torsdag 8 september 2011

Tackar och bugar....

Jag blir så glad och tacksam, tack snälla Anette med bloggen Vita Rosor
En fin AWARD idag. Nu skall denna vidare till 5 bloggar som har mindre än 100 följare.

Och min motivation att jag väljer just dessa är:
Stora inspirationskällor
Berättelser och händelser som kan få mig att båda le och gråta.
Små tips och idéer..det gillar jag
Ger lite av att Njuta av Livet


Oerhört svårt  att välja....ni ger mig så mycket allihopa så hur jag än gör så blir det inte rättvist.




Men här kommer dom fem:
Systrarna Karlsson
Kärt och blandat
Livet på Vestergård 
Emilias Gömmor
Vårt Röda Hus





14 kommentarer:

  1. Gratulerar till Awarden - alltid kul att få sådana och du har ju nästan 100 följare, jag tittade just. Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till dig Maria!!! Och tack för den fina awarden!!!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden, och tack för att du delar den vidare till mig :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Grattis till awarden. Kul att du tittade in till mig. Jag har kikat runt på din fina blogg också. Kul att upptäcka nya bloggar. Lägger till dig på min blogglista. Kram Sonja.

    SvaraRadera
  5. Tack för de fina orden. Roligt att du finner oss inspirerande;)

    Stort grattis till din utnämning också, den är du verkligen värd;)
    Annie

    SvaraRadera
  6. Grattis till din award:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Grattis gumman till dig de är du värd med din fina goa blogg..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Grattis Maria den Awarden är du väl värd:) KRAM Helena

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Tack för dina alltid så söta små hälsningar hemma hos mig, de värmer mitt hjärta! Har varit dålig på att kommentera hos er andra, har nog gått in i en tidig höstdepression och är såååå trött, så trött... Hoppas lite sömn i helgen kan råda bot. =)
    Grattis till din award, den är du väl värd gumman!

    Kram kram

    Pssst... Konstigt om du har ramlat ur min fb-sida, har visserligen inte uppdaterat så frekvent, kan det bero på det? ;)

    SvaraRadera
  10. God kväll ! Hittade din blogg via Mithas Blog. Du har en trevlig och fint möblerad blogg. Välkommen att titta och följa min (våran Jag o Lilly's) blog. Vi lägger opp foton på besökta platser andra foton som vi tagit nyheter och allmänt trams. MVH Janne

    SvaraRadera
  11. Hejsan! Grattis till din Award. Det kan lysa upp i det tråkiga höstvädret som har kommit.
    Kramizar från torpet

    SvaraRadera
  12. Hej min vän! I går kväll kom jag hem efter en härlig vecka på Mallorca (jo, jag har tidsbestämt inläggen i förväg!) och blev så GLAD över awarden du skänker vidare till mig och min blogg! Nu är det så att jag en gång för alla bestämt mig att tacka NEJ till dem. Du får INTE tro att jag nonchalerar din utmärkelse, tvärtom! Det är bara det att jag tycker det är så SVÅRT att välja vem jag ska skicka dem vidare till... Du förstår säkert hur jag menar!
    Nu har jag mycket att läsa igen efter en vecka i solen:)

    Stor kram till dig och varmt tack igen!
    Eva-Mari

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)