söndag 21 augusti 2011

Pyssel & Mys....

under söndags eftermiddag och kväll...det bästa jag vet. En förberedelse för kommande vecka.
Lite god mat en mysig film kanske och att bara strosa runt och pula lite.

En titt in i köket med dom gamla trästakarna som bara får lite ny olja då och då.
Bara älskar dom, inköptes när jag flyttade hemifrån för många år sedan ....

Vår helg har varit skön, lugn och inspirerande..detta visar jag när jag tömt kameran hi hi










































































Önskar er en bra start på veckan..♥ ♥ ♥

19 kommentarer:

  1. Mysigt! Du har rätt om söndagar så :) kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att tända några ljus och bara njuta av det som är just nu !
    Må så gott, kram !
    / Anneli

    SvaraRadera
  3. Du har en riktig mys-söndag, precis som det ska vara. Nu ska jag snart titta på en film också.
    Må så gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Åh det låter så trevligt!Har lämnat stugan för sommarvistelsen,nu vankas jobb i veckan.Jättefina stakar!Tända ljus är såå underbart! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  5. Jag älskar också söndagar med pyssel och mys. Här har det pysslats och målats idag! Hoppas att du får en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Det är skönt att kunna slappna av och riktigt mysa till det på söndag, inte bara tänka på måndagens jobb. Själv måste jag börja jobba heltid i morgon (nu jobbar jag 75%), så jag ser inte fram emot morgondagen precis...:(((.
    Maria

    SvaraRadera
  7. Jättevackra ljusstakar.

    Önskar även dig en skön start på den nya veckan

    SvaraRadera
  8. Även jag har fallit till föga och tänt levande ljus.. efter sådär två veckors regnande så behöver man mysa till det :-)

    SvaraRadera
  9. Kul när man spar gammla minnen som dina ljusstakar. kom på att jag också skall ha 2 höga i furu, men vet inte vart dom har tagit vägen, kanske har någon av barnen fått dom med sig när dom flyttade, får leta lite extra i morgon.
    Kramen

    SvaraRadera
  10. bra att du har haft en skön helg :)

    SvaraRadera
  11. Det låter som en riktigt skön söndag!
    Ha en fin vecka. kram Kicki

    SvaraRadera
  12. Låter som en riktigt härlig och mysig söndag!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  13. hej på dej!! Är oxå glad att mina barn är vuxna men nu bekymrar man sig lite för barnbarnen.Det är en tuff värld vi lever i! ha en bra vecka vännen...Kram Gunilla

    SvaraRadera
  14. Jag har också börjat tända ljus om kvällarna. Bara såååå rogivande. //Lisbeth

    SvaraRadera
  15. Visst är det mysigt nu när det blir mörkare så man kan tända alla ljus.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Åh Maria vilka ljuvliga bilder du visar på bloggen, det är en ren fröjd att kika in här!!!

    Stooooooooooor kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  17. De ljusstakrana gillade jag verkligen, såå inne med sin trärena färg, snygga!!! Mari.

    SvaraRadera
  18. Hej Maria.
    Ljusstakarna är jättefina.
    Visst får man lite sån myskänsla nu när vi är på väg in i hösten lite :)
    Ha en jättefin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  19. Godmorgon min sköna!
    Jätte tjusiga ljusstakar.
    Tycker det är rätt så mysigt nu på kvällarna när man får tända ljus och lampor i fönstren :)
    Kramen♥

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)