fredag 23 september 2011

Fredagseftermiddag.....

Tiden går fort och nu är det snart fredagskväll. Veckan som varit har för mig varit ganska så slö, maken hemma hela veckan med sviterna från matförgiftningen samt förkylning...huga mig. Men nu har lilla jag också fått förkylning...man tackar och bugar för den. I morgon skall vi ut på roligheter så jag hoppas att det funkar.

Nu önskar jag er en härlig fredagskväll och en mysig helg.
Lite bilder från framsidan på huset där ett litet  HÖSTBORD står uppdukat.









































25 kommentarer:

  1. Ser välkomnande ut.

    Önskar dig en trevlig helg.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det där på ditt höstbord! Nu blir jag jättesugen att fixa till nåt sånt jag oxå.
    Hoppas du inte blir sämre i förkylningen så att du kan komma iväg på era roligheter.
    Ha en fin helg! Kram.

    SvaraRadera
  3. Åh så inspirerande med ett vackert blickfång på trädgårdsbordet. Måste nog göra något liknande hos oss.
    Önskar trevlig helg, hoppas förkylningen snart klingar av.

    SvaraRadera
  4. God bedring! Och ha det så trevligt imorrn!

    SvaraRadera
  5. Mysigt värre var det här.
    Finfint!

    Trevlig helg!

    Annelie

    SvaraRadera
  6. Åh vilken fin blogg, hit kommer jag gärna igen :)
    Mycket påminner om mig själv!

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt höstmysigt. Hoppas du blir piggelin tills i morgon!

    //LOttzy

    SvaraRadera
  8. Så höstfint du gjort! Hoppas att förkylningen är borta tills i morgon.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. GO fredag på dej Maria...Vilka härliga höstbilder du visar! Underbart att vila ögonen på! ha det gott i helgen hoppas du får bli frisk! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  10. Så höstmysigt det blev,har själv tänkt att göra det lite mera höstigt på vår balkong.Få se om jag kommer i skott med det.Ja,visst var puffarna fina!de är faktiskt hårda men ser mjuka ut,inte så stora dock,men bra som en extra sittplats.Kram & trevlig helg till dig med!

    SvaraRadera
  11. Fint bord, härligt höstigt :)
    Håller på att göra iordning mitt så nu är det bara lite ljung som fattas
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Vad fint! vad är det för tyg du har runt krukorna? Mysigt :) kram

    SvaraRadera
  13. Mycket fint du har det på ditt höstbord, vit ljung är så fint, det blir så stilrent. Lyckat !
    Ha en fin helg / kramen

    SvaraRadera
  14. Så fint du har gjort det!!
    Ja, jag har nog världens roligaste jobb emellanåt, eller egentligen för det mesta!:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Vit ljung är så vacker!
    Hoppas du kan vara med på allt det roliga trots förkylningen.

    SvaraRadera
  16. Mysigt värre!!! Ska nog ta lite trädgård i helgen ;O)
    Krya på dig och hoppas på trevliga festligheter.
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera
  17. Så fint du har pyntat!
    Sköt om dig och ha en mycket trevlig helg!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  18. Så fint med den vita ljungen i linnepåsarna.
    Krya på er och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  19. Fina bilder. Hoppas du mår bättre idag så du kom i väg på roligheterna. Ha så trevligt! Kram Sonja.

    SvaraRadera
  20. Vad fint du gjort det på ditt höstbord Maria!

    Ha en skön söndag!

    Grattis till 30 000 besökare!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  21. Fina mysbilder! Stackars dig som gått och blivit förkyld: jag har snart varit förkyld i tre veckor men det börjar bli bättre...

    Ha en trevlig söndag trots sjukdomen!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  22. Så fint :)
    Hoppas du haft en bra helg. kram

    SvaraRadera
  23. Så fint höstbord!
    Nu ska vi få några varma dagar det ska bli härligt efter allt regn och rusk.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  24. Goddag idag har jag en liten gästbloggare på min blogg. ha en fin dag !

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)