måndag 31 oktober 2011

Min favoritplats....

Hoppas helgen varit fin hos er...

Fånga dagen på din favoritplats.  
En mulen och regnig helg har vi haft, då är det skönt med en stund i lugn och ro när man hör regnet smattra.

En av många favoritplatser här hemma är uppe i vårt TV rum/allrum.

Här vid fönstret sitter jag ofta och läser i goa stolen.
När jag tittar upp möter mig detta fönster som ligger i söderläge, så det är alltid ett visst sken här uppe.
Lite kärleksört i bakgrunden och en av mina favoriter ljuslyktan från härliga webbshopen Tulipa
Så här trivs jag gott ♥

Med detta lilla Fånga Dagen vill jag önska er alla en skön dag och ny vecka.
Och ett litet ord på vägen:
I dag går en ny sol upp för mig; allt blir levande och lyser upp och tilltalar mig. Jag uppmanas att omfamna livet....

"Anne de Lenclos (1620-1706)"


6 kommentarer:

  1. Önskar även dej en kanon vecka. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  2. Vackert fönster där. Fågelburen gillar jag.
    Ha en riktigt fin start på veckan!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej! Ja man ska ta vara på livets goda stunder. ha en fin dag !

    SvaraRadera
  4. Ja, man måste stanna upp ibland och omfamna livet och att försöka vara tacksam för det man har.
    Ha en fin början på veckan!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Tack fina du för dina "barmhärtiga" råd och hjälp ang min okunnighet i bloggdesign !
    - Har laddad hem Photo Scape, så nu gäller det bara att få hjärncellerna i ordning ;) !
    Önskar dej en skön dag !
    Kram ♥ Anneli

    SvaraRadera
  6. Mysigt ställe. Underbart vacker fågelbur. Ha en fin måndag, kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)