tisdag 25 oktober 2011

DIY...Etiketter

Hej alla glada där ute!!!

Bra att ha hemma på lut vid behov.
Lite små etiketter av skilda slag att hänga på en vinflaska, ett paket eller stoppa i blomsterbuketten kanske.
Alltid uppskattat av den som får det.
Eller att ha på vattenkaraffen för att skoja till den lite.
Här kommer några exempel. Men snart är det dags för lite julmotiv tycker jag.

Och solen fortsätter lysa här. Igår blev det en skön promenad ner till stan. Jobbat ett par timmar också. Jättekul!

Idag blir det frissan på förmiddagen. Och lite träning på Core pass ikväll.

Önskar er en underbar dag ♥

En textstämpel över etiketten


Vinflaskan vi hade med oss i lördags




Lite på lut
























Embrossad etikett


24 kommentarer:

  1. Ha en härlig dag du också! Hörde att vi skulle få se solen under dagen. Har stora förhoppningar. Dimman som låg tät igår var inget vidare! Kram!

    SvaraRadera
  2. Min fru är också en tokig scrappare sedan länge.... http://scrapmystra.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Etiketter av olika slag använder jag mig ofta av.
    Ha en fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Tjusigt. Nu går det fort. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  5. Jättefina :-)

    Saknar sådana ibland faktiskt.. nu vet jag vilken hösthobby jag kan skaffa mig i höst ;-)

    Ha en fin tisdag & hoppas du blir nöjd med håret!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättesnygga etiketter. Det är något jag inte gjort för många gånger!! Men kanske dags att sätta igång med lite.
    Hoppas du får en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  7. Så fina etiketter du gör. Den på vinflaskan såg stilren och snygg ut men ändå inte tråkig, helt i min smak. Kanske man skulle klara av att göra nåt liknande ;).
    Härligt att solen lyser vid dig. Här hade vi dimma hela dagen igår och ser ut att bli likadant idag.
    Bara älskar din blomma i förra inlägget, påminner lite om sophoran jag har på rumbordet.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Hej
    Vilka fina etiketter, lite extra fint på gåbort presenter, Kul!
    Va härlig med besök hos frissan, det är lyx o få sitta o bli ompysslad :)
    Ha en fin tisdag.
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Så fina etiketterna är.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Snyggt och smart, piffar till vinflaskan lite. Kan man ju göra till tex flädersaft också, en etikett med lite flädertema :)

    Tack för tipset (är nog alldeles för sällan på Panduro)

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Hej
    härligt snygga etiketter perfekt att ha hemma:)
    ha en skön dag!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  12. Gillar också att använda etiketter. - Har bla satt dom på alla burkarna i skafferiet. Brukar också använda dom på julklapparna.
    - Men att sätta etiketter på människor gillar jag inte ....
    Ha en riktig skön dag !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  13. Jättesnygga. Tänkte beställa från Panduro och fixa till nu till jul. Roligare med himmagjorda ju.

    SvaraRadera
  14. Ha en härlig dag du med.
    Snygga etieketter du fixat. Kanske skulle göra några snygga nu mot jul

    Kram Maria

    SvaraRadera
  15. Hej Maria!
    Vilka fina etiketter!

    Låter skönt med besök hos frissan, det skulle jag oxå behöva göra..ska passa på nästa vecka när jag är ledig några dagar.

    ha det bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  16. Så fina!!
    Jag planerar ett besök till Berit framöver så får vi se om hon nappar på korten:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Snygga och annorlunda..;)) Kanske nåt jag ska göra,härligt med inspiration från andra...;)))

    Ha en mysig kväll/KRAAAM!!!

    SvaraRadera
  18. Så fina etiketter du har gjort!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  19. Vad kul tips med etiketterna! tackar allra ödmjukast...även för så snäll kommentar hos mej ♥Gunilla

    SvaraRadera
  20. Så fin den med fågeln!
    Papperspyssel är sånt jag skulle behöva träna på.
    Har en förmåga att kladda till det med limmet varje gång, fastnar mest på mig=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  21. Hej så söta fiffiga etiketter du har. Jo nog har man på lut. Får börja ta en av mannens kartonger med mig när jag går på besök,hahahaaa. Han skulle gråta. Är ju lite blandat i dom. Skulle säkert ge bort nåt elverk eller nåt annat tekniskt underverk. Så roligt att se vad ni kan få till ni kreativa. Ha nu en fortsatt fin vecka..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  22. Så fine etiketter du har laget. :)
    Takk for ideen. :)
    Ha en fortsatt fin kveld og en god morgendag.
    Klem fra meg

    SvaraRadera
  23. Etiketter kan behövas till de mesta :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)