söndag 12 juni 2011

Söndags kvällen ....

Kära vänner nu är det redan söndag kväll och solen lyser även om vinden är lite kylig.
Hoppas ni har haft det skönt i helgen. Min helg har har varit väldigt bra.
Begravningen i fredags var en väldigt fin begravning, ljus och lätt med mycket glädje trots sorgen. Tycker det är så skönt när det kan bli så.
Dotter firades också i helgen och blev så lyckad så. I lördag var vi hos goda vännerna R & M på en underbar middag.
Någon båt har det inte blivit men lite pyssel här hemma och väldigt slappt. Så ja allt har varit perfekt.

Nu önskar jag er en fin söndags kväll och god fortsättning på veckan. Här skall nu ätas en väldigt sen middag som maken håller på med just nu....mums :)



































Lite blomster fägring från en promenad :)

26 kommentarer:

  1. Låter som en härlig helg .Här har det varit kanonväder hela helgen.Hoppas att du får en skön kväll och en god middag.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Låter som ni haft en härlig helg - trots begravning.
    Själv har jag jobbat hela helgen men det har gått bra det också. Känns inte som pingsten är en "riktig" helg nu sen de tog bort röd dag på annandan.
    Hoppas du får en bra vecka.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Vilka fina foton!
    Önskar dig en bra start på ny vecka.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Skönt med dagar och helger som känns som berikande och i lagom takt.

    Kramar och ha det gott i sommaren, Birgitta.

    SvaraRadera
  5. Härliga blommor. Hoppas helgen har varit kanon våran gick för fort och nu är det måndag igen.
    Kram Hoffmansdeisgn

    SvaraRadera
  6. En högst varierande helg med glädje och sorg, men sådant brukar gå hand i hand, man får ta det onda med det goda.
    Ett gudasött liten glas med blommor, man blir glad.
    Ha det gott vännen.

    SvaraRadera
  7. Hej Maria! Skönt att helgen blev bra, trots begravning. Det där är alltid jobbigt men det är bra när det blir en fin stund tillsammans med nära och kära.

    Jag önskar dig en fin måndag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Vilka fina bilder du bjuder på!
    Här har helgen varit bra, med mycket sol och värme :)
    Önskar dig en fin start på veckan vännen!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  9. Vad härligt när mannen i huset står i köket emellanåt. Det känns lite lyxigt när det händer här hemma..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  10. Ljuvliga blommor och bilder du har här!
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Låter som om du haft en trevlig helg trots begravning!
    Söt liten bukett!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  12. Kul du tittade in till mej, nu tittar jag in till dej! Fina bilder. Lägger till mej som följare!

    SvaraRadera
  13. Blev ingen båttur för oss heller, det har blåst ganska friskt några dagar nu. Och vet du, jag har fått pippi på och göra headrar, det är så jätteroligt och sätta ihop bilder.
    Ha en härlig junivecka
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  14. Låter som din helg var fin, trots begraving och jag hoppas din vecka börjat lika fint.
    Ha en fin kväll
    Kramen

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig helg :) Blåser kallt här med nu. Fina bilder du har idag. Kram

    SvaraRadera
  16. Skönt med en skön helg!
    Vilket härligt inlägg om sjösättningen! Bilden på muggarna, bullarna och tampen gillar jag jättemycket. Jag längtar ut på sjön!

    Ha en trevlig kväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  17. När jag var ute och gick med hunden idag så undrade jag-"vad är det som luktar?" Jag sniffade mig fram mot en buske som stod intill bäcken nedanför där vi bor. Där fanns precis likadana nyponrosor som dina. Jag tog en blomma och la i ett glas med vatten när jag kom hem. Så nu kan jag lukta hela tiden,det luktar ljuvligt.
    Ha en skön måndag kväll.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  18. Skönt att du fick en bra helg och så vackra blommor. Älskar att ta promenader nu, får med sig en massa blommor hem :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  19. Oj så vackra bilder du visar gumman...Ja klematis är vackra blommor...Hade svårt med dom förr, nu vid stugan har vi fem stycken! väntar en vit i blom,knopp när vi lämna stugan sist nu...De blå är så fina oxå! Kramen Gunilla

    SvaraRadera
  20. Vilken underbar bukett!!

    Man får passa på att njuta nu innan de vissnar, för det går ju alldeles för snabbt tyvärr.

    Önskar dig en underbar vecka!

    Kramar

    SvaraRadera
  21. Tänk vad livet består av många bitar...

    Vacker bukett!

    Kram

    SvaraRadera
  22. Låter som du haft en riktigt fin helg trots sorg!!! Och vilket kanonväder vi haft!!! Underbart! Verkligen superfina bilder på sååå fina blommor!!!

    Önskar dig en fin vecka!

    Stooooooor kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  23. Vilka härliga blommor!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
  24. Hej
    Vilken skön helg ni har haft, trots begravningen men det är tyvärr sånt man inte kan påverka, bara försöka göra det bästa som går...
    Ha en jättefin dag
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  25. Härliga bilder och visst har det varit en underbart solig helg!

    SvaraRadera
  26. Hej vännen =)
    Hoppas att allt är bra med dig ?
    Och tack för dina rader hos mig =)
    Vad skönt att begravningen också blev till lite glädje trotts all sorg.
    Va rädd om dig till nästa gång vi hörs kram TIna

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)