tisdag 18 oktober 2011

Hemma hos Razzel & Maja...

Som ni vet är ju dottern i Italien ett par dagar. Då är vi ju kattvakter till Razzel & Maja.
Razzel är en Siames hane med mycket rackartyg i den lilla kroppen.
Maja är en blandning av Ragdoll och Norsk Skogskatt. En liten fluff med all sin päls.Och mycket förnäm liten tjej.
När jag var hemma hos dottern nu så tog jag lite klick bilder "Hemma hos bilder".
Vädret är GRÅTT och regnigt så jag sitter här med levande ljus vid datorn.
Vet inte vad jag skall hitta på idag...funderar på lite pyssel...bra väder för sådant.
I kväll blir det Cirkelgymträning på Friskis för min lilla kropp.

Verkar som om ni gillar mina ♥...ni är ju så söta och goa med era kommentarer.
Hur gör man då dessa ♥ flera som undrar. Återkommer i detta ämne.

Välkomna in !!



















XXXX



 XXXX


 XXXX


XXXX




Det var inte lätt att få till några bilder på dom två små liven....en massa bus på gång och dom var inte stilla alls :)










16 kommentarer:

  1. Vilken fina bilder du har tagit.Igår skulle jag kommentera dina hjärta med massor med hjärta men det gick inte ((:.<3.Hjärta är förkinppad med kärlek och omtanke för mig .

    Ha en bra dag
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Vad fint hon har din dotter.. Mysig ombonat & modärnt :-)
    Goa katter ♥

    Hoppas du får en bra dag!
    Gick det förresten bra att jobba?
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Åååå vad fint hon har det din dotter.Bara så ombonat och mysigt.Önskar dej en skön dag :Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder.
    Jag vill gärna lära mig göra hjärtan:)

    Marie

    SvaraRadera
  5. Vilka drömmande fina bilder du har. Drömmer mig bort.
    Fint du fotat och lagt ut det.
    Me like.
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Din dotter har det verkligen mysigt och hemtrevligt ! - Maja och Rassel verkar lite sura att dom inte fick följa med på resan ;) ! - Men dom är väldigt vackra kissemissar.
    Ha det gott i höstrusket !
    Kram / Anneli ♥

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra bilder och vackra katter.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  8. Hej Maria ♥

    Fint hon har det hos sig och söta katter:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Åh vad fint hon har det! :-) Ser vädligt hemtrevligt ut. Maja är ju bara såå söt! Ha en mysig kväll, kram

    SvaraRadera
  10. Så söta katter och fina inredningsbilder från dottern! Kram Kicki

    SvaraRadera
  11. Hej Maria!
    Vilka fina katter hon har din dotter och vad mysigt hon bor!

    Ha en fortsatt trevlig vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. Hallå! Jättefint dottern och katterna har det=)
    Kram/Nettan

    SvaraRadera
  13. Mysiga bilder du bjuder på idag. Vad fint är det hos din dotter och vilka vackra katter hon har.
    Själv har jag också två katter men de är vanliga bondkatter.
    Önskar dig en fin kväll,
    kram
    Nelya

    SvaraRadera
  14. Fina bilder på både katter o hennes hem. Min katt kom in med en stor råtta förut, tack o lov va den död. Han skulle väl ge den till Kajsa o mig, ugh.
    Kram från torpet

    SvaraRadera
  15. Hej.
    Åh, vilka små sötisar.
    Och massa fina bilder du bjuder på.

    Kram

    SvaraRadera
  16. Vad duktig hon är Kattis - supersnyggt!! Och du med för den delen Maria, vilken mysig blogg du har - precis som du! Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)