onsdag 26 oktober 2011

Hemtrevligt.....

God morgon mina rara vänner ♥

Tack alla för era besök hos mig och alla underbara kommentarer. Tack också för lite mera tips om handgjorda etiketter.

Välkomna mina nya följare hoppas ni skall trivas !

Lite hemtrevligt i Marias Hörna - Njut av Livet idag.
Den här växten brukar jag nästan alltid ha hemma. Och kan ni tänka er...den överlever ganska så bra här. Trots att den inte får torka ut etc. Nu pryder ett exemplar hyllan i köket.
Och den lilla kronan hittade jag på IKEA. Ligger i förpackning om tre stycken bland julpyntet.
Så en sådan förpackning fick åka med hem till hörnan. Så dessa kronor kommer ni nog att få se lite då och då. Väldigt användbara i olika sammanhang.

Besöket hos frissan var lika skönt som vanligt....väldigt avslappnande. Vädret var lite små mulet på förmiddagen men sprack upp till blå himmel under dagen.
Avrundat med ett Core pass.....Med andra ord en bra dag.

Idag onsdag blir det jobb på förmiddagen, trevligt. Verkar som om jag kommit rätt med min praktikplats.


OCH dragning av de lyckliga vinnarna kommer att ske idag under eftermiddag kväll. 


Avrundar med att önska er en skön dag ♥






14 kommentarer:

  1. God morron själv! Här blir det aldrig någon hemtrevnad. Ja, det vill säga blomman. Har ingen tur med dom. Men jag tycker dom är jättesöta. Och kronan var fin den också - och användbar!
    Hoppas du får en fin dag. Själv ska jag putsa fönster - på insidan, innan det är dags att åka och jobba igen. Puh!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! Fin kronan är. Det verkar som om Ikea har mkt fint nu. Blir att uppsöka närmsta ikea :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! Så fint med kronan och hemtrevnaden! Jag hade bråttom genom Ikea igår så det får bli en annan dag som jag går runt och ser på allt vackert som kommer in där nu.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Hej!:)
    Oj, vad jag har missat här...förstår inte hur det har gått till...förmodligen har inläggen inte uppdaterats på min dator...??? å andra sidan har jag kanske inte suttit så länge där heller... Ska läsa igenom alla missade inlägg lite senare idag:)
    Hemtrevnaden är jättenäpen men trivs inte hos mig, eller vi kanske inte trivs ihop...däremot har jag hittat en liten goding, misstänker att det är en släkting och den växer så det knakar hemma hos oss. Kanske är det så med växter som med människor att kemin inte stämmer hos alla;)

    Jag kikar in ikväll igen!
    Ha en Fin dag!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  5. Det är skönt med lite omvårdnad och sen om man blir nöjd ja då blir de ju ändå bättre. Hoppas din dag på jobbet gett dig ett lyft i rätt riktning.
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Spännande att se vem vinnaren blir, kanske blir det jag *Ler* :)
    Kramen fina du♥

    SvaraRadera
  7. Åh den blomman hade jag alltid förr...nostalgi nästan känns det som!Hoppas det går bra på jobbet! Ha det gott tills vi hörs...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  8. Då önskar jag dig också en skön dag!

    SvaraRadera
  9. Jisses, IKEA har julpynt?
    Då måste jag dit snarast.
    Låter som en härlig dag.

    Kram,

    Annelie

    SvaraRadera
  10. Mysigt med hemtrevnad, de dör alltid hos mig. :) Men är ju mkt mysigare hos dig så jag förstår dom. kram

    SvaraRadera
  11. Låter som du haft en trevlig dag. Jag kikade in i din blogg och den ÄR hemtrevlig! Hemtrevnad däremot brukar dö ut för mig, speciellt nu - kommer inte ihåg att vattna. :)
    Jag har också en blogg men har varit lite dålig att skriva där...glömmer bort. Men, men det ska bli bättre! Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  12. Jag tittade på de fina kronorna sist jag var på Ikea, vill verkligen ha dem.
    Skönt att ha varit hos frissan, det skulle jag också behöva. I februari var jag där senast:)).
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Gillar också Hemtrevnader...snyggt blev det tillsammans med kronan ! - Någon Corokia Cotoneaster, hade dom inte på "mitt" blomsterland :(
    - Jättekul att du trivs på ditt nya jobb!
    Ha det gott!
    Kramar ♥
    / Anneli

    SvaraRadera
  14. Hej hej...
    Kanske är lite tidigt med julsaker nu, men man blir ju lika glad varje år det kommer i oktober.
    Så skönt för dig att bli uppassad av frisören, det är du värd.

    Ha en fin dag

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)