söndag 25 september 2011

Härliga lördag...

Lördagen blev riktigt bra. Min förkylning höll sig på mattan ganska så bra.
Hade med ett litet förkylningskit bestående av:
Nässpray
Pappersnäsdukar
Halstabletter
Vatten

Så på eftermiddagen bar det av till Göteborg på en bit mat hos Gyllene Prag. En mysig restaurang med fantastiskt god mat.
Därefter till Lisebergsteatern för en riktig hederlig buskis. Pang på Pensionatet. Har vunnit dessa biljetter och denna typ av buskis gillar både maken och jag. Skrattade så tårarna rann....så härligt.

Tog en bild med mobilen för deras dekor var så mysig. Kvalitén inte den bästa men men, det får ni ta.




















Dagens väder har varit riktigt härligt med sol.
Kaffe i solen på ljugarebänken...underbart.

I kväll kommer ju Robert Gustavsson i Gustavsson 3 tr på kanal 4, då blir det mera skratt i Marias Hörna

Under morgondagen kommer min enkla lilla Utlottning på bloggen.


"Om det är förbjudet att skratta i himlen så vill jag inte dit"
 Martin Luther 1483-1546




20 kommentarer:

  1. Otroligt, världen är liten. Satt i raden bakom dig på Lisebergsteatern, såg att den framför mig tog kort, inte visste jag att det var du. Brukar ju titta in i din blogg dig lite då och då. Kram Gun

    SvaraRadera
  2. Åhhhh vilken mysig lördag :-))
    Tur att du klarade dig med förkylningskittet :-)

    Ja, Robert Gustavsson kommer jag & maken oxå att bänka oss framför.. han är helt suverän :-)

    Ha en kul söndagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är så många bloggisar som har haft en fin helg, roligt att läsa att detta också gäller dig!

    SvaraRadera
  4. Låter som en underbar tripp. Skulle passa mig alldeles utmärkt. Må så gott!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Härlig utflykt till stora staden, tur att förkylningen höll sig lite i kulisserna. Hoppas du blir helt fri från den snart!

    Må så gott!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  6. Skönt att förkylningen är bättre.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig utflykt ni vart på, jag gillar buskisar.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Verkar som en helt lyckad lördag, skönt att förkylningen höll sig i schack ;)

    Önskar dig en härlig start på veckan/annie

    SvaraRadera
  9. Hoppas du kryar på dig. Det är jobbigt med förkylningar också....känner mig oxå lite småhängig. Hoppas du får en fin vecka!
    Kram/Nettan

    SvaraRadera
  10. Ja ett gott skratt förlänger livet sägs det så då har du lagt till många. Ni hade en mysig dag. Hoppas veckan blir förkylningsfri o att du får må bra. Kramizar

    SvaraRadera
  11. hejsan!

    Vilken tur att förkylningen har blivit bättre! Vilken helg ni verkar ha haft:) Kul att gå på buskis;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Hej hej!
    Låter som en helg i topp klass. Speciellt att den tillbringades i världens bästa stad, hihi!
    kollade oxå Gustavsson 3 trp, så bra! Längtar till nästa program. bara älska gammel-gubben när han sitter med popcornen, haha!
    Och "hemhjälp, snygga", så jäkla bra!

    Ha en fin dag...

    SvaraRadera
  13. Hej Maria.
    Det låter som om din helg blev lyckad ändå trots din förkylning.
    Härligt med god mat och buskis på Liseberg, ska försöka hinna med en tripp dit när deras julmarknad drar igång, det är verkligen en fantastisk upplevelse.
    Ha en fin dag.
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  14. Härligt med en massa glada skratt. Säkert ett bra botemedel mot förkylning!

    SvaraRadera
  15. Kul att du fick en härlig helg med mycke skratt, för det behöver man som människa. Och att förkylningen höll sig lugn.
    Även här i norr var det en underbar helg, med mycke sol och trädgård. En avslutning med bio med min tonårs dotter.
    Ha det gott idag och resten av veckan!
    Kramar, Britt-Inger

    SvaraRadera
  16. Hej Maria!
    Vad glad jag blev av din kommentar!
    Men oj vilken härlig blogg du har!!
    Här måste jag bestämt migla rejält i kväll när jag kommer hem!

    Å buskisar! Jag älskar dom!

    Gustavsson var ju kul d!!
    Lägger till dig på min blogg om det är ok:-).
    Ha en härlig måndag!
    Tjing Hilla!

    SvaraRadera
  17. Hej
    Låter som ni hade en mysig lördag....
    Ha en fin måndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  18. Härligt med skratt! Jag har börjat kolla mycket på Stand Up på TV och nerladdat, en riktig skön känsla att skratta så man får ont i magen!

    SvaraRadera
  19. Vilken härlig helg ni haft!
    Jag älskar buskisar! Tyvärr har jag bara sett
    på TV, men dom är lika roliga ändå. :)
    Ha det gott!
    Mari

    SvaraRadera
  20. Var på Vallarna i Falkenberg i sommras och tittade på "Pang på Pensionatet". Härligt att få skratta så mycket............Kramen

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)