måndag 17 oktober 2011

Detta med ♥ ♥ ♥

Ja detta då med mina ♥. Och risk med att vara tjatig med dessa.

Har alltid varit förtjust i just ♥. Kladdat hjärtan överallt :)


Så när bloggen skapades så var mitt signum ganska så snart just ett hjärta.
Lärde mig göra ♥ med kortkommando...och det skulle jag ju aldrig lärt mig för nu blir det hjärtan överallt.

Har också hjärtan i trädgården, inomhus mm. Fast nu har maken satt ner foten...INGA mera hjärtan.

För ett tag sedan såg jag också ett foto på en blogg som var misstänkt lik en av mina bilder. (Ingen av era bloggar mina vänner :) Så nu har jag bestämt att försöka KOMMA IHÅG att markera mina egna bilder med ett ♥

Detta ifall ni undrar om jag fått dille eller hjärnsläpp på just detta med ♥, (fast det har jag ju nästan hi hi) så är dessa som en markering.

Så nu många ♥ hälsningar till er alla goa bloggvänner.






32 kommentarer:

  1. Gillar även jag hjärtan.Och jag samlar broderifiler med hjärtan.Börjar ha en stor samling redan.Har gjort en quilt med broderade hjärtan dekorerade med blommor som jag tycker blev riktigt fin.Kommer nog bli mer i den stilen framöver.Det där att märka dina bilder med ett hjärta är ju en bra ide.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar dina hjärtan! Men vad tråkigt att någon (kanske) snott en bild av dig!!! Då är det ju jättebra att sätta sitt signum på bilden. Jag har också tänkt få till det, för det är bra att kunna skydda sina bilder.
    Så fortsätt du med dina hjärtan. Undra hur man gör dem med kortkommando, det kan inte jag:)).
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Man kan aldrig ha för mycket hjärtan. Mer hjärtan åt folket! ;-)

    SvaraRadera
  5. Now i understand yout heart, i always sign with a little hart, the sam yoy use♥...but it is good to sign your pictures, it is not so nice other people use them, but i still love all those hearts:))

    Have a nice week,
    Kram ♥Eefie

    SvaraRadera
  6. Åååh hjärtan är så ljuvliga!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  7. Åhh men du vem gillar inte hjärtan...Jag älskar dom och änglar och ja listan kan bli lång,hahha. Men så trist om nån har tagit nån av dina bilder. Jag har då aldrig ens tänkt på att du har hjärtan överallt så hjärta på du gumman. Önskar dig en skön vecka..

    Kram LIsa

    SvaraRadera
  8. Jag tycker det är gulligt med hjärtan, det är den finaste symbolen som finns. Jag har också hittat mina bilder lite här och där, det är bara en tidsfråga innan det händer.
    Ha det gott
    ♥-kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Hjärtan är bara positivt.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Man kan ju inte vara hjärtlös eller hur ?! ;) !!!
    Sköt om dej ! ♥
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  11. Hjärtan är fina, jag ritar också hjärtan jämt och om det inte är en "allvarlig" namnteckning avslutar jag alltid mitt namn med ett hjärta på sista slängen av a:et....!! Det du har satt på bilden är jättegulligt! Så hade jag också kunnat tänka mig att göra! Men jag ska inte härma dig nu!!!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Så trevligt att få kika in när du har ett så hjärtligt inlägg=) Jag gillar också hjärtan, men inte kan jag göra några med något kortkommando...

    Ser att du har en utlottning, den vill jag gärna vara med i. Så nu ska jag leta på rätt inlägg och kommentera där. Hoppas att du inte missade att jag har en också?

    Ha en fin kväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  13. Hej! Härligt inlägg! Tack fina för hälsning på min blogg! Härligt att ha funnit din fina blogg!

    SvaraRadera
  14. Hihi det kan väl aldrig bli för många hjärtan <3 Hoppas det inte var din bild som de "snott". Ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera
  15. Hmm hur gör man hjärtan då förästen? Mina funkar bara på chatt... kram igen

    SvaraRadera
  16. Jag tycker också det är härligt med hjärtan! De liksom förstärker det man vill säga=)
    Vad smart att märka bilderna sina med hjärtan...det vet jag inte hur man gör bara...
    Kramar från mig!♥

    SvaraRadera
  17. Hej hopp!

    Vem älskar inte hjärtan? Hahaha så fint så;) Jaså du har varit i mina hemtrakter, bor nära Fritsla tyglager;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  18. Hej! håller med, jag brukar göra ett hjärta under min text! hade det funnits ängla sigill så hade jag haft det hi hi! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  19. Älskar dina hjärtan// kram Karin H

    SvaraRadera
  20. Hjärtan tycker jag också om. Har många kransar här hemma men jag kom på tidigare i dag att jag har väldigt mycket ♥ i min inredning också. Tänkte nästan göra ett inlägg om alla, men det blev fler kransar i stället :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  21. Hjärtan är ju aldrig fel.
    De är ju så fina!
    ♥Kram till dej♥ ;)

    SvaraRadera
  22. Hej! Vad kul! Jag tänkte blogga om symboler imorgon. Hjärtan också en av mina favoriter. Kram o bra gjort med att märka dina foton. Det ska jag också börja med.

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Tråkigt när folk snor bilder...men det är nog bara att beklaga och tyvärr inget att göra åt.
    Hjärtan är ju så fint, tycker det är en väldigt vacker form och om man ändrar bara lite så blir det annorlunda men behåller ändå hjärtats form.
    (svårt att förklara vad jag menar;))

    Ha det gott!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  24. Det händer nog oftare än man tror det där med "bildlån". Gillar också hjärtan, men hur får du fram dom där små med "kortkommando"?
    På tal om just hjärtan så tyckte jag väldigt mycket om det hjärtat du visade här. Har du gjort det själv?
    Ha en fin tisdag.
    Kram Elzíe

    SvaraRadera
  25. Vilken bra ide att märka fotona. Hur i hela fridens namn går det till??
    Gillar dina hjärtan!/Christina

    SvaraRadera
  26. Hej Maria.
    Jag är också en person som älskar dessa hjärtan, har lite i trädgården och inomhus, men har inte lärt mig att göra dom på datorn :)
    Ha en fin dag.
    Kram på dig
    Jessica

    SvaraRadera
  27. Så gulligt med massa hjärtan. Jag älskar oxå hjärtan. Ha det kanon Kram Hoffmansdesign
    Och tack.

    SvaraRadera
  28. ibland blir man manisk med vissa saker... ;)

    SvaraRadera
  29. Hej Maria!

    Jag gillar också ♥ :)) Har ett i slutet av varje blogginlägg ;)

    Mysig bild!
    Det är lurigt det där med bilder, jag har sett mina bilder lite varstans (utan källhänvisning, vilket inte är ok) men vad kan man göra när sidorna kanske är utländska och det är svårt att nå någon "ansvarig"...

    Vet du, min lille kisse är upphittad!!! Åh jag är sååå glad, jag läste i Kuriren i morse (vilket jag aldrig brukar göra, och absolut inte radannonserna).. men i morse fick "något" mig att slå upp tidningen och titta under rubriken "Djur" (??)... och där såg jag en radannons om upphittad katt. Och mycket riktigt det VAR våran lille gullunge ♥♥♥! Så i em skall vi hämta upp honom :)

    Kram och ha en fin dag!
    Mia

    SvaraRadera
  30. Det blir en snygg och diskret signatur på dina bilder :)

    SvaraRadera
  31. Jag är också löjligt förtjust i hjärtan. Sätt hjärtat på dina bilder lite mer obekvämt annars klipps det bara bort av den som lånar bilden =)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)