måndag 29 augusti 2011

Ett oskrivet blad....

Nu är det underbara måndag igen. En hel vecka framför oss att göra så mycket bra av som möjligt. Både motgångar och framgångar.....så är ju livet.

Hoppas NI alla har haft en skön helg.
Vad har ni gjort? Jag är nämligen en oerhört nyfiken person....har ni slappat, varit nyttiga, varit med om en massa upplevelser...eller vad .....

Nu blev ju tyvärr inte vädret så där jättebra. Vi seglade ut med båten i fredags eftermiddag. Fick en helt ljuvlig och varm kväll på ön med goda vänner. Kolsvart vid grillen med en massa lyktor på bordet...mys :)
Sedan på morgonen kom regnet och åskan...ja då drog vi hem. Har också hunnit med ett jympapass på söndagen på F&S. Härligt när svetten forsar och en massa go musik.

Som ni ser har jag tapetserat om på bloggen. Bort med det vita och lite mera färg. Jag är ju ingen vit person, så det fick bli bra nu.
Så en liten diskret tapet...:)








































Dags att fylla bladen för denna sista augustivecka nu.....♥





19 kommentarer:

  1. Man får riktigt lust att plita ner något där i din vackra bok :)
    Vi har varit ute på ön och vädret har varit fantastisk så jag har haft en skön helg.
    Ha det bra! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Lev Vackert Butiken (www.levvackert.blogspot.com) kommer varje adventshelg i dec anordna stor julmarknad, nu söker vi hantverkare som vill sälja sina alster, boka en helg, några dagar maila vitromantik@gmail.com Det kommer bli en magisk jul hos oss! Missa ej! Det finns en stor camping och ett stort vandrar hem 100 meter från huset så bra övernattningsmöjligheter finns!! KRAM Petra Eriksson o Ingela Broling

    SvaraRadera
  3. Vilka fantastiskt vackra bilder du tar! En seglats med båten låter som en strålande helg, bättre än min som bl a innehöll en förlorad budgivning. Jag tar nya friska tag inför nästa helg.

    SvaraRadera
  4. Fint med färg! Här har helgen gått i åskan och regnets tecken!IChristina

    SvaraRadera
  5. Fint bakgrund! Ja, vi hade värmebölja under helgen så jag var på torpet och försökte sköta alla sommarblommor som verkar vara på väg att tröttna på livet... Växthuser producerar ännu tomater och gurkor men hösten är på väg - björkarna är väldigt gula just nu.

    Ha en fin start på den nya veckan!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  6. Herregud vilken fin blogg. Och vilka otroliga bilder du tar. Jobbar du som fotograf...? Har ingen blogg så jag testar att lägga kommentar med anonym. Hoppas det skall fungera. Jätteglad att jag hittade dig. Många fina stunder önskar jag dig. Lotta

    SvaraRadera
  7. Vad jag har gjort är inte så svårt att lista ut, nu är hallbyrån målat och då är hallen klar.
    Alltid fina foton här inne, så myspys såååå.
    Kramen

    SvaraRadera
  8. Jag har jobbat. Vilken fin väska jag ser där,,,,
    Kram Jessika

    SvaraRadera
  9. Bloggen blev kanon fin. Hur gick det med båten och er i helgen det var inte nårdigt det blåste och regnade.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  10. Åh, så fint du skriver om måndag. Jag blev så glad! Den 1:a dagen i veckan brukar vara lite motig. Du piggar upp! Idag har jag fått varor så det känns jättebra att öppna alla paket!
    Kram Berit Fägring Stor

    SvaraRadera
  11. Snygg ny design på din blogg! Vackra foton.
    Vi har varit på bröllop i lördags, och i söndags var det lite mysigt trädgårds pill.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Åååå vilket härligt inlägg.Underbart med lite färg.Bara så vackra bilder.Ha en fin kväll vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  13. Här i södra Filnd hade vi ett ovanligt varmt veckoslut.. Vi var på stugan med ett gäng ungdomar.. Men nu drar arbetsveckan igång..
    Ha det gott !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  14. Gillar din nya bloggdesign, snyggt ! - Även om man inte planerar sina dagar så blir dom fyllda ändå på något konsigt vis. - Och desto äldre man blir går tiden allt fortare. - Så därför är det så viktigt att kunna njuta av det lilla !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  15. Så fint du har gjort det på bloggen. Milt och vackert. Ja visst är det härligt med oskrivna blad som vi får förmånen att fylla med de vi önskar och vill. Ha en underbar vecka..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  16. Vilken mysig helg :-)

    Hoppas din måndag blev riktigt bra :-)
    Sovgott!
    kram

    SvaraRadera
  17. I lördags åkte vi E45:an och besökte flera mysiga loppisar samt tittade på huset Lilla Tunstad i Säffle. Kolla min blogg så får du se hur gulligt lilla huset är........Helgen går så fort...men det sägs att man är lycklig då när tiden rusar iväg.....Kramen på dig.

    SvaraRadera
  18. Hej Maria!
    Ja, idag har vi regnrusk...fast just nu kan jag se en liiten blå glugg bland molnen:))
    Helgen, känns som om jag tillbringat vid diskbänken...dottern har lagat mat och bakat...och jag har hjälpt till med disken...jag är så glad när jag får hjälp med maten för ibland tryter fantasin och då blir det jobbigt och tråkigt at laga mat. Jag står ju för 95% av matlagningen här hemma... men jag har varit på auktion också, som Du läste. Jag tillbringar mycket tid hemma, dels för att jag trivs hemma och så har vi alltid en massa på gång...det är stort och mycket att att ta hand om, tre hundar som behöver mycket skötsel...ja du förstår...vi har valt att ha det så och jag vill inte byta, möjligen finns att vi flyttar så småningom, men först då vi känner att vi bott färdigt här.

    Ha en härlig dag!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  19. Du hade en bra helg, fredagskvällen med grillning låter mysigt. Här var det hyfsat både fredag och lördag, så på lördag hade vi lite skaldjursfest. Snygg bakgrund.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)