söndag 24 juli 2011

Borta bra men hemma bäst

Är nu tillbaka från ett par underbara dagar på Bästkusten.
Mycket sol och bad. God mat med fina vännerna S & A. Härlig båttur med fika i solen.
Så nu är semestern slut för denna gången.
vi har haft det jättebra och är super nöjda med våra veckor.

Imorgon börjar vi jobba igen. Och Marias Hörna har vaknat efter sommardvalan.

Tack ni alla som hälsat på mig under dessa veckor. Så nu skall jag surfa runt hos er och kika in

Önskar er en fin söndags kväll :)





17 kommentarer:

  1. Härliga bilder du visar...va skönt att det varit en bra semester...Jag/vi drar till Värmland ett par dagar så man inte bara går hemma vid stugan o grejar...ha det gott vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Desamma till dig du söta...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar hos mig. Vi är riktiga godis- och fikamänniskor alla i vår släkt och extra mycket blir det under sommaren.

    Hälsningar,
    Kristina

    PS. Vilken vacker sommarplantering du har i blomlådan!

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem, alltid skönt och komma hem. Så söt liten sjöbod, och fina blommor har du.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem & tbx i bloggvärlden :-)
    när man haft en bra semester så känns det faktiskt bra när det blir vardag igen.. hoppas du känner det så oxå...

    ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. En fin söndagskväll till dig med och ha en bra jobbstart!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. tack för titten, vilka fina sommarbilder du lagt in, har oxå legat i träda med bloggen under sommaren, men idag kunde jag inte låta bli att göra ett inlägg om det hemska som inträffat i Oslo och som berört oss alla.
    kram

    SvaraRadera
  8. Så fin! Det är väl en brevlåda?
    Semestern är slut hos oss också. Tyvärr.

    Ha det så bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  9. Välkommen tillbaka och tack för grattis hälsningen :)

    SvaraRadera
  10. Vilken fin brevlåda:)

    Det låter som du har haft det kanon ju, kul!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Välkommen hem vännen!
    Du är det bara att börja att blogga igen :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  12. Välkommen hem vännen.Alltid lika skönt att komma hem.Härliga bilder du bjuder på.Ha en fin måndag.Kramizar Rita ♥

    SvaraRadera
  13. Visst är det så, borta bra hemma bäst! Hälsningar Christina

    SvaraRadera
  14. Hej! håller med borta bra men hemma bäst ♥ kul att du är tillbaka..ha en fin kväll! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  15. Tittar in och säger hej till dig. Har drygt två veckor kvar på min semester. Dagarna bara rusar fram......Vi får synas snart. Kramen från Néa

    SvaraRadera
  16. Kikar in o önskar dej en bra dag .
    Tack för din kommentar hos mej ,tur du va in så jag kan lägga mej som följare nu :)de har jag tydligen missat .
    Kramen Anette

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)