måndag 26 september 2011

Utlottning på Marias Hörna - Njut av Livet ♥

 AVSLUTAD...


Nu är det dags för min lilla utlottning på bloggen för att fira att vi nu gått över gränsen på 30.000 besökare.
Och detta är tack vare er mina vänner som är så flitiga här inne.
Tack också alla nya medlemmar som kommit till som följare både på bloggen och via Facebook. Ni är mer än Välkomna ! Och till er mina gamla trogna vänner.
Och alla ni anonyma som kikar in hos mig.
Det är detta som gör att det är så roligt att blogga bla. Och att lära känna en massa nya underbara människor. För det känns faktiskt som om jag känner er alla.

Min utlottning är absolut inget märkvärdigt utan i all enkelhet. Men hoppas ni gillar det :)

Vad passar väl bättre än lite gott Te nu till hösten. Detta Te kommer från Village.
Två smaker:
HÖST TE innehåller svart te, Jordgubbsblad, tranbär, blåbär, äpple samt aromer.
PARAPLY & GUMMISTÖVLAR innehåller svart te, sensha te, safflor, papaya, morotsbitar samt aromer.

Bägge sorter doftar gudomligt !

Utlottningen går till som vanligt:
1 lott = en kommentar i detta inlägg samt vilken smak på Te du vill vinna.
2 lotter = en kommentar i detta inlägg samt viken smak, och länka med någon av dessa bilder på din blogg.

Är du anonym utan blogg ange din mailadress så jag kan nå dig, tack!

Dragning kommer att ske den 25 oktober kl. 24.00.

♥ ♥ ♥






106 kommentarer:

  1. HAHAHA jag är först. Annars brukar jag alltid var bland dom sista. Jag tar 2 lotter och jag länkar från min blogg. Tack så mycket. Kram och ha fortsatt en kanon vecka. Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  2. Vad kul med utlottning!
    ...och du vet precis vad som passar nu i höstrusket.......ett härligt te!
    Jag önskar Höst te.
    Länkar inne hos mig gör jag också.

    Nu håller jag alla tummar jag har,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Låter gott med höst Te.Det får bli en lott.Tummar kramas.

    SvaraRadera
  4. Höst te låter mycket gott ;O)
    Tar gärna 2 lotter, länkar i min blogg.
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera
  5. Hej vännen och grattis, grattis till alla dina läsare - inte så konstigt med din härliga och inspirerande blogg! =)
    Det är klart att jag vill vara med och slåss om härligt te, kan inte klara mig utan nu på hösten. Jag blir extra sugen på Höst Te (även om paraply & gummistövlar låter otroligt spännande). Jag länkar med bild i min vänsterkolumn och håller alla tummar och tår för att jag vinner! ;)

    kram kram ♥

    SvaraRadera
  6. Wow, vad gott ♥ Jag siktar in mig på paraply & gummistövlar, så kanske det fina vädret håller i sig;)) 2 lotter tack!
    Stor kram fia

    SvaraRadera
  7. Paraply och gummistövlar behövs här i Varberg just nu.....Grattis ,grattis till alla dina besök!!Kramar från evaj

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med i din utlottning. Höstte skulle passa utmärkt :) Jag länkar från min blogg så det blir två lotter för mig.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med :-) & jag länkar såklart...

    Ha en riktigt fin måndagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till dina besök, jag är med. Och länkar såklart.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. Grattis till dina besökare!
    Jag vill gärna vara med, tar en lott!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  12. Höst te låter supergott, får nog ta två lotter för att höja vinstchansen (men den är nog inte så stor för det hehe). Lägger en länk och bild på min blogg. Grattis till alla dina besökare !
    Kramen

    SvaraRadera
  13. tar gärna en lott. Tack/Christina

    SvaraRadera
  14. Hej! så klart jag vill vara med o kniper 2 lotter och håller på höst the.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  15. Grattis alla dina besökare! Jag tar gärna två lotter och önskar mig "Höst Te".
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  16. Hej! Jag vill gärna ha en lott! Paraply och gummistövlar får det bli bara för det roliga namnet!

    SvaraRadera
  17. Gärna Höstte, låter gott! :)

    Du har en liten award hos mig.

    Kram

    SvaraRadera
  18. Klart vi ska var med... Finns inget bättre än te på hösten;)

    Två lotter till oss tack/annie

    SvaraRadera
  19. Höst té :)

    Håller tummarna med en lott!

    olivia.magdalena88@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Koselig å besøke den fine blogggen din!! Te er topp hele året,men smaker spesielt godt en kald høstkveld!! Satser på Høst te:-) Ha en super fin kveld! klem Ruth

    SvaraRadera
  21. Jag är självklart med och tar 2 lotter. :)
    Vilken smak??? det var svårt. båda låter intressanta.

    SvaraRadera
  22. Hej goa du!
    Jag vill jättegärna vara med, jag länkar såklart!
    Håller tummarna, hårt !!
    Stor kram från mig till dig :)
    Ha en fin dag!
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  23. Oj vad gott det låter ! Deltar gärna i din utlottning och grattar dej till besökarna. Länkar med bilden från min blogg och håller tummarna.

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna deltaga i din goda utlottning. PARAPLY & GUMMISTÖVLAR låter härligt. Papaya och morotsbitar är gott. Du tar mycket vackra bilder och jag vill tacka för en fin blogg som jag inspireras av.
    Må så gott och Njut av höstens fina färger!
    Inga-Lill
    famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Te är ju så gott, här blir det en kopp både morgon o kväll!
    Vill gärna vara med o väljer höstteet!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  26. Grattis till alla besökare!
    Jag är jättegärna med i utlottningen och önska då att vinna Höst te.
    Jag har precis länkat till din tävling så, två lotter, tack!
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  27. Vilken jättefin utlottning, jag vill gääärna vara med i den!!! Om jag har turen att vinna väljer jag höst-the! Länkar från mig och deltar med två lotter!

    Hoppas hoppas hoppas...

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  28. Stort grattis till alla dina besökare, Maria! Jättekul!

    Paraply & gummistövlar vill jag såklart ha. Jag tar två lotter och hoppas på tur i höstmörkret :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  29. Jag är gärna med i utlottningen av höst te :) Skulle vara himla gott i höstrusket så det blir en lott för mig :)

    SvaraRadera
  30. Höstte låter underbart!

    Jag deltar med en lott.

    // Johanna
    johannajerne@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag är med & tävlar!!tar 2 lotter,kommer länka ifrån bloggen.Om jag nu skulle vinna så skulle jag ta Höst Te!!kram!

    SvaraRadera
  32. Jag tycker höst-teet låter gott! Jag tar en liten lott och hoppas på tur!
    rej74@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, ett Höst-te vore gott! Kan inte länka eftersom jag inte har en egen blogg, 1 lott.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  34. Paraply och gummistövlarsmaken kändes som en hit så den skulle jag välja om jag vann!! Kul vinst!!!
    Ha en bra helg förresten!!
    Tjing!

    SvaraRadera
  35. Jag är en riktig stor te drickare, speciellt av hälso teer men även andra sorter. Tycker det är spännande att prova nya sorter så jag brukar låta expediten välja en sort som hon tycker om för att höja spännings nivån. Sån är jag, lite tokig.

    Är gärna med och tävlar om höst te.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Jag skulle vilja vinna paraply och gummistövlar-teet!
    Passande namn för ett gott te att njuta av i höst.

    MVH
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  37. Jag är mer än gärna med och tycker Paraply och gummistövlar lät intressant

    Länkar till höger på min blogg

    SvaraRadera
  38. Åh, spännande!! Jag är gärna med, länkar även från bloggen!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  39. Go´kväll! Jag vill gärna vara med och tävla med 2 lotter, så jag har länkat från min blogg.
    Hoppas på att vinna PARAPLY & GUMMISTÖVLAR, för det lät spännande tycker jag, med annorlunda smaker.

    SvaraRadera
  40. Tar en lott, tack och tävlar om Höstte.

    abackman66 at hotmail punkt com

    SvaraRadera
  41. Jag vill super gärna vara med på en lott♥
    det spelar ingen roll för mig vilken sort...båda är nog super goa.
    Kram och ha en bra måndag...

    SvaraRadera
  42. Jag är gärna med.
    skulle välja HÖST TE.

    Hoppas på tur!
    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  43. Hittade hit via Susanne P.
    Såg på bilden hennes att det såg ut att vara te du lottade ut. Te dricker jag varje kväll och är inte rädd för att prova nya smaker, så om jag skulle vinna så lät den med paraply och gummistövlar väldigt intressant.

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  44. Hej!
    Jag har missat att Du har utlottning...men det var ju inte för sent än, så jag tar två lotter. Jag har länkat med bild i högermarginalen på min blogg. Ett HöstTe skulle sitta gott och värmande:)

    kram lisamaja

    SvaraRadera
  45. Hej! jag deltar gärna och skulle välja Höst teet! Välkommen till mig du också!

    SvaraRadera
  46. Gärna Höst te om lyckan står mig bi:) Länkar också = två tur lotter. KRAM Helena

    SvaraRadera
  47. Är gärna med i din utlottning.
    Länkar så klart
    Paraply och gummistövlar låter spännande.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  48. Jag är jätte gärna med och tävlar:)

    1. Höst te
    2. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/te.html

    Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag vill gärna vara med! :) Tar 1 lott :) Önskar Höst te.

    Kram
    Nenna

    minuhno@gmail.com

    SvaraRadera
  50. Underbar tebild:)) Jag vill vara med...2 lotter till mig. Jag vill vinna "Höst te" (fast båda verkar goda. ha en fin helg Kram Maria

    SvaraRadera
  51. Hej Jag vill gärna vara med, jag dricker bara te.
    Det är nog höst te som jag skulle vilja vinna.
    Tar 2 st lotter.
    Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  52. Hej .Jag vill gärna vara med ,har ingen blogg därför tar jag bara en lott ,paraply o gummistövlar låter gott.

    kram Farzane

    farzane52@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Vill gärna vara med :) Hoppas att på vinna "Paraply o gummistövlar"!

    Kram Emilia
    emiliamoiks@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Hej min vän..Klart jag kniper två lotter och hoppas på turen. Har ju fått en sån söt tekanna av mannen så det skulle sitta som handen i hansken du vet. Önskar dig en underbar helg....

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  55. anderslukas@hotmail.com7 oktober 2011 15:30

    Höst te låter smarrigt.Jag e med :-) Ha De! Anders

    SvaraRadera
  56. Jag tar gärna en lott=) Tävlar om Höst te!
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. ETT STORT GRATTIS!!!!
    Jag nyper 2 lotter!!
    Höst teet passar mej!!!

    Ha en fortsatt mysig Fredag!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  58. Hittade hit till dig via denna utlottning. Härlig blogg du har...kommer att fortsätta att titta in till dig.
    Höst te låter riktigt smarrigt tycker jag.
    Blir två lotter för mig. Håller tummarna på lycka!!
    Ha en riktigt skön helg! Kram Maj-Gun!

    SvaraRadera
  59. Vilken mysig liten blogg jag ramlade in på..
    Självklart vill ju jag med vara med och tävla teoman som jag är..
    Tycker teet som heter paraply o gummistövlar låter spännande så det väljer jag om jag vinner..
    Länkar från min sida med, så nu är det bara hållna tummar kvar för mig =)

    ha en goer söndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  60. Grattis till så många besökare. Jag vill gärna vara med i utlorrningen i kylan. Gummistövlar te lät toppen

    Jag tar 2 lotter och länkar från mig

    Kram Teres

    SvaraRadera
  61. Grattis till så många besökande! :)
    Jag blir gärna med i din utlottning, och provar lyckan med 2 lotter. Om jag skulle ha turen att vinna spelar det ingen roll vilket av teerna jag vinner, dom låter goda båda två. (Men om jag måste välja blir det Höst te.)
    Önskar dig en trevlig höst! :)

    SvaraRadera
  62. Grattis till så många besökare. Jag vill gärna vara med i utlottningen med en lott. Jag väljer höst te. Håller tummarna.

    SvaraRadera
  63. Höst te skulle nog vara något för mig som dricker varje kväll. Så jag vill vara med i utlottningen med en lott.

    SvaraRadera
  64. Te't med jordgubbsblad låter härligt.
    Länkar till dig också.
    Hoppas på tur, haha.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  65. Hejsan!

    Jag vill gärna delta i din utlottning och har ajg turen att vinna så skulle jag vilja ha Höst Téet. Jag har också länkat hit i högra sidospalten på min blogg!

    Häls. F

    SvaraRadera
  66. Jag tar väldigt gärna 2 lotter i din mysiga tävling! Hösttéet hoppas jag på och har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/october/marias-horna.html

    SvaraRadera
  67. En sån bra ide att lotta ut the´, Det är ju nu det bör drickas, när kvällarna skymmer och kylan drar in : )

    Jag är jättegärna med i din utlottning. Lägger en bild och en länk i min blogg.

    SvaraRadera
  68. Jag vill mycket gärna vara med i utlottningen. En lott, tack, eftersom jag själv har inte någon blogg att länka till, tyvärr. PARAPLY och GUMMISTÖVLAR låter bra.

    SvaraRadera
  69. Jag är med och skulle vilja vinna Höst te .
    Länkar i min blogg.

    SvaraRadera
  70. Hittade hit via "a house with a view" och jag är förstås gärna med och tävlar om lite gott te perfekt nu i dessa tider och extra sugen blir man med dina fina bilder. Om jag vinner testar jag gärna "Paraply och gummistövlar". Länkar försås också till tävlingen från min blogg ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  71. Hej,,mysig utlottning..dricker inte te själv men min svärmor älskar te så kanske jag har turen och kan ge henne en present...Höst te låter väldigt gott ...tar gärna två lotter..Kram från Fare,,välkommen

    SvaraRadera
  72. Hej, vilken härlig blogg och vilken god vinst!
    Jag blev nyfiken på Gummistöveltéet... låter spännande!
    Tar med mig 1 lott tack!

    Marie

    SvaraRadera
  73. Grattis till dina 30 000 besök! Höst teet låter väldigt gott, hoppas jag vinner! :) 2 lotter till mej.
    Kram, Kristin i Borås

    SvaraRadera
  74. Grattis till dina 30 000 besök! Höst teet låter väldigt gott, hoppas jag vinner! :) 2 lotter till mej.
    Kram, Kristin i Borås

    SvaraRadera
  75. Hihihi vilket kul namna Paraply o gummistövlar coolt namn, skulle jag gärna vilja pröva.

    Kram
    Elinor
    el.ny@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Höstte skulle vara guld värt att få vinna, för jag är ju en teälskande kvinna, som bara vill ha en rykande varm kopp i handen, då är jag som lyckligast och drar automatiskt på smilbanden, så håller nu alla tekoppar, tesilar jag har att det är mig som du drar, har gillat dig på FB kanske ger det någon liten pluspoäng, då jag inte har någon blogg ♥
    Kram
    Therese
    jestonmakhel@gmail.com

    SvaraRadera
  77. Grattis till alla besökare! Som teälskare vill jag jättegärna ha två lotter i din tävling men oj vad svårt att välja sort. Jag tror jag tar Höst te men jag skulle bli lika glad för den andra sorten.

    SvaraRadera
  78. Nämen GRATTIS till alla som gillar dej!! Tar gärna två lotter,har länkat hos mej! PARAPLY & GUMMISTÖVLAR var ett så mysigt namn så den får det bli om det skulle råka vara jag som drages,hihih Kramis gunilla

    SvaraRadera
  79. Hoppas vinna Paraply & gumistövlar, för att det låter så spännande!
    Har länkat, så två lotter.
    Du har en så varm, lugn o skön ton i din blogg, det var ett trevligt besök här. Lycka till med praktiken!

    SvaraRadera
  80. Höst te, låter bra! En lott till mig, tack!
    /Anniina.wannas@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. hejsan, hittade din blogg av en slump, klart att man vill vara med, jag länkar genast i min sidebar...och tar 2 lotter..
    paraply o gummistövlar låter väl gott ha ha

    SvaraRadera
  82. Hej Maria.
    Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat i sidomenyn på min blogg.
    Om jag vinner skulle jag vilja vinna Paraply och gummistövlar.

    Håller tummarna, kram.

    SvaraRadera
  83. Hej, jag vill gärna prova på Höst te. Hoppas på tur! Kram johanna--andersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Hej! Vill gärna vara med i din utlottning !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  85. Jag vill gärna delta i din utlottning! Länkar gör jag också, så två lotter önskar jag. Paraply och gummistövlar lät väldigt spännande=)

    Ha en fin kväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  86. Åh så roligt! Jag är gärna med ! En lott. Ha det fint!

    SvaraRadera
  87. åååå jag vill gärna ha höstte. tack o bock

    SvaraRadera
  88. Jag vill gärna vara med....tycker att båda smakerna verkar kanon:-)

    erikagustafsson81@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Jag deltar också - och hoppas vinna höstte
    1 lott, tack

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  90. Det låter som goda teer båda två men om jag skulle ha turen att vinna är jag mest nyfiken på Höstte!

    Jag har länkat till tävlingen i min blogg!

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  91. Är gärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/10/te-2510.html och skulle jag ha den fantastiska turen att vinna vill jag nog ha höstte. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  92. Har precis hittat till din fina sida och dessutom hittat din utlottning! Blir mycket nyfiken på hösttéet - låter så gott!
    Ser fram emot att hälsa på hos dig igen!
    Hälsningar Zuzza

    SvaraRadera
  93. Hejsan,vilken fin blogg...;)) Å vilken mysig utlottning,jag länkar från min blogg såklart...

    Kram och ha en skön kväll!!!

    SvaraRadera
  94. Hei Maria, Jeg elsker te og disse høres nydelige ut. klem Siv

    SvaraRadera
  95. Hej! Eftersom jag älskar att sörpla på en stor kopp te tar jag chansen att vinna en ny smak. Paraply& gummistövlar låter gott tycker jag.MVH Kajsalisa. kajsalisa75@hotmail.se

    SvaraRadera
  96. Hej!
    Grattis till alla besökarna! Gud, vad roligt!!
    Jag vill gärna vara med och tävla, jag blev supernyfiken på Paraply och Gummistövlar! :) Älskar te så det är ju självklart att jag måste ha ett sådant te i mitt teskåp :)

    Ha en fortsatt härlig lördagslkväll!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  97. Som teälskare är jag förstås gärna med i din utlottning! ;-) Jag passar även på att gratulera till så många besökare!

    Jag länkar med bild och tar 2 lotter. Jag tycker att båda tesorterna låter goda, så det spelar ingen roll vilken jag får om jag vinner. Men om jag måste välja tar jag Höstte i första hand.

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  98. Men bättre sent än aldrig. Låter som underbara teer båda sorterna. Höst låter gott :)

    Två Lotter,

    Kramar!

    SvaraRadera
  99. Paraply och Gummistövlar lät ju bara för sött och gott som helst! Får en ju att vilja gå ut i regnet i, tja, gummaistövlar ;-)
    Tar en lott och hoppas att få värma mig med ett nytt spännande thé i höst.

    Mvh Louise

    SvaraRadera
  100. Jeg tar to lodd, følger deg og linker til blogg.

    Bente

    SvaraRadera
  101. Also I sign up for these fine candy.
    I like herbst tee.
    2 lotter
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvaraRadera
  102. En liten vinstchans.Jag hoppas den går som en dans.Vill smaka "paraply och gummistövlar".
    kramar
    /Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Hellojsan!
    Här dyker jag upp i grevens tid :-) Självklart vill jag ha två lotter.... Lite höstte
    skulle sitta fint att värma sig med nu :-)
    Kramar Anita K

    SvaraRadera
  104. Stort tillykke med de mange besøgende. :-) Og jeg kan liiiiiige nå at deltage om de fine gevinster.
    Klem Birgitte.

    SvaraRadera
  105. Gärna vill vara med på utlottningen.
    Vilken söt blogg du har här.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)