fredag 19 augusti 2011

Härliga fredag...♥

nu är den här och veckan har gått. Min vecka har ju varit lite si och så...fast jag skall inte klaga.
Det har i alla fall inte regnat så mycket och det är ett härligt höstväder.

Det lär nog bli lugna puckar i helgen med mys och god mat och ett glas rött eller två.

Mysigt när skymning kommer på kvällen och ljusen tänds...detta är i köksfönstret där också en liten ros tagit plats.











































































Önskar er en underbar helg. Tack en en gång för alla goa hälsningar jag får från Er ♥


20 kommentarer:

  1. Lugna puckar och lite solsken låter alldeles utmärkt. Fast höstväder? Än är det väl sommar...?

    SvaraRadera
  2. Det är såå skönt med fredag i morgon, denna vecka har varit lite seg.
    I helgen blir det tidiga mornar, fotbollscup med sonen och samling kl 07... Men det är kul att se dem spela! Det kommer bli ett glas vitt här i morgon och god fisk till middag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, nu börjar det bli dax att kura in sej på kvällarna och mysa lite! Hoppas du får en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  4. låter så mysigt med höstväder.. men jag är fortfarande inne på sommarväder jag... :-)

    Hoppas du/ni får en mysig helg :-)

    Ang bakgrunden. Jag valde 2 kolumners. Men det kan man ju bara testa sig fram. Man lägger till en ruta EN GADGET med html/java skript. I den rutan sparar man koden på den bakgrunden man vill ha. Om du får problem kan jag hjälpa dej...

    Kram & trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. får du inte till det så kan jag hjälpa dig...
    kram

    SvaraRadera
  6. ha en trevlig helg själv:)

    SvaraRadera
  7. Hej Maria!
    Vad fint!

    Du undrade om min header/välkomstbild, den har jag faktiskt fått hjälp av en bloggvän att göra! (själv är jag något av en "teknisk grönsak", hihi!) Jag tror att hon fixat den i photoshop.

    Ha en trevlig helg du oxå!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. Härliga fredag, jo'vars bara man slapp detta förb.....e regnande, rejält vräker det ner. Det blir en innedag för hela slanten. Det är så mörkt inne så det står 2 värmeljus på köksbordet som förgyller och ger mysfaktor.
    Ha en mysig helg / kramen

    SvaraRadera
  9. Ejjjj, hvor ser det hyggeligt ud. :o)
    God fredag og god weekend
    Klem
    Birgitte

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Visst är det lite mysigt med hösten.
    Just tända ljus och mysa.
    Sånt gillar jag.
    Vackra bilder,och så fin header.
    Ha en fin helg
    Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Hej vännen, vilken otroligt fin header du har...hum du tar ju så underbara kort. Vilka mysiga bilder på blommor och ljus..)...och nu önskar jag dig en underbar helg. Kram Karin H

    SvaraRadera
  12. Låter som en alldeles underbar helg, hoppas att regnet håller sig borta även under helgen. Kram

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en riktigt skön helg!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  14. Vilka fina bilder. Ja, nu börjar det verkligen bli höst. Skönt tycker jag, lugnare och med den, förhoppningsvis, höga och klara luften.
    Hoppas du får en skön helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  15. Önskar dig en riktigt trevlig helg
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  16. Hej.
    Sitter själv med ett glas rött och myslampa i fönstret. Det är allt något speciellt när hösten kommer. Alla årstider känns som man föds på nytt :)

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  17. Hej vännen!

    Har datorproblem och har inte kunnat kika in här så ofta som jag velat. *suck!*

    Kikar in för att önska dig en härlig helg! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  18. Åå va skönt att höra att fler är som mig.. Men jag fick ett bra tips, att jag måste avsluta ett projekt innan jag påbörjar nästa. Få se om jag kan hålla det =) hehe
    TREVLIG LÖRDAGSKVÄLL
    Kram Tessan

    SvaraRadera
  19. Älskar höst och allt mys det innebär. Önkar dig en underbar helg. Goa bilder..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  20. Ny snygg header ser jag! Härliga stämningsbilder du visar. Här är grått väder idag också och jag är förkyld...blääää. KRAM Helena

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)