tisdag 16 augusti 2011

I survived.......

även denna dagen som jag bävat över i flera månader.
Är nu äntligen en tand fattigare.
Efter det trauma jag upplevde i våras när den skulle dras ut.......hamnade jag till sist på sjukhustandvården.
En kanon tandläkare (fast det är min ordinarie också) som gav mig lugnande och sedan var tanden väck.

Så idag har jag sovit hela dagen alldeles slut dels av anspänningen och det lugnande medlet....blev sååå lugn. 


Nu skall jag sova igen ZZZZZZZZZZ
God natt kära vänner

Den blommar så fint här inne nu...♥


28 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Så skönt att allt gick bra. =)

    kram kram ♥

    SvaraRadera
  2. Det är så jobbigt att gå och oroa sig så, men det gick ju jättebra för dig! Skönt att du kan slappna av nu.
    Maria

    SvaraRadera
  3. Låter härligt! Sov på du! Godnatt!

    SvaraRadera
  4. Skönt att det är över!!!!!!! Sov gott:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Maria
    Skönt att du överlevde brrr för tandläkare inte kul.
    Sov sött.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Åhh, såå skönt för dig hjärtat. Sov så gott..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Pju, det låter som du gått igenom en riktig pärs.
    Skönt att det är över nu..och att du vaknade utan ont.

    kramen!

    SvaraRadera
  8. Nog drar man en lättnades suck när tandläkardörren stängs! Usch, inte kul med krånglande tänder och jag är lika rädd som du.

    Ha en skön dag.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  9. Hoppas även denna natt har varit till belåtenhet och att John Blund har tagit hand om dig ;o) Tandvärk är inte något man önskar sig.
    Otrolig så mycke vackra bilder du skapar, man blir lyrisk, när man ruller neråt i inläggen......
    Du funderade vad jag tog för bröllopskorten och det är inte lätt att veta. Dessa tog jag 80:- för (beror på hur mycke blommor jag lägger på)och jag kände väl att det var lite mycke, men det tyckte inte köparen. Så det blev 15:- till, per kort......
    Ha det gott så länge.
    Kramen, Britt-Inger

    SvaraRadera
  10. En tand mindre och mindre bekymmer. Skönt kan det vara.
    Skönt du fick fin behandling igår och blev bra bemött.
    En stor kram kommer här.
    Fredde

    SvaraRadera
  11. vad skönt att det gick bra :-)

    Hoppas du mår riktigt bra idag :-)
    Kram♥

    SvaraRadera
  12. Hej
    Vad skönt att det är över...
    hoppas du känner bättre idag..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  13. Glad idag?

    Kan tänka mig att du svävar på små moln.....skönt att tanden är borta väl?
    Hoppas du är piggare idag.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Vad konstigt.. Här funkar allt som vanligt när jag kommenterar.. Men jag kan inte skriva in min blogg adress och få min bild på bloggar längre utan jag måste trycka på anonymt hela tiden.

    Vad mycket trevligt och fint jag har missat på din blogg under sommaren..

    Ha en fin dag!
    Kram Elin
    (elinveena.blogspot.com)

    SvaraRadera
  15. Skönt att det är över nu då, och att gick så bra.
    //Camilla

    SvaraRadera
  16. Vad skönt att det gick bra och att du har detta bakom dig nu. ha en fin Onsdag. Kram

    SvaraRadera
  17. Skönt att det gick bra. Ruskigt med tandläkare. :) Krya på dig, kram

    SvaraRadera
  18. Hei snille:)

    Så godt det gikk bra!...huff,tannlegebesøk står ikke øverst på min like-liste heller;)

    Nyt en slumrende dag, fri for tannverk!

    Klem,Hanne

    SvaraRadera
  19. Skönt att få sova och bli av med tandskrället :) Ha en bra onsdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  20. Åh,stackare lider med dig!har ju själv fått dragit ur en tand för ett år sedan,inte kul!Hoppas du inte har ont nu,kram,kram!

    SvaraRadera
  21. Tur att det finns bra bedövning medel...
    Ja pannlappar ni säger visst grytlappar... Vissa ord är olika i filanssvenska och rikssvenska...
    Otepohja är namnet på en häftgrundsfärg som är på akrylbas..
    Det går säkert med vilken grundfärg som helst...
    Hoppas du mår bra idag !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  22. Oh, Maria, du stackars liten !!
    Jag hoppas du är nu bra .
    Kram
    Kersi

    SvaraRadera
  23. Lider med dej och hoppas att du mår bra när du vaknar. - Skönt att det är gjort i allafall !
    Kram / Anneli ♥

    SvaraRadera
  24. Usch och fy,,, aldrig roligt det där men hoppas du sover gott av det lugnande och hoppas du mår bra när du vaknar...

    Sov gott

    SvaraRadera
  25. Skönt att se dig idag och att du hade repat dig från gårdagens äventyr. Pigg och glad som vanligt....

    SvaraRadera
  26. Så skönt då att det nu är över!
    Kram!

    SvaraRadera
  27. Skönt att tanden är borta, dom kan vara luriga och få ut. Jag jobbar ju med tandvård, fast på barn och ungdom. Hoppas du fått sova gott inatt.
    Jag lägger alltid in alla bilder först, sen skriver jag texten. Då är det bara och sätta markören under bilden. Mina headrar gör sonen i Photoshop, jag kan inte själv. Men han ska lära mig, så nu väljer jag ut 3 bilder och så lägger han ut åt mig. Bra med datakunniga söner.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  28. Sv: den bilden tog jag nu när det var fullmåne :)

    Usch Fy och tvi för tandläkare...*Ryser*

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)