fredag 16 september 2011

Ljuvliga helg...

Ja nu är den här igen. En stillsam helg (tror jag) för oss. Inte för att min vecka varit så våldsam. Men gott när vi bägge är hemma samtidigt.

Vill passa på att tacka er alla för alla underbart fina och roliga kommentarer ni ger mig. Det är det bästa som finns att läsa dessa skall ni veta.
Är enormt tacksam över all kärlek, glädje och inspiration som jag får av er  ♥ ♥
Ni är ju mitt sociala nät många gånger nu när jag är hemma så mycket.

Så nu önskar jag er alla en underbar helg....så syns vi på måndag. 




21 kommentarer:

  1. Stillsamma helger kan vara de allra bästa. Njut av
    den. Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej Maria.
    Låter verkligen som en härlig helg, så som de ska vara, fulla med mys! Vilken härlig höstbild du visar, mys helt enkelt.
    Ha en underbar fredag o helg.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Ha nu en skön och härlig helg vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. En stillsam helg låter perfekt :-) Ta vara på den!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Önskar dig med en underbart stillsam helg!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Tittar in för att önska dig en mysig helg.
    kram Agneta

    SvaraRadera
  7. En vilsam och mysig helg är precis vad man behöver och det hoppas jag verkligen att du också får !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  8. Det är skönt att veckan varit bra för dig, det har den varit här också.
    Hoppas nu att helg blir lika bra/kramizar

    SvaraRadera
  9. Hoppas nu att vädret håller sig några dagar, sol och blå himmel i dag, en fin höstdag. Önskar en en fin helg, njut varje minut för det skall vi göra.
    Kramen

    SvaraRadera
  10. En riktigt skön helg önskar jag dig också!!

    Kram Annica- Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  11. Ha en riktigt mysig helg
    ♥ Kram Linnea

    SvaraRadera
  12. Jag får själv tacka för alla goa kommentarer jag får av dig. Jag har varit lite frånvarande ett tag för det har varit så mycket att stå i. Jag liksom du värdesätter alla goa bloggvänner så jättemycket och vill inte vara utan er..
    Ha en go helg nu..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Tittar in och önskar dig en riktigt skön helg! Själv ska jag jobba:(

    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  14. God kväll,
    Önskar dig en riktigt fin helg och tackar i sin tur att du kikar in hos mig. Jag blev så glad varje gång jag får kommentar i brevlådan:)
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  15. Va höstigt och fint du har här inne på din blogg !
    Tack för din kommentar !
    Ha en riktigt fin helg nu !
    Kram/Lotta

    SvaraRadera
  16. Hej hej.
    Skönt med helg och speciellt när man kan säga 'ses på måndag'. Känns bra att någon kan släppa datorn och verkligen ta helg. Jag ska försöka följa ditt exempel och inte använda datorn allt så mycket.

    Ha en fin helg, så skrivs vi på måndag
    Kramen

    SvaraRadera
  17. Desamma på alla håll och kanter hjärtat...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  18. Visst är det skönt med helg :-) Har bara väldigt svårt att få det att bli lugnt...

    SvaraRadera
  19. Hoppas du haft en toppen helg :)
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  20. Jag måste ju komma in och rimma något vet jag.

    En katt ifrån Lomma
    slickade skålarna tomma

    Han med svansen svängde
    när han munnen stängde
    och ännu en mumsbit i magen slängde.

    Efter maten katten rapa och fes
    till slut han blev totalt hes

    Så till korgen han då lomma
    ty faten var redan tomma.

    Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  21. Tack för din kommentar inne på min blogg. Vad glad jag blev. Kul att vi bor i samma lilla småstad. Vilka fina bilder du tagit på cafet här innan såg jag.

    Nu skall jag titta runt på din söta blogg!

    Ha en fin kväll och tack igen att skrev hos mig så jag hittade till din blogg:)!

    kram CC

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)