söndag 31 juli 2011

Facebook.....

Nu ligger Marias Hörna - Njut av Livet på Facebook.

Så nu kan du lägga dig som följare via Gilla knappen i höger marginalen. På så sätt kommer alla inlägg till din  Facebook sida.

Under inlägget finns också ett antal knappar där du kan dela med dig av just detta inlägget på tex. Facebook, Twitter mm.

Har trixat med detta en hel del nu eftersom jag själv gärna använder mig av dessa funktioner på flera bloggar.
Hum...är ju ingen hacker precis :) men nu verkar det fungera hos mig.

♥ ♥ ♥


3 kommentarer:

  1. SV: Ja jag är nöjd med mina loppis fynd.
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Jag ska gilla på en gång! :-)

    SvaraRadera
  3. Wiiii vad roligt nu har vi gillat dig med;)

    Önskar dig en skön kväll

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)