tisdag 26 juli 2011

Hemma hos.....

I sommar har vi varit hos goa svågern och svägerskan i deras nya hus. Huset är nästan färdigt och håller på att inredas. Övervåningen är inte klar ännu men på nedre botten kan man nu njuta.
Och det är klart jag måste ju fota lite här och där. Så här kommer lite klickbilder från vårt besök.

Huset ligger på en höjd med skogen inpå knuten. Så naturskönt med skogens vilda djur och massor av svamp som grannar.

Fönster mot entrén med naturen som granne. Svågerns egendesignade och egengjorda hallmöbel.

Köket som är så mysigt med öppen planlösning till allrummet

Köksbordet som är loppisfynd med jättesöta stolar.
En mix av bilder. Väggfast bokhylla, söta skålar från Grekland och badrumstitt.


20 kommentarer:

  1. Vilket fint hus dom har och så många fina saker. Härligt att vara där och inspireras förstår jag. Fina bilder, Ha de gott..


    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hei, Takk for omsorgsfull hilsen. Koselig bilde og herlige stoler. Sommerklem Siv

    SvaraRadera
  3. Vilket himla fint hus du har.Underbara bilder du bjuder på.Ha en fin kväll.Kramizar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Vilket fint hus de har bygg och vilken möbelsnickare till svåger - jättesnyggt hallbord! =)

    Kram kram ♥

    SvaraRadera
  5. Gillar det köksbordet... Sitter själv och bloggar vid ett nästan exakt likadant! Använder det som data/skrivbord med ena klaffen nere!

    SvaraRadera
  6. Det var ett fint hus din svåger och svägerska har...ljust och fräscht...tänk det är precis mitt köksbord..ett litet runt klaffbord!! Mitt är också vitmålat...jag köpte det på Myrorna för något år sedan för 400 kr...jag tror du har gjort ett fynd sa "gubben" som hjälpte mig att lyfta in det i bilen...ser du sa han...inte en spik på undersidan...utan bara små kilar...
    Ha en fin kväll Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Så lyst og lekkert hus de har.
    Tusen takk for gode ord inne hos meg,
    det varmer. :)
    Klem

    SvaraRadera
  8. sååå himla fint & fräscht :-)

    Ha en finfin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vilket fint hus :)
    Jodå det har varit en liten semester neråt skåne, men nu är vi hemma :) Kram

    SvaraRadera
  10. Ett så superfint hem!! Andas nordisk design och hallbordet är to die for!!! Ljust och fräscht, ombonat och välkomnande!! Tidlöst inredning som står sig läääänge!! Me like!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  11. Visst är det roligt att få inspireras av andras fina hem. Alltid lika kul tycker jag:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  12. Hej
    Vilket fint hem dom har och vad duktig din svåger är som fixar o donar :)
    Ha nu en riktigt skön dag.
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  13. Ett vackert och ljust hem med öppen planlösning, vill ha, vill ha jag också !
    Kram

    SvaraRadera
  14. Bilderna visar hur ljus och fräsch huset är...
    bra jobbat med inredningen..hmmmm jag bliv inspirerad av egen tillverkad hallmöbler den var fint (^-^)!
    Tack för att du kom förbi hös mig (^-^)

    Ha en fortsätt bra dag,

    Khim

    SvaraRadera
  15. Riktigt vackert :)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Kramis♥

    SvaraRadera
  16. Så fint det ser ut! Det där köksbordet var ju helt underbart!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Vilket fint hus det ser ut att vara! Tänk att starta sådär på en helt ny och blank sida, i ett hus där ingen annan tidigare bott...

    SvaraRadera
  18. Vad kul att få titta in hos din svägerska och svåger ! -Vilket jättefint hem dom har. Där måste dom trivas jättebra!
    Ha det gott !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)