lördag 2 juli 2011

Lata dagar...

En så skön semesterstart. Sol och värme, bad och underbara kvällar.
Idag är det dock mulet och regnet hänger i luften. Så nu blir det en stund hos massören sedan en tur till stora varuhuset :) Med ett senare besök hos sonen i Göteborg på lite mat.

Hoppas ni också har det skönt även ni som inte har semester ännu, men ända njuter av sommaren.

Att titta in till er blir det dåligt med tid till just nu...men jag återkommer :)

Att dingla med benen över relingen när vi är ute och seglar i solen...kan inte bli bättre.




Lite mat och ett glas rött i sommarkvällen på ön...

15 kommentarer:

  1. Underbara sommar eller hur.. Ha de så gott hjärtat..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Ser superhärligt ut, kram

    SvaraRadera
  3. Sommar när den är som bäst :) må så gott< kram kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Vad underbart skönt det ser ut!
    Här är det bara regn idag... känns ganska bra endå eftersom jag jobbar.:)
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Åhhhh vad du har det bra :-)

    Fortsätt njuta :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Tack för trevliga kommentarer. Mitt bloggande blir lite sporadiskt under sommaren, man är hemma ibland och i stugan ibland.

    Kul inredningsstilstest du hade för en tid sedan.

    Ha en fortsatt fin sommar,
    Kristina

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga bilder! Så fint foto med vinglasen.
    Här är det semester och lika härligt. I går hade vi mycket åska runt oss men inte en regndroppe kom.

    Ha det fortsatt skönt!
    Agneta

    SvaraRadera
  8. Snart snart ska jag dingla med benen och dricka rödvin också, ska bara jobba en vecka till.
    Ha en mysig söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Jag lever ungefär samma liv som du just nu! Härligt! Häromdagen besökte jag Vinden i Alingsås också för första gången, trevligt ställe! Ha en underbar fortsättning på sommaren! Kramar!

    SvaraRadera
  10. Åh vad härligt!!!
    Njut ordentligt!

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Så sköna sommarbilder! Ha en skön forsättning på sommaren och semestern!

    Kramar
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  12. Åh vad härligt du har det :)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Härligt med lata dagar i solen! Ska prata med min handläggare om att få nån dag ledig från min arbetsträning! Ha det gott!

    SvaraRadera
  14. Du verkar riktigt njuta av tillvaron just nu.
    Bara fötter och gott att äta och dricka. Ljuvligt.

    Kram Maidi

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)