torsdag 15 september 2011

En bra dag....

I går var det en sådan där bra dag.
Fin skön frukost med lilla kaffet vid datorn en stund. Små pill här hemma.
Ner på en del ärenden till lilla staden där jag bor.
Lunch på Nygrens Café.

Vacker kvällsbelysning. Bild från nätet

En liten interiörbild...så mysigt. Bild från nätet

En liten sväng också på Vinden loppis. Köpte ett avlångt litet fat bara,  kostnad 5:-
Annars inget mera. Så jättemycket folk ...blev alldeles matt.

Sedan kom en AWARD från mickis blogg. Jag tackar och bugar...)
Egentligen skall jag skicka denna vidare till fem andra bloggar som har mindre än 100 följare. Men ni skall veta att jag får så dåligt samvete när jag skall välja bara fem.....för ni alla är värda era Awarder.

Så denna Award ger jag er alla mina vänner, med många och stora kramar. För ni är helt underbara.
Tack för att ni finns ♥

En Utmärkelse också från Hemmavid.
A blog with Substance.....TACKAR och BUGAR ♥


Jo och sedan hände det...Jag vann utlottningen hos Systrarna Karlsson
SÅ otroligt glad blev jag. För jag försöker verkligen vinna lite saker här och där...men har inte haft sådan där jättetur...MEN NU SÅ !!
Så tack Systrarna Karlssson!

En skön och vilsam kväll med tända ljus blev avrundningen på denna härliga dag.



25 kommentarer:

  1. Det där caféet är supermysigt! :)

    Grattis till alla awarder och din vinst. Vilken lyckodag!

    Ha en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej Maria
    Grattis i dubbel bemärkelse :) för både Award och vinst! mysigt ställe du visar..passar på att önska dig en fin helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Hej Maria! GRATTIS till både vinst o awarder!! Såå kul för dej,känner till det fått awarder o vinst oxå i veckan...Vikket mysigt cafe,jättefina bilder...ha det gott Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Vilken otroligt bra dag du fick :-)

    Hoppas att du har samma tur idag...
    kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till både vinst och award.Vilket mysig ställe du visar.Ja snart måste jag åka till det stora varuhuset och fylla på ljusförrådet.Nu täns det ljus och jag myser.Ha en härlig dag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Åh vilket mysigt fik där hade jag nog kunnat spendera timmar;) Roligt att du blev glad för vinsten den kommer på posten kanske inte imorgon men iaf på måndag;)

    Önskar dig en ljuvlig dag/ANnie

    SvaraRadera
  7. Viken härlig och lyckad dag ! - Nygrens cafe´ skulle man vilja besöka, det ser ut att vara ett riktigt mysigt ställe. - Synd att det är lite långt dit...;)
    Ha det gott !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  8. Grattis till awarder och vinster!
    Det ser mysigt ut cafe´t där du intog lunchen.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. I woud like to stay in this cafe - it looks so good.
    Jutta

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinst och Award!
    Önskar dig också en bra kväll och trevlig helg!!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  11. Hej på dej! Så roligt att du ville följa mig! :) Och nu har ju jag hittat hit till dej också, ska ta och kika vidare här inne hos dig!

    Grattis till awarderna, och vinsten! Härligt!

    Ha en skön höstkväll!

    Kramar, linda

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinst o awarder! Det är du värd ♥ Här är så lugnt o rofyllt...
    Njut av livet, imorgon är det fredag;)
    Kram fia

    SvaraRadera
  13. Låter som en underbar dag! Kramar på dig!

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinsten!! iblands så är det ens tur att vinna.ha en fin helg du med,kram!

    SvaraRadera
  15. Hejsan!

    Grattis till din award!!! Och så roligt att du har vunnit, grattis till det med!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  16. Vilket fik alltså!!

    Grattis till awarder och vinst nu blev jag nyfiken på vad du vunnit??

    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Vilka fina bilder!! Så hääärligt café, ett guldkorn!!! Och stooort grattis till awarden, den är du verkligen värd! Du har en både vacker och inspirerande blogg!!!!

    Stoooooooooooooooor kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  18. En toppendag för mig (oss) också. Inget regn, sol på em. Nu är det stjärnklart, blir en kylig natt.
    Grattis till vinsten, det är oftast många om kakan, men du tog hem det.
    Kramen

    SvaraRadera
  19. Grattis vännen till både award och vinst :)
    Ett sånt mysigt café..
    Kram Maria

    SvaraRadera
  20. Caféet ser otroligt mysigt ut, riktigt gammaldags liksom.
    Grattis till din award och vinsten. Det är alltid så roligt att titta in här...

    kram o ha en skön helg!

    SvaraRadera
  21. Vill bara önska en trevlig helg, vilka fina höstbilder du har lagt upp.

    Hälsningar,
    Kristina

    SvaraRadera
  22. Hej hej!
    Stort grattis till din award och finfina bloggvinst. Roligt också att du kikade in hos mig. Håller tummarna för dig i min utlottning!
    Välkommen tillbaka! :)
    Hälsar,
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  23. Jag har fortfarande inte kommit iväg till det där caféet. Nu blir jag extra sugen! Men hallå, vad har Vinden för öppettider nu för tiden egentligen?
    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  24. ssååå mysigt de ser ut i lilla staden som du bor i

    SvaraRadera
  25. Fina bilder du bjuder på från vårt finast cafe i småstaden:)

    kram CC

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)