fredag 9 september 2011

Nu är jag på hugget igen....

Nu är armen så mycket bättre. Fixat lite...ny header bland annat. Gillar ni lite höst i Marias Hörna kanske?

Så här kommer en liten hälsning från mig. Kan ju inte sitta för mycket vid datorn ännu,  men NU och under helgen kommer jag att hälsa på er i omgångar. Skall bli spännande att se och läsa vad ni haft för er. Får väl erkänna att jag smygtittat lite utan att ge mig till känna.....vilket jag alltid gör annars.
Solen skiner idag och vädret verkar lovande. Så först på schemat idag en promenad och lite träning (dock ej armar)

Önskar er alla en jätteskön helg så länge, så tittar jag in till er snart...♥

Och så vill jag till sist tacka er alla för era mysiga kommentarer hos mig...det VÄRMER skall ni veta.







29 kommentarer:

  1. Så bra att du känner dej bättre i armarna.Och vilken fin header du fixat.Vackra höstfärger.Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Jätteläcker header. Gott att höra att du känner dig bättre! Trevlig helg/Kristina

    SvaraRadera
  3. Bra att du är bättre, det känns skönt när värken ger vika, man blir nästan lite euforisk.
    Headern är jättefin och passar verkligen in nu.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Hej Maria
    Vilken fin höstheader du har, jag har inte riktigt kläm på allt än så jag vet inte riktigt hur man gör, men jag lär mig väl nån gång :)
    Ha nu en underbar fredag.
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Fin header, är ju ganska nybörjare här, så begriper inte hur ni får in 3 bilder efter varandra. Snyggt är det i varje fall. Bra att du känner dej bättre. Ha en bra helg med mycket sol./Christina

    SvaraRadera
  6. Äh jag kanske har fel det någonstans jag hittade dig det spelar ingen roll. Roligt är det i alla fall fallera !

    Det var en gubbe i Skara
    som inga pengar kunde spara

    Alla undrade hur han livhanken kunde klara
    Jo han fick pengar genom att bloggare vara.

    Nu solen skiner på vårat hus
    Så Janne (jag) kan göra mer hyss och bus

    Nu jag en macka ska äta
    Och med min kära ömsint träta.

    SvaraRadera
  7. Åh vad skönt att armen börjar kännas bättre... Önskar dig nu en ljuvlig helg med vackert höstväder och mys med nära och kära/Annie

    SvaraRadera
  8. Skickar några höstkramar från norr och önskar dej en trevlig helg !
    Anneli

    SvaraRadera
  9. Skönt att det går åt rätt håll. Och headern är helt ljuvlig. Gillar de färgerna.
    Hoppas du får en bra helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  10. Härligt att det går åt rätt håll. Krya på dej.
    Ha nu en kanon helg. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  11. Snyggt med lite höst på bloggen!
    Jag har visst missat en del här.
    Så fin ljusbricka du gjorde av de gamla brädorna. Och vilket bra tips med flaskorna över blomkrukorna. Dörrkransen blev ju jättebra! Inte ser den ut att vara gjord av en nybörjare.

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  12. Hejsan Maria!

    Vad skoj att du hittade till min blogg så att jag kunde hitta dig och din härliga blogg! Lägger till mig som följare!

    Jag gillar verkligen din "höstiga" header. Vet ju inte hur den såg ut innan, men jag gillar den du har nu!

    Ha en skön helg!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  13. Åh underbara bilder du har!!
    & ja visst är det härligt med lavendeldoft!!
    Hihi ja visst är han en liten goding!! Han är vår lille skatt! Han har fått många kramar och pussar vill jag lova och ett helt gäng var från dig! ;) Kramar från Cecilia

    SvaraRadera
  14. Skönt att du är på G igen och fint du gjort på bloggen gumman. Önskar en skön fredagskväll till dig...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  15. Segt virke förgås inte så lätt :-) snart är du på banan igen för fullt, överansträng inte armen bara.
    Hösten kom med stormsteg och jag njuter, älskar kommande årstider. Hoppas även du får en fin helg !
    Kramen

    SvaraRadera
  16. Trevlig helg önskar jag dig också!!kram!Alexandra

    SvaraRadera
  17. Vad fint du gjort det här i bloggen :-) höstmys på hög nivå :-)
    skönt att armen börjar bli bättre :-)

    Hoppas du får en riktigt härlig hösthelg!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Hej Maria!:)

    TACK snälla du för den fina presenten! Jag känner mig så glad och hedrad:)
    Härligt att Du mår så mycket bättre:)
    Så fint Du har höstpyntat, sköna färger. Det blir så varmt och ombonat med orange, grönt, brunt och rött, riktigt fina färger.
    Hos oss har det varit mulet och regnat hela dagen det är först nu som det börjar ljusna lite.

    Önskar Dig en fin fortsättning på helgen1
    ...och var rädd om armen!

    kram lisamaja

    SvaraRadera
  19. Din blogg är verkligen fin och höstbilderna på hedern är djuvliga.
    Så skönt att du känner dig bättre och orkar sitta vid datorn små stunder.
    Här har vi oxå underbart väder.
    Tack för dina komentarer hos mig.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  20. Hej Maria! Jättefint o ombonat du gjort på bloggen...Usch sånt kan ju inte jag...måste ha hjälp med det. va skönt att det går framåt för dej! Så kul att få en tass ifrån dej må du tro! Kram på dej Gunilla

    SvaraRadera
  21. Snyggt med lite höst även på bloggen!

    Jobbigt med din arm, vet hur det känns, hoppas det rättar sig till snabbt!

    Du är alltid välkommen en annan Lördag och kika på våra nya saker och möbler.
    Vore skoj att se dig igen.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  22. Supersnygg blev din header..vet inte hur du får till det med tre bilder , är värdelös på sådant...härligt att din arm är bättre..inget kul med värk.Kramar från Torprosen

    SvaraRadera
  23. God kväll,
    Tack för hälsningen hos mig! Och tur var väl det så jag kunde hitta hit. Kommer att följa din fina blogg!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Jag har inte varit inne hos dig på länge märkte jag, mycket att läsa. Så jobbigt med din arm...Hoppas det blir bättre snart!
    Betty´s får du inte missa nästa gång du är i Borås! Det är en verklig PÄRLA till butik!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  25. Hej Maria! Skönt att armen är bättre! Otroligt fin header du gjort, den är så vacker och höstlik:)
    KRAM Helena

    SvaraRadera
  26. Åh så fin header du gjort, härligt höstig. Hoppas du blir bättre i armen av dina piller så du slipper sprutan. Och din konstiga dag kan bli en lyckodag. Tänk så skönt och slippa resor när det blir vinter.
    Ha en mysig söndag vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  27. Så bra att du börjar bli bättre. Man måste sätta sig själv först :-)
    Ta allt i långsam takt nu, så du inte blir sämre igen...

    Hösten är min absoluta favorit månad, så jag trivs verkligen med din nya header :-)

    Ha en fin fin söndag
    L

    SvaraRadera
  28. Onda armar är inte bra att ha, skönt att det är bättre nu! Fin header, I like.

    SvaraRadera
  29. Onda armar är inte bra att ha.... Skönt att du är bättre nu!
    Fin header, I like.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)