torsdag 23 juni 2011

Semester och midsommar stundar....

Nu är det dags för mig att ha semester ett par veckor. Vi börjar med midsommar som firas med goda vänner. Och ja, regnar det så får vi sitta inne...inte mer med det.
Har nu bestämt att ligga lite lågt med bloggen under semestern . Tror jag behöver en paus. (har blivit lätt beroende) Verkar som om många av er tar lite bloggledigt under sommaren. Jag har ju aldrig bloggat under denna årstiden, och känner att det kanske inte blir så mycket under sommaren och semestern.
MEN lite inlägg kanske kommer när jag tömmer kameran...Hi Hi.

Under semestern skall vi bara vara....lite smått och gott inplanerat. Annars har vi båten att njuta utav,  lite utflykter att mysa med. Älskar små dagsutflykter och titta på en del nytt och en del gammalt. Umgås med vänner och ha det bara skönt :)

Visar lite bilder på min Kattmynta som snart gjort sitt. Den klipper jag ner efter midsommar,  så kommer en andra blomning att njuta av.

Nu vill jag önska er alla en underbar SOMMAR och SEMESTER

♥ ♥ ♥












45 kommentarer:

  1. Tack detsamma vännen och ha en riktigt lååång skön sommar!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Guud så underbar bilder... Du kan verkligen fånga det underbara på bild!
    Ha en underbar midsommar.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Så skönt med semester, jag ska jobba 2 veckor till. Hur mycket bloggande det blir under sommaren tror jag beror lite på vädret.
    Glad midsommar, håller tummarna för bra väder.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hejsan vännen!

    Tack för din midsommarhälsning inne hos mig!

    Önskar dig en skön och regnfri midsommar och ledighet.
    Vi kanske ses i stan någongång.

    Ha det fint,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Önskar dig oxå en trevlig sommar och semester.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Ha en riktigt fin midsommar och en härlig varm sommar.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Men Hej och så trevligt att du tassade in till mig och lämnade en kommentar. För nu har jag ju hittat dig. Ny följare här. Hoppas du får en alldeles underbar semester och du gör helt rätt som tar allt som de kommer. Nu måste jag tassa vidare i din fina blogg. Go Midsommar...

    Kramen Lisa

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en fin semester och midsommar :)
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  9. Hej Maria, tack för din hälsning hos mig - och skön sommar önskar jag dig också! //Lisbeth

    SvaraRadera
  10. Ja har man inte bloggsemester så går det ändå på lågfart hos de flesta. Hoppas att du får en trevlig midsommar. Kram

    SvaraRadera
  11. Ha en skön semester! Vilka härliga färger i dina bilder!
    Glad midsommar önskar jag dig också!

    SvaraRadera
  12. Njut av ledigheten så syns vi om några veckor kanske här inne i blogg-världen,,,,,
    Jessika

    SvaraRadera
  13. Hej NJUT av semestern! Glad Midsommar! Kram Annica.

    SvaraRadera
  14. Vackra bilder! :)
    Iof så har jag bara haft Mia som foderhund så jag har egentligen ingenting att jämföra med men... jag har bara gott att säga om den erfarenhet jag har. Tycker helt klart att ni ska bli fodervärdar! :)
    En trevlig midsommar önskas dig med!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  15. Hej goa Maria!

    Tack för dina fina hälsningar!♥

    Dina bilder är såå härliga! Njuter av alla vackra blommor och växter nu...så härlig tid!

    Ja så du börjar också din semester nu, härligt!

    Kram
    Mia
    PS förlåt att jag är bedrövlig på att kommentera tillbaks. Känner att jag inte riktigt hinner med allt jag vill...

    SvaraRadera
  16. Jag bloggar oavsett årstid men det blir kanske inte lika flitigt under sommaren, iaf inte under semestern!

    Ha en fantastisk midsommar, sommar och semester!!

    kram Petra

    SvaraRadera
  17. Ha en härlig sommar och njut så mycket du kan !!
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  18. Ha en riktigt härlig sommar, kram

    SvaraRadera
  19. Hej o tack för titten o hälsningen! Jag jobbar till vecka 29 sen går jag på långledigt innan sem bra tajmat! Ja jag får se hur jag gör kanske ska dra ner på det lite...Som du säger man blir allt lite beroende! ha det gott nu gumman så hörs vi Gunilla

    SvaraRadera
  20. Så vackra bilder:) Jag önskar dig en riktigt trevlig midsommar och semester och sommar:)))


    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  21. Ha en underbar sommar och en mysig midsommar.
    Hoppas på mycket ☀ och inget ☂
    Kram

    SvaraRadera
  22. Ha en rikgtigt härlig semester! Jag går också nu, så skönt! Du får inte ta för lång bloggpaus, då får jag abstinens! =)
    Ha en fin midsommar.

    kram kram

    SvaraRadera
  23. Hej Maria.
    Tack för hälsningen och tack det samma.
    Så underbart det ska bli för dig att få semester, njut och lev väl.
    Fantastiskt vackra bilder.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  24. Jag önskar dig en skön semester och en fin midsommarhelg!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  25. Ha en underbar semester och en bra midsommar.
    Kram Marina

    Ps. Min laptop följer med på semestern :) Ds.

    SvaraRadera
  26. Vilka jäääättevackra bilder!!! Låter härligt med semester och midsommarfirande hos vänner! Hoppas du får det riktigt trevligt!!

    Önskar dig en finfin midsommar!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  27. Så skönt med semester! Dagsutflykter är ju toppen när vädret är som det är...
    Så fin Kattmynta du visar, jag hade köpt en sådan, jättefin...bara det att det tyckte våra kattor också...så den försvann på ett par dagar genom att dom rullade sig och rev i plantan:(

    En riktigt Glad Midsommar! och Skön Semester
    till Dig!

    kram lisamaja

    SvaraRadera
  28. Har aldrig sett kattmynta på bild! Vad vackra det är! För mig är kattmynta något som gör katten sprallig...

    Jag önskar dig en skön sommar och kommer att titta in nån gång ibland i sommar!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
  29. Har du semester så skall du njuta och samla krafter. Tror nog att det kommer ett och annat inlägg när regnet piskar mot rutan (hoppas det).
    Nu önskar jag dig en fortsatt trevlig midsommarhelg och en fin semester med sol!
    Kramar många.

    SvaraRadera
  30. Tack detsamma, ha en härlig sommar!

    SvaraRadera
  31. Önskar dej detsamma/kram

    SvaraRadera
  32. Fick se att du skrivit en fråga angående potatis.Du ville veta om alla blommar och mej veterlig så gör dom det.När de blommat så kan man börja kolla under om det blivit något.Så lycka till med din potatis.Midsommar kramar från gunsan

    SvaraRadera
  33. I hope you enjoy your summer Maria! Have a relaxing time off, I know I plan on doing the same:) Marcia in California

    SvaraRadera
  34. Helt underbara foton!

    Hoppas ni har haft en underbar midsommar hit tills

    SvaraRadera
  35. Hej Maria! Hoppas du haft en härlig Midsommar och ha det så skönt på ledigheten! Jättefin ny header du har fotat, underbara bilder:) KRAM Helena

    SvaraRadera
  36. man får lov att ha lite semester från bloggen på sommaren... är ju så mycket annat man vill göra oxå...

    men jag hoppas du kikar in då och då..

    hoppas du haft en härlig midsommar :-)
    Kram

    SvaraRadera
  37. Vad härligt med semester! Passa på att njuta av sommaren och jag hoppas att det blir fint väder :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin söndag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  38. Önskar dig en härlig sommar och semester så ses vi igen när vi ses.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  39. Hoppas du får en riktigt skön semester...min börjar om två veckor..skönt skall det bli. Ha det riktigt gott nu och glöm inte att njuta..Kram Torprosen

    SvaraRadera
  40. Önskar dig detsamma och jag håller med dig. På sommaren blir det allt mycket mindre med tid att sitta framför datorn..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  41. Ha en härlig ledighet!
    Dagsturer är inte att förakta! Man har mycket trevligt på nära håll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  42. Jag är ofta inne och njuter av din blogg, med alla bilder och kommentarer,att du har sådana talanger visste jag inte. Ha en riktig fin sommar och semester.
    Rose-Marie

    SvaraRadera
  43. Wonderful images!!! Hugs Yvonne

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)