måndag 12 september 2011

A blog with Substance....Award

Tack underbara Systrarna Karlsson för Award "A blog with substance"
Med motiveringen: Till Maria för din livsnjutar-blogg en blogg som gör en glad och lycklig.
Tack snälla för detta

Titta in till Systrarna Karlsson om du inte varit där ännu :) En underbar blogg med mycket pyssel och återbruk. En massa rara texter kring varje inlägg som får mig att le.














Det första kriteriet:
Tacka den som har givit dig awarden: 
 
Andra kriteriet:
Ge awarden vidare till åtta andra bloggare:
Mitt Måleri För allt vackert du skapar av gamla ting och loppisfynd.

NataljaOblonskaja: För din färgglada blogg som inspirerar mig mycket.

millandante: Dina fina bilder och tänkvärda ord.

The Swenglish Home: En vacker blogg med så mycket  inspirationsbilder.

Ruth's tankar ord och gärningar : För det trevliga och roliga sett du återger din vardag på.

Systrarna  : För en omväxlande och jätte trevlig blogg, med en massa gott och blandat.

Trädgårdsgatan 6.: En jättetrevlig blogg om renovering och vardagen på Trädgårdsgatan 6

Tankar från trädgårdsmästaren: Din blogg är en sann inspiration för mig som gillar trädgård och växter. 

Det tredje kriteriet är:
Kontakta de åtta bloggarna och berätta för dem att de fått en award.


Det fjärde kriteriet är:
Berätta 8 slumpmässiga saker om dej själv.
 
 1. Är en stor Livsnjutare
2. Älskar levande ljus, gärna doftljus
3. Är tokig i choklad. 
4. Är en stor djurvän.
5. Älskar att vara hemma och pyssla.
6. En glad och positiv person för det mesta. 
7. En viss passion för hjärtan ♥
8. Skulle vilja resa till Japan.  Något jag nog alltid önskat.



Detta blev låååångt så här på morgonkvisten. Nu blir det nog en cykeltur eller promenad. Vädret är riktigt fint.
 



11 kommentarer:

  1. Grattis till awarden!
    Ser att flera av de saker du berättar om dig själv passar bra in på mig också :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Gratulerar till den fina Awarden! Och det var roligt att läsa lite mer om dig!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Grattis och TACK så mycket från Systrarna! Bra att det inte var någon tidsaspekt med i uppdraget... *ler* Nu ska vi fundera och fundera vilka bloggar som ska få den från oss....
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till Awarden.Hoppas din arm forsätter att bli bättre och bättre.Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till Awarden!
    Ha en fin början på veckan!
    kram Anette

    SvaraRadera
  6. Grattis till Awarden.Skoj att läsa lite mera om dej.Ha en fin början på nya veckan.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Hej! Grattis grattis. Jag hoppas du fick en trevlig kväll i din ensamhet,nja inte helt du hade ju lilla katten. Här i torpet går det lite på halvfart som vanligt. Kanske att jag skall försöka köra bil idag om det går o sitta, ja vi får se.
    Ha en bra dag/kramen

    SvaraRadera
  8. GRATTIS gumman..Roligt att läsa lite om dig. Ha en go början på veckan...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Grattis!! Och tack snälla, för både award och bloggtips:) Ska se vad jag får ihop själv;)
    Hoppas du kommer till Japan snart!!!:)

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Hej Maria! Tack för dina fina ord om mig, man blir så glad över sånt:-)
    Jag har försökt komma in flera gånger hit iadg, men du har en sån där bloggmall/fond som gör det i princip omöjligt för mig att ladda upp och scrolla neråt eller försöka ladda upp kommentarsfältet från... (ingen aning vad som är problemet, vissa bloggar är bara stört omöjliga)
    kramkram H.

    SvaraRadera
  11. Grattis till din award och tusen tack för äran att få den vidareskickad till mig! Tack snälla för alla rara ord och jag önskar dig en fin höst!

    Helena

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)