torsdag 14 juli 2011

Gästbloggare på Marias Hörna - Njut av Livet....

Hej
jag heter Leia och är en liten brunmaskad siameskatt på mitt 15'e år. 
Nu när matte är på semester,  så för att hjälpa till lite så gästbloggar jag idag. Får ju ta saken i egen tass när dom har annat för sig. 
Matte springer ju jämt omkring med sin kamera....gillar jag inte. Men nu så fick jag ju ställa upp lite. Vad gör jag inte för konsten.
Så här är lite fina bilder av mig.  Husse och matte säger jämt att jag är så gullig och söt...så ja,  jag är väl det.
Själv tycker jag att mina ögon har en väldigt fin blå färg.

Nu skall jag äta lite och ta igen mig i soffan tror jag.

Titta vilka fina ögon jag har.....



Nu vet jag att matte blir så glad när ni kommenterar...det har hon sagt till mig.
Så vill jag att ni lämnar ett litet tassavtryck innan ni går.


Många spinn och mjau från lilla mig.....

Leia..

14 kommentarer:

  1. Självklart så lämnar jag ett tassavtryck till en sådan sötnos som du verkar vara.Sån tur att matte har dej som ställer upp och hjälper till att blogga.

    SvaraRadera
  2. Vilken gullig gästbloggare, kissarna här hälsar!

    SvaraRadera
  3. Tjenare Katten! Det var väldigt, va du var fin.
    Det är väl lugnt och skönt där hemma nu va. Passa på att ligga lite på bordet oxå nu när du har chansen. Pssstt...Säg inte till Matte att jag sa det.
    Puss på dig missen!
    Åsa. (Bakom berget.)

    SvaraRadera
  4. Hej Leia
    Det var ett fint inlägg, så stilig kisse. Du får hälsa matte och nospuss på dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Vilken söt gästbloggare! Jag håller med om att du har jättefin ögonfärg :) Ta en skön tupplur nu i soffan.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Visst är du vacker, lilla "naumen" som Skrutt säger! Men bara på bild, tack! Är tyvärr ingen kattmänniska utan en hundägare. Dom gillar dej ändå mindre än jag gör! Kanske dom skulle kunna vänja sej lite vid en sån sötnos som dej..... Men allergin kan ingen vänja sej vid bland mina barn, tyvärr!

    SvaraRadera
  7. ...Visstt är du söt! Snäll också som gör inlägg åt matte...ha det gott nu ,tass,tass Gunilla

    SvaraRadera
  8. Vilken sötnos som sköter bloggen åt matte. Klart man lämnar en tass...

    Kurr Lisa

    SvaraRadera
  9. Åh vad vacker du är.

    Klart vi lämnar ett tassavtryck

    önskar dig en mjauuuig dag

    SvaraRadera
  10. Tror jag också ska fixa mig en gästbloggare när fantasin tryter. Kanske någon av mina 5 hundar kan ställa upp, måste fråga latizzarna.
    Du var en söt tös med ögon som gnistrar som den vackraste Akvmarin, matte måste vara väldigt stolt över dig. Hälsa matte och fortsätt njut av sommaren trotts att vädret nu är grått och trist.
    Kram och nospuss.

    SvaraRadera
  11. Så fint katt :)
    Inte illa att ha blivit 15år inte.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  12. Vem kan motstå de vackra ögonen så här kommer mitt tassavtryck..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  13. Å så söt du är. Snällt att ställa upp för matte kram Karin

    SvaraRadera
  14. Vad fin gäst bloggare....

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)