söndag 17 juli 2011

Söndags kvällen.....

är på ingång och vi startar vår sista semestervecka. Tre underbara veckor har det varit,  med mycket blandade upplevelser. likaså ett mycket blandat väder.
Om någon dag reser vi till Gulholmen där vi stannar ett par dagar.

Slött och slappt har det varit....så skönt!
Mycket tid på ön både i solsken och busväder. Gårdagen var jättefin med en strålande dag och kväll. Men i morse vaknade vi av mulet och ösregn. Var i alla fall kvar och myste i båten med lite fika, lunch och en bra bok i fotogenlampans sken.
Nu stökar maken i köket med någon laxrätt han har hittat recept på. Jag är vrålhungrig vid det här laget.

Önskar er en skön söndagskväll :)






13 kommentarer:

  1. Hallå vännen!
    Skönt att höra att det är någon mer än jag som går in på sin sista semestervecka! =) Det gäller att passa på att njuta in i det sista. Nu hoppas jag bara att solen kommer tillbaka med värmen...
    Ha en fin kväll!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Så vackra foton!

    Har tittat runt på din blogg och såg till min glädje ett foto på en klargul blomma under rubriken Det växer...

    Jag är trädgårdsnybörjare och försöker få namn till allt det som växer i trädgården, den här blomman har jag inte sett i någon bok och jag kan inte plåga mina läsare ännu en gång för att be dem om namnet.

    Kanske du kan hjälpa mej?

    Lena

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en ljuvlig sista semestervecka...

    SvaraRadera
  4. Vi hade oxå kanon väder igår & öseregn idag.. Men det kan vara mysigt med regn oxå, men inte för ofta ;-)

    Gullholmen är så fint, hoppas ni får riktigt mysig där :-)

    Ha en godnatt!
    kram

    SvaraRadera
  5. Ha nu en riktig kanon vecka fast det e den sista.
    Jag skall köra i skytte trafik till segling denna vecka hoppas nästa vecka snart e över.
    Vilka underbara bilder du bjuder på.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  6. Så mysiga bilder! Njut av veckan som kommer!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. önskar dig en fin sista semester vecka
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Låter bra. Ha nu en skön sista semestervecka!

    SvaraRadera
  9. Så vackra bilder. En lisa för själen. Jag har snart 10 dagar ledigt och längtar. Önskar dig en sista underbar semestervecka min vän..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  10. Så härligt ni har haft det...verkar mysigt att åka båt...vi är allt lite sugna på det min kärlek o jag...problemet är båtplats i Stockholm...och sedan man måste ha båt för att kunna ställa sig i kö!?!
    Jag har bytt bloggnam till "Lauras Fina i Livet"
    (fd Lauras Lilla Hem)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Tänk så snabbt dessa semesterveckor är över, lite vemodigt för många, men vardagen kommer alltid i kapp oss.

    En liten film att njuta av när boken är utläst:
    http://www.wimp.com/babymoose/

    Kramen

    SvaraRadera
  12. Ha det så mysigt på Gullholmen! Jag älskar den ön, har många härliga barndomsminnen därifrån:)

    Njut av sista veckan! Kram Therese

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)