onsdag 24 augusti 2011

En inspirerande dag....

hade vi i helgen.Vädret var det bästa tänkbara att ta en utflykt i. Vi åkte till Storegarden Country Living
Solen sken och att köra i den vackra naturen ut dit är en njutning bara det.
Ett litet ärende att utföra hos Sarah och givetvis inspireras en stund. Jag bara ÄLSKAR denna butik.
Skulle kunna ta med hur mycket grejer som helst...men det går ju inte.
Kameran var med...så här kommer ett axplock av en del fina och inspirerande ting.

Kan väl säga att maken var med....en del saker tycker han är lite kul...men inte kommer det in en massa gull gull hos oss inte. Tur att goa dotter var med så vi kunde gosa oss i allt fint på vårt lilla sett. Oss tjejer emellan.

Så gulligt ligger det i den vackra naturen

































 
Gillar ♥
































En sådan ljuslyckta höll på att åka med hem...men nej




























Gillar kontrasterna med kristallen och det grova

Likaså här...snyggt ♥


Titta här då...så mysiga ..RÖTT blir man glad av

Gulligt...

Mera gull gull....maken muttrar...

Maken muttrar mera när jag ojar mig över hur sött det ÄR...

Mys...dessa goa tvålar hon har....luktar så gott !

Fint blänk från en jättefin spegel.

Tofsar, tofsar.....jodå två åkte med hem :)

































Goa dottern framför ett otroligt vackert skåp...I like







23 kommentarer:

  1. Åh vilken butik!! Verkar vara en riktig guldgruva:) Jätte fina bilder du har tagit där inne.
    Hmm dessa karlar förstår ju inte det vackra;))))

    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. WOW vilken butik.Där fanns det mycket vill ha saker....Söt dotter du har.Ha nu en skön kväll vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Massa fina saker, ja.
    Jag borde ta mig ut till en liten butik som den - denna höst bara jag måste köpa en fotogenlampa :-)

    Ha det så bra
    L

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Såååå mycket fint! Förstår inte hur du kunde gå där inne utan att få med dig hälften hem, hihi.

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig butik och vilka fina saker. Ibland är det bra att lämna gubben hem om det inte finns någon "leksaksaffär" passande honom jämte att lämna honom på.
    Ha det gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Ser ut som en supermysig butik. Där går det nog snabbt att bli fattig ;-) Och vilken söt dotter du har! kram

    SvaraRadera
  7. Vilken, ja-vill-ha-allt-affär ! - I en sån kan man gå och titta länge, länge...om man är av kvinnligt kön.;) - Men ofta blir det så mycket man vill köpa så man kan inte bestämma vad man ska välja..Och så blir det ingenting !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  8. Så mycket fint i den affären! Söt dotter du har! Karlar ska inte med till affärer!/Christina

    SvaraRadera
  9. Gud så vackra bilder du tar! Det är en fröjd att läsa din blogg. Tack för att jag hittade hit, tack vare ditt fina inlägg på min blogg! Har lagt in dig bland mina favoriter, för detta gillar jag.
    Älskar pyssel och inredning och det finns ett helt berg av fantastiska inredningsbloggare som delar med sig av sin inspiration, och du är en av dom.
    TACK!

    SvaraRadera
  10. Maria - du är bara världens gulligaste. Tack för alla dina snälla ord. Hoppas det är ok om jag lånar bilden på din söta dotter och lägga in den på min blogg tillsammans med en länk till dig.
    Ha en toppenfin vecka. Stor kram från Sarah.

    SvaraRadera
  11. Där hade det inte varit fel att vara med och ögonköpa, för mycket skulle nog fått följa med hem om plånboken hade varit tjock :-) Tur att maken var med er tjejer kanske, karlar ser med andra ögon om det inte är elprylar och verktyg hehe..
    Kram vännen

    SvaraRadera
  12. vilka fina grejer :-)
    Vart ligger detta ställe?

    Stackars maken som inte gillar gulligull... haha tänk vad han & många män med honom går miste om
    ;-)

    Önskar dej en finfin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej :)
    Vilken supermysig butik i lika mysig miljö.
    jag förstår att ni hade trevligt.
    Ha en fin dag.
    Stor Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  14. Jättefint foto på dottern, tur ni var två som gillade sakerna. För det är mycket fint du visar. Roligt att du är med i min utlottning, dina lotter ligger i lådan.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  15. Vilken gullig affär :)
    Egentligen ska man inte ha med sig sin man på sådana affärer??!!
    Men när det gäller verktyg och annat krafs, då kan dom gå i timmar!!!
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  16. Hej gumman..Oj vilken butik, helt underbar. Får lämna mannen vid nån Clas Olsson efer vägen och bara ta söta dottern med nästa gång. Fårstår att du vil ta med mycket hem därifrån. FIna bilder. Ha de så gott..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  17. Mmmmm... sådana butiken gillar vi!!:)
    Din dotter ser så fräsch och fin ut, passar bra in där i butiken hihi:)

    KRAM

    SvaraRadera
  18. Vilken underbar butik! Massor av vill ha känslor här med... :) Kram Linda

    SvaraRadera
  19. Förstår att du gillar att gå där, vilka fina 7 söta ting de har där. Kram

    SvaraRadera
  20. Åhhhh, så mye herlig!
    Der skulle jeg gjerne ha vært!

    Klem fra Mrs Monday

    SvaraRadera
  21. Hej Maria
    Men oj vilken härlig butik ni va i hi hi tur man inte varit där då vore de fullt här hi hi
    Vilka fina saker du visar o vilka fina bilder .
    Ja du gubbar ...dom ska man lämna i bilen hi hi
    Ha en underbar kväll med mycke mysljus.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  22. Nu blev jag riktigt shoppingsugen:)). Vilken fin och mysig affär, ett sortiment helt i min smak. Vilka fina inspirerande bilder du tagit.
    Maria

    SvaraRadera
  23. Vad kul att du hittade till mig, annars hade jag ju inte hittat till din jättefina blogg! Roligt med lokala förmågor. Var också på Storegården för några veckor sedan. Kan bara hålla med - ett riktigt smultronställe! Kommer garanterat att åka dit någon mer gång och titta in här förstås! Trevlig helg! /Kristina

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)