söndag 25 september 2011

Höstens Moodboard....

Nu drar Fabriken i gång igen efter sommar uppehållet.
Tema denna första gången är Höstens Moodboard....

Jag brukar inte som regel klippa och klistra några moodboard, utan har kanske något urklipp eller så ibland liggande. Men annars så är alla mina idéer och tankar i mitt huvud eller på en liten egengjord skiss.
Fast då och då gör jag min lilla variant på moodboard som jag visar här nedan. Men lite saker, olika färger känsla mm som får ligga till sig lite. Så går jag där och kikar och lurar ett tag.

Vill ni se mera av Höstens Moodboard....så gå in på Fabriken och inspireras.

Klicka på bilderna så blir dom större..:)







7 kommentarer:

  1. Åååå vad härligt och mysigt bord bara så himla fint.Det är skoj att både pimpa inne och ute nu.Energin och lusten flödar.Hahah.Ha en skön söndag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vad skall du hitta på av dessa prylmanicker tro ?
    Jag är nyfiken i en strut !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mysig, rolig idé. Nu är en perfekt årstid att sitta inne och pyssla med sådant. ha en skön kväll, kram

    SvaraRadera
  4. Ser mysigt och inspirerande ut! Bakade din banankaka idag och den gick inte av för hackor som man säger... Tack för receptet! Kram!

    SvaraRadera
  5. Efter en jobbhelg kom jag hem idag helt urlakad. Men solen sken och jag sa till min man, ska vi inte ut och se om vi hittar lite svamp. Sagt och gjort....en halv korg kom vi hem med sen slog mörkret till. Det blev lite att frysa och en god soppa. Nu sitter jag här och tittar på dina ljuvliga bilder.
    Ha en skön fortsatt söndag.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  6. Gillar din variant av moodboard! Härliga färger och prylar!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  7. Vem har sagt att moodboards måste vara platta!? Din variant är oerhört inspirerande och personlig =) Jag inspireras av den varsamma känslan och den snygga sammansättningen! FINT!

    Kram tina

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)