tisdag 20 september 2011

I mina gömmor.......

Mycket prylar har jag minsann här hemma. Och nu tyckte jag det var dags för dessa små söta att få komma fram ett tag. Kommer från min lilla mormor, så dom har ett par år på nacken........och jag gillar dom verkligen ♥ ♥
Ett litet saltkar, två små "karaffer" på en liten silverbricka. Enkelt och gulligt eller vad säger ni..:)

Här hemma är det fortfarande lugna puckar som gäller. Maken nu drabbad av en förkylning också. Annars är väl lilla magen så där bra....
Allt detta gör att jag också går in i en lugn fas med vila och slapp dag.


























Önskar er alla en god dag :)





16 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Flotte er de - elsker nostalgi.
    Ønsker dig en god tirsdag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvaraRadera
  2. Börjar man kolla i sina skåp så har man både det ena och det andra.Dina var väldigt fina.Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Så fint.
    Ja nog har man mycke prylar och det är roligt att plocka om lite bland dom i bland.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det händer att man "hittar" saker som man har ställt undan, och ser då på dom med nya ögon !
    -Dina saker av glas var jättevackra, och att din mormor har haft dom gör ju att dom blir ännu mera värdefulla !
    Ha en skön dag !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  5. Hej
    Verkligen supersöta, kul att de kommer från din mormor...
    Krya på er
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. Det är alltid roligt att ha gamla saker och har dom tillhört någon släkting är det extra roligt. Jo det var en rolig dag igår o få gosa med de små är inte helt fel.
    Ha det gott/kram

    SvaraRadera
  7. Hej..Jo det är ju helt undrbart om man kan kombinera gamla fina saker med att man fått de av nån man håller
    kär eller hur. Jättefina saker du har ...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Hej Maria!
    Vilka fina, kul att du har kvar dem efter din mormor.

    Krya på er!

    Kraam Jenny/Hemma på Kråkered

    SvaraRadera
  9. Va fina ..riktigt kul med gamla saker och då särskilt från ngn nära och kär...
    Ha de bra
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Hej! Ja visst är det kul att upptäcka saker och särskilt sådana som man verkligen tycker om!
    Ha det bra, här har vi jättemkt regn!
    Carin

    SvaraRadera
  11. Vad fina grejer du har i dina gömmor. Kul att du visar dem här inne :)
    Kramis

    SvaraRadera
  12. Jättefina saker från mormor, det är fint med klarglas.
    Ha det gott och krya på er
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Fina karaffer, jag har några stycken också men har gömt dem i ett skåp för tillfället... borde nog plocka fram dem;)

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  14. Klart du ska ha dem framme, de är jättefina! Tur att du hittade dem.
    Hoppas din man kryar på sig.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  15. Hej Maria!
    En sådan trevlig blogg du har! Jag hamnade här av en slump, du vet hur det är, man är inne på en blogg och klickar där på en länk och vips är man iväg någonstans. Som tur var sparade jag adressen, så nu kan jag gå in här by my self och njuta av dina vackra foton och trevliga noteringar.
    Hälsningar Heléne

    SvaraRadera
  16. Helt i min stil det du visar upp, klart att det skall ställas fram och visas upp och inte stå i gömmorna.
    Kramen

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)