även om träning ingår i alla fall för min del att just Njuta av livet.




































Så detta blir som en bok jag inte öppnat ännu och med spänning ser framemot att läsa.

Och hoppas att min hjärna nu orkar med allt nytt....men det får vi tro. Eller hur!
Gäller att skynda långsamt bara, vilket jag kan ha lite svårt med.

Solen lyser här idag och det verkar bli en fin dag. Så det blir allt en promenad om en stund.
























♥ ♥ ♥

29 kommentarer:

  1. Hej Maria.
    Va kul med nya utmaningar i livet och speciellt något som du själv vill göra.
    Lycka till :)
    Ha en jättefin dag
    Kram på dig
    Jessica

    SvaraRadera
  2. gratulerar till din praktikplats ocg jag hoppas att det med lite tur och med din vilja blir det du vill ha ut av det. Kram/Mia

    SvaraRadera
  3. Så härligt att du fick en praktikplats på något som du tycker är bra.Blir nog lättare för dej att komma tillbaka när du gör något du trivs med.Lycka till.

    SvaraRadera
  4. Ja men det låter ju roligt. Det kommer säkert att gå bra!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med en ny plats att jobba på och bredda vyerna lite!
    Som jag skrev så är det en distanskurs jag ska börja. Har hittat den på nätet under kurser.se.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Stort grattis! Vad roligt med något nytt!

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Grattis till din praktikplats,
    skönt att det ordnar sig....
    Önskar dig en underbar höstdag!
    Kramiz Anita K

    SvaraRadera
  8. Vad skoj med en praktikplats som man gillar.Stort Grattis och lycka till.Önskar dej en skön hösttisdag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Så bra att du hittade en praktikplats, Önskar dej lycka till!/Christina

    SvaraRadera
  10. STORT GRATTIS O LYCKA TILL!!!!
    Det kommer säkert att bli superbra!

    Kram Annica
    lillabo.blogspot.com

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till nya jobbet, alltid mycket att ta in i början. Men det fixar du!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Så spännande och roligt för dej ! - Önskar dej lycka till med din nya utmaning i ditt liv !
    Kram / Anneli ♥

    SvaraRadera
  13. Vad härligt :)
    Hoppas allt ska gå bra och att du kommer trivas toppen bra.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  14. Vi har oxå solsken, njutbart väder :-)

    Vad roligt med receptionist arbete. På Friskis & svettis.. det blir säker jättebra.. *håller tummarna* att det ska fungera för dig :-)

    Ha en härlig tisdag!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Vad roligt att prova någonting nytt :)
    Kramen och lycka till vännen♥

    SvaraRadera
  16. Lycka till med praktikplatsen. :)

    SvaraRadera
  17. Grattis, vad roligt <3 Lycka till, kram

    SvaraRadera
  18. Skoj att du vill vara med om min utlottning !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  19. Stoooort grattis!! Så himla kul!! Verkar ju vara ett roligt jobb - många möten med människor, som ju förhoppningsvis är glada och snälla också ;) Träningssnack i bloggen som peppar till träning är ALLTID bra - kanon!! :))))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  20. Så kul med praktikplatsen!! Grattis!
    Eva är fantastisk och fattar PRECIS vad jag är ute efter!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  21. Grattis till praktikplatsen, så praktiskt att kunna förena nytta med nöje:) Hur får du till hjärtana på slutet i dina inlägg...har funderat? KRAM Helena

    SvaraRadera
  22. Vda kul med praktikplatsen. Grattis, kul då du har själv fått det du har velat. Kram

    SvaraRadera
  23. Gratulerar, det var verkligen roligt att höra! Och det låter som det är något som du verkligen vill - kanonbra. Lugnt och fint, nu bara!
    Jättekul.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  24. Skönt att få jobba i stan.......Gamla Matinetts lokaler? Kram kram och lycka till.

    SvaraRadera
  25. Gott att du är nöjd med din praktikplats, jag önskar dig all lycka. Ja vi får se vad som händer mig när jag blir friskförklarad om det dyker upp nåt jobb eller dylikt. Tack, jo jag tränar på photoshop elements och tycker det är så himla roligt, man lär sig alltid något nytt varje gång.
    Ha en go dag/kram

    SvaraRadera
  26. Have a good job and enjoy it, so exciting to start a new job, i wish you luck!!!!

    Kram,
    Eefie

    SvaraRadera
  27. Åh vad roligt med en praktik som man gillar. håller alla tummarna som går. Kram Hoffmansdeign

    SvaraRadera
  28. Hej Maria.
    Grattis till ditt nya jobb, vilket bra jobb du fått.
    Du skriver så intressant. Päls gör mig inte något eftersom jag är gift med en jägare, vad kan man då göra??Datahörnan blev jättefin, alla behöver vi en egen hörna.
    Lycka till då med nya jobbet.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  29. Grattis till praktikplatsen <3

    Vilken inspirerande och mysig blogg du har! Jag blir glad av din inställning, härligt!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)