torsdag 29 september 2011

Njut av Livet ♥ och en trevlig helg...

I dag torsdag har det varit ett så fantastiskt väder här hemma. Rena sommaren. Hoppas alla ni andra också har haft det bra.

En härlig långpromenad i skog och mark, ringlande grusvägar och vacker natur har gjort min dag njutningsfull.
Nu lovar dom ju fortsatt fint väder så imorgon drar vi ut på den sista segelturen för i år. Sedan skall båten mastas av och tas upp.

Så i helgen blir det inte mycket av dator och blogg.
Därför vill jag redan nu önska er alla en underbar helg...och Ni: Njut av Livet ♥ i litet eller stort, vad ni än gör.

Lite bilder från min tur idag.


Mina älskade skor...bra på fossingarna måste man ha !

Lite grönt fick allt följa med på vägen hem så klart...






































Tagit med mobilen men bra ändå, tycker jag


18 kommentarer:

  1. hejsan:)

    Nog har här varit helt underbart väder idag! Jag hann i alla fall med en promenad med vovvarna innan solen gick ner;) Så jag fick njuta lite jag med:)
    Önskar dig en riktigt skön helg nu!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Härlig dag även här. Önskar er en trevlig segeltur
    Kramizar

    SvaraRadera
  3. En alldeles underbar dag :) Skrona ser hur sköna ut som helst :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja det har varit lite fint väder ett tag men nu idag så är det mulet igen men det regnar inte. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  5. Hej Maria
    Vi hade lika fint vi och det ser ut att hålla i sig, ohh va härligt.
    Önskar det detsamma, ha en underbar dag och helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni får en underbar segeltur!
    Och härlig helg till dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  7. "Havet, havet är blått, det är plaskigt och vått. Vi gungar hit och vi gungar dit, och vi seglar fram på en våg..."

    Njut av höstseglatsen! Kram

    SvaraRadera
  8. Mysigt med promenad i skogen i det fina vädret. kram

    SvaraRadera
  9. Låter härligt med segling! ha en mysig helg! Kram Johanna

    SvaraRadera
  10. Hej! trevlig helg Maria! äntligen kan jag kommentera..har fått installera en annan webbläsare.fråga mig inte varför ?? har ju funkat innan! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  11. Tack det samma Goa du // Maria

    SvaraRadera
  12. Nu är det så härligt och det är bäst att passa på att njuta.

    Ha en skön helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Verkar att bli just en sådan helg som man vill dra in, njuta av och spara för kommande behov i vinter! Tänk om man ändå kunde göra det...

    SvaraRadera
  14. Hej.:-) så herlige bilder.:-) nesten så man er med på turen i skogen.:-)

    ha en trivelig høst helg.:-)

    Klem fra et tåkete men morgenstille Oslo.:-)

    SvaraRadera
  15. So nice to see your lovely pictures, i like to look at the blogs of foreign people and mostly scandinavian.
    Our daughter studies in Finland and we love to visit denmark, norway and sweden also.
    I'm your newest follower from Holland.
    Have a nice sailing trip and enjoy your weekend.

    Kram,
    Eefie

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder :-)
    Ja vilket underbart väder vi har nu :-) Det låter som en perfekt ide att åka ut sista turen med båten när det är sån värme :-) Hoppas nu att maken inte blir sjuk denna gång oxå.. det var väl matförgiftning sist ni var ute m båten?

    Ha en underbar lördag!
    *stor kram*

    SvaraRadera
  17. Vilka härliga bilder.
    De där bären....mina barn kallade dem för "prutt-bär" när de var små. För när de klev på dem så "pruttade" bären! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  18. Ville titta in och tacka dig för att du ville vara med i min give away! Vilken underbar helg det varit. Ha nu en fin start på den nya veckan!
    Kram Pia

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)