fredag 17 juni 2011

Vilken stil har du....??

En av mina bloggvänner med bloggen Mammsenshus hade ett inlägg om "Vilken stil har du". Och det har jag verkligen funderat på. För här hemma tycker jag det spretar åt alla håll. Så stilen är väl min egen då...:)
Men jag hittade en kul grej på nätet. Detta måste ni bara testa.
Kan ju säga att det stämmer väldigt väl in på mig och vårt hem i stora drag. Och det som jag/vi gillar. Men nu är det ju så att det finns en make också. Oftast är vi överens...fast han får stoppa mig då och då Hi Hi.
Så nu måste han också göra detta test.....tänk om det blir helt fel nu.

Mitt resultat blev:
43% Traditional Country
29% Mountain Style
28% Wine Country Style.

Har idag denna fredag varit på en underbar lunch och rolig och trevlig pratstund HÄR.
Ikväll blir det grillat under tak eftersom regnet hänger i luften. I vår stad har vi Potatisfestival denna helg :)
Så vi får se om vi går ner på stan en sväng. Hinner tyvärr inte hälsa på er idag...
MEN önskar er en trevlig helg ♥

Traditional Country



12 kommentarer:

  1. Åh va skoj att kolla upp det! Har nog en likadan gubbe som du men han ger med sej i det mesta här oxå! Ha en trevlig fredagkväll...Kramen Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jag gillar det lantliga och romantiska, när det gäller stil

    ha en underbar helg

    SvaraRadera
  3. Hoppas din helg fortsätter på samma viss.
    Må gott Kramar Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  4. jag , blandar nog lite olika stilar , shabby med modernt - men på senare tid har oxå vintage börjat tilltala mig // trevlig "potatis"hel

    SvaraRadera
  5. helg ska det naturligtvis stå

    SvaraRadera
  6. Vilken fin bild! Ha en fin helg.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Hoppas det blev en trevlig kväll i stan på festivalen...låter så kul, men jag har faktiskt aldrig varit där under festivaltiden.
    Stil hemma...vi har också vår egen...gamla möbler eller egentillverkade, eftersom min man är möbelsnickare. Jag tror inte vi har en enda nyköpt möbel...så det är vår egen stil.

    Ha det gott!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  8. Merci pour votre jolie visite sur mon blog.
    J'aime bien le style shabby et tout ce qui est vieux et qui a beaucoup de vécu...
    Je vous souhaite un agréable week-end
    A bientôt
    Laure

    SvaraRadera
  9. Underbar bilder du har!! (som vanligt ;) )
    Spännande med stilar! Jag spretar nog jag med, ett försök att få sambon att trivas samtidigt som jag helst skulle vilja ha lantromantik för hela slanten! ;)
    Hoppas Din helg är bra och trevlig med festival och allt!
    Kram från Cecilia & Villa Hortensia

    SvaraRadera
  10. Låter spännande och göra det testet, undrar var du hittade det. Kikade på hennes blogg men såg inte var hon gjort det heller. Väldigt fin bild, så den stilen gillar jag absolut också.
    Ha en mysig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. Härlig bild ,för mig är det lantliga finast :)
    kramiz

    SvaraRadera
  12. Kul test men tyvärr blev jag inte särskilt mycket klokare. Har väl min egen stil då =)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)