torsdag 22 september 2011

Ett paket på posten och 30.000 ..........

Vinsten från Systrarna Karlsson.
Ramlade ner i brevlådan härom dagen. Blev så glad. Nu skall vi se om jag skall rama in dom fina bilderna eller vad. Skulle passa perfekt i köket på hyllan. Men dom behöver lite stadga då. Eller om jag skall hänga upp dom. Får testa mig fram. Det lilla hänget får också bli till köket, passar utmärkt där. Den mysiga tidningen Vecko Journalen från 1919 för pryda sin plats här hemma. Passar ju in lite varstans. 

Och i helgen passerade Marias Hörna - Njut av Livet ♥ 30.000 besökare. Detta måste firas på något sett tillsammans med er. För det är ju NI som bidragit till detta. Så jag lurar på en liten utlottning av något slag.
Mer om detta längre fram.

Inslaget på ett återvinningsbart sett...det gillar jag.
Så fint och under ligger tidningen jag vann också.



25 kommentarer:

  1. Att få paket på Posten är en lycka! :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. 30 000 det var inte dåligt. Kul med paket!/Christina

    SvaraRadera
  3. Vilka mysiga vinster ♥
    Imponerande statistik visar du upp också, verkligen bra jobbat!
    Ha en härlig kväll;)
    Kram fia

    SvaraRadera
  4. Den vinsten är du värd tycker jag ! - Att du har så många besökare beror på bloggerskan själv ♥
    Ha det gott !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  5. Grattis, så fina blombilder och hänge du vann. Och grattis till alla besök också.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. oh,så många besökare du har !!
    Det är inte underligt, din blogg är jättefint.
    Du hade frågat , vilken ras är min hund .
    Vi vet inte ,vi tror, det är en mix från pudel och Bichon havanais.
    Ha en fin kväll
    Kram Kersti

    SvaraRadera
  7. Grattis till antalet besökare !
    Tittar in här hos dig och beundrar din vackra och fina blogg.
    Och jag tänker komma tillbaka igen.
    Ha en fin torsdagskväll
    kram

    SvaraRadera
  8. Jamen GRATTIS gumman till fiina vinster o detta med bloggbesökare,klart det beror på DEJ du vet!! Kramis o ha en bra kväll..Gunilla

    SvaraRadera
  9. Stort Grattis till alla besöken :)så kul.
    Åhh visst är de underbart med paket hi hi grattis till vinsten också ;)
    Ha en skön myskväll.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  10. Hejsan!

    Stort grattis till vinsten! Och även till dina besökare!!!

    Ha det bäst!

    Kram susanne

    SvaraRadera
  11. Grattis både till vinsten och många besökare!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten & alla dessa besökare :-)

    ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Spännande med utlottning, och grattis till 30 000!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  14. Åh så kul att vinna!!!! Stoooort grattis!! Och grattis till alla dina besökare!! Är ju inte förvånad precis, det är himla trevligt att titta in här hos dig :))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  15. Grattis Maria! du har en fin sida som många trivs att kika in på ;) så kul med tävling framåt! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  16. Grattis vännen. Jag fick också min fina vinst igår.
    Kram Agneta
    PS Grattis också till alla besökare DS

    SvaraRadera
  17. Alltid roligt att vinna, Grattis. Trevligt att komma hit till dig o läsa om din dag inte konstigt det blir många besökare, grattis till det också.
    Ha en bra helg/kram

    SvaraRadera
  18. Utlottning? Gärna! Grattis också till vinsten och alla besökare. Ha en finfin helg.
    KRAM Helena

    SvaraRadera
  19. Grattis till dina fina vinster.

    Att du har haft så många besök beror på dig och din fina blogg :)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  20. Massor av grattiskramar från mig. Jag är inte förvånad att du har många besökare på din blogg. Det är så njutbart att komma till din blogg. Så underbart för själen.
    Trevlig helg!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  21. Då får jag ju säga GRATTIS!!!
    30 000 besökare, det är inte illa =)
    Men jag förstår varför många kikar in hos dig.
    Alltid lika underbara bilder och en massa inspiration får man hos dig.

    Ha en riktigt fin helg!

    Ps. Nu är bloggen öppen igen ;-)

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  22. Grattis till dina besökare vännen :)
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  23. Grattis till alla dina besökare!!Kram

    SvaraRadera
  24. Grattis till både vinst och så många besökare!
    Vilken härlig seglats ni hade förutom mannens magsjuka förstås. Fina bilder var det! Blir det någon mer tur innan det är dags för upptagning?

    Ha en skön helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  25. Har faktiskt tittat in flera gånger ,,men aldrig kommenterat,,tyvärr!!Fin helg till dig oxså,,och kramar från Varberg

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)