onsdag 28 september 2011

Mysiga onsdag.....och en AWARD

I dag blir det en mysig dag tror jag bestämt.
En mulen och grå morgon med lite mys i stugan. Spelar Ane Brun via Sportify och pysslar runt lite. Förkylningen börjar bli bättre som tur är. Tack vare era krya på dig hälsningar...tack så mycket för dessa ♥

Ikväll skall jag ut på trevligheter...jo minsann. Planerar att visa foton i morgon. Kameran måste bara med ikväll.


Har också fått en AWARD från Marias Stil. Tack söta du för detta.
Här följer lite uppdrag tillsamman med denna Award.

Fyra saker om mig:
Chokladälskare
Älskar goa dofter
Stor djurvän
Äter inte fläskkött

Så jag delar jag ut denna AWARD till ER alla för att ni finns !

Önskar er alla en riktigt bra onsdag...♥
Lite bilder från en grå men mysig morgon hos Marias Hörna.



Ett stilleben i gästrummet med gamla foton. Skojig växtboll (konstgjord) från IKEA






































En glimt från hallen. Titta på pigtittaren vad det gamla glaset ger för effekt :)















12 kommentarer:

  1. Grattis till awarden min vän!
    Kul att få se lite bilder från trevliheterna i morgon :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden. Är me di din utlottning glömde skriva vilken te sort. spelar ingen roll vilken du skickar om jag vinner. Kram Hoffmansdesing

    SvaraRadera
  3. Alla dina egenskaper stämmer in på mig :) Kan vi var kloner?? ;)

    SvaraRadera
  4. Hej goa Maria.
    Grattis till din Award, den är du värd :)
    Vilka fina mysiga höstbilder du visar, man vill liksom krypa ner under en filt när man ser dom :)
    Ha en jättefin kväll.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Hejsan Maria
    Grattis till awarden :)
    Så fint du har de ,mysigt.
    Härlig spegel.
    Ha en myskväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Grattis till Aworden! Så mysiga bilder du visar, ljus är så mysigt.
    Jag är gärna med i utlottningen, skulle vilja pröva smalen på gummistävlarna i så fall ;-) Länkar ochså inne hos mig med bild. Ha en fortsat trevlig vecka! Och tack för att du kikar in hos mig!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  7. Grattis till awarden :-)

    Fina kort du bjuder på...
    Hoppas du får en mycket trevlig kväll & jag väntar på fotbevisen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till awarden!
    Så fint du har det.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Hej Maria! Grattis till Awarden, kul att veta lite mer om dig.
    Jättefina stämningsbilder du bjuder på!
    KRAM Helena

    SvaraRadera
  10. Grattis gumman och tack så go du är. Roligt att få veta några saker om dig. Och vilka vackra stämningsfulla bilder du tagit. Fortsatt krya på dig..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Vi är lika för alla dina fyra påståenden passar även in på mig :)

    Tack för bloggtipset - jättefin blogg. Den kommer jag att besöka igen!

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)