tisdag 27 september 2011

En vacker höstdag....

En sådan vacker dag vi har här hemma idag :)
Tyvärr känner jag mig fortfarande lite skraltig i förkylning så det hela går i ultrarapid ....
Vilar och läser böcker och lite små pill.
Men en liten glimt ut mot trädgården får jag ge er idag i alla fall. 








































Nu blir det vila med lilla boken en stund med Leia i knät. Hon gillar i alla fall detta slappa för då kan hon mysa till det ordentligt.
I kväll blir det IDOL och Moa Lignell som jag hejar på. Jo hon kommer från Alingsås och verkar väldigt duktig. Lite patriot så där...:)
Glöm inte min lilla Utlottning som du hittar  HÄR






















Önskar ER en härlig tisdag ♥



16 kommentarer:

  1. Tack för titten hos mig - vilken fin blogg du har! Alltid så roligt att hitta nya. Ha det gott/Kram, Marthina

    SvaraRadera
  2. Jag halkade in hit av en ren slump. Vilken fin blogg du har, hit tittar jag gärna in fler gånger.
    Visst är hösten vacker när den visar sig från den bästa sidan men här har vi ett fasligt blåsväder idag.
    Kram & ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Hoppas din förkylning snart ger med sig!

    Ha en mysig soffkväll!
    Kram Annica- Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  4. Jobbigt med förkylning!
    Man tappar ju all ork, usch, jag blev totalt däckad när jag var förkyld för någon vecka sedan.

    Härlig dag!
    Har precis klippt gräsmattan för sista gången för i år förhoppningsvis.

    Krya på dig,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Hej Maria.
    Vilken underbar höstdag vi har haft och har fortfarande :)
    Hoppas du mår bättre snart och att vädret håller i sig så att hinner ut och njuta.
    Krya på dig
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Här har solen lyst också men kallt i vinden. Tog lite kaffe o satte mig ute en stund men jag frös. Hoppas du snart mår bättre så du kan ta en promenad. Krya på dig/kram

    SvaraRadera
  7. Vi har oxå ett underbart vårväder idag :-)
    Man blir glad av solsken...
    Hoppas du piggar på dig snbbt!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad lummigt och fint det ser ut i din trädgård!!!! Låter inget kul dock med förkylning... Hoppas du kryar på dig snart!!!

    Stooooooooooooor kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. krya på dig. Lät härligt med bokläsning och mys. kram

    SvaraRadera
  10. Hej min vän. Men så trist att vara dålig. Masssor av krya på dig till dig. Ja nu är hösten verkligen här. Så härligt. Må nu så gott och mys i soffan..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Jättefina bilder som vanligt! :)
    Hoppas du blir frisk snabbt, så krya på dig!!

    Jag försöker gå in här på din fina blogg iaf varje vecka men det går oftast inte så bra.
    Den är lite seg och halar sig! Kanske är bara i min webläsare men aldra bloggar funkar. Tänkte att du ville veta de :)

    Kram från Cecilia

    SvaraRadera
  12. Vilka fina bilder som vanligt i din underbara blogg'! Kramar Karin

    SvaraRadera
  13. Till Cecilia med bloggen ?? Du som har problem med min blogg som är seg och halar sig. Kan inte komma åt din blogg, den är spärrad så jag kan inte svara dig. Maila mig är du snäll. Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Så tråkigt med förkylningen och det verkar vara en seg modell i farten. Min har jag dragits på i 3 veckor och den bryter som aldrig ut....
    Även underbara höstdagar här uppe i norr.
    Krya på dig.
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera
  15. Roligt att du tittat in hos mig. Hoppas du kryar på dig och snart kan vara ute i det vackra vädret.

    Cilla♥

    SvaraRadera
  16. Hej! Det är skönt att bara vara ibland. Att sitta och drömma i sina egna tankar. Ha en fin dag !

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)