torsdag 9 juni 2011

Perfect Home...Martiniglas

Jag lovade ju er för ett tag sedan att visa vad jag köpte på Perfect Home när jag var på heminredningsparty.
Det blev ett gigantiskt martiniglas/vas.
Det är så snyggt med blommor i eller som i påskas med lite fluff och ägg. Eller bara tomt.
Till hösten blir det ljus i glaset, så jag är mer än nöjd över mitt lilla inköp ♥

Idag regnar och åskar det här hos mig. Öppnar tvärdrag i hela huset för att få in lite syre.
Är ledig idag så det blir lite pill här hemma och vila för jag var på tjejmiddag igår kväll. Då blir det alltid lite sent i säng :) Men det är det värt....

Dom här bilderna togs när det fanns Syrener fortfarande.







































23 kommentarer:

  1. Vackert!
    Mulet här också, men ingen åska ännu...
    Nästan skönt med lite svalare väder...

    SvaraRadera
  2. Så fint.
    Jag gilla Perfect Home prylarna sååå fina saker även om jag kan tycka det är lite dyrt så köper jag nått när Jag är på party.
    Dotterns väninna säljer så jag kommer säkerligen komma på party hos Henne och att själv ha ett party här i höst.

    Så Ni har haft åska jag faktiskt väntar på att det skulle kunna få bli "en smäll" här också det behövs verkligen "laddas" ur oj oj så varmt och gott Vi har det :)
    Skönt med ledig dag.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint glas och väldigt användbart för allehanda dekorationer!

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt vackert.....
    Här skiner solen än och det är hur varmt som helt men det varnas för riktigt oväder till kvällen.
    ha en fin dag
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Det var ett vackert köp! Gillar när saker kan användas på många olika sätt. Jag saknar redan de underbara syrenerna...det gick alldeles för fort.
    Hos oss har det precis vräkt ner regn, så mycket att inte ens hundarna ville gå ut, men det är en ljuvligt ren, härlig luft ute nu. Tvärdrag var ett bra tips...jag står inför veckans storstädning...och det tar emot...synd att det inte blåser lite mer idag för då kanske det hade räckt med tvärdrag;))

    Jag önskar Dig en härlig helg!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  6. Snyggt glas.Eller Vas.Vad man själv vill kalla det.Önskar vi fick lite regn.Har mulet här men kvavt.men det har så svårt att regna här längst ute vid kusten.

    SvaraRadera
  7. Hej så somriga bilder hos dig! ja i dag är det lite små regnit här men ljummet i luften! önskar dig en trevlig helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Jag har varit på ett sånt party också, dom har mycket fint. Supersnyggt jätteglas du köpte, passar till mycket. Åskar och regnar till och från här också, just nu är det från.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Hejsan.

    Det lät mysigt med inredningsparty!
    Skulle passa mig perfekt.
    Snyggt glas du köpte, mycket användbart.

    Tråkväder idag, eller hur?

    Båt i Mjörn är inte fel, skulle nog kunna tänka mig det....

    Kramis Anneli.

    SvaraRadera
  10. Tack för gullig kommentar hos mig!
    Så fint glas!
    Det kan nog pyntas i oändlighet, blir säkert fint med ljus i!
    Försöker med tvärdrag här med, svettas så av städningen! =)

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Jätte fina bilder och vad roligt med home party. Jätte snyggt martini glas du köpt. Här så regnar det och åskar för fullt.

    Ha en fin dag!
    Kram Elin
    (elinveena.blogspot.com)

    SvaraRadera
  12. Så tjusigt, du har dekorerat fint :) Kram

    SvaraRadera
  13. Åh vad fint. Underbart med syrener! Härligt se dina fina bilder och få inspiration. kram

    SvaraRadera
  14. Är era syrener redan överblommade? Här har vi dom fortfarande kvar. Tror dom mörklila står lite längre.
    Snyggt och användbart glas du köpte dig.
    Hoppas du får en skön helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  15. Så fina bilder och vilket glas! Här har det regnat som tusan emellanåt. Jag tog en sväng till Ullared och shoppade lite:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  16. Oj, oj vilka vackra närbilder. Kan känna doften enda hit!!

    SvaraRadera
  17. Hej, åh så vackra bilder med blomster...tittar och njuter!
    Ha det så gott i helgen!
    Kam/Agneta

    SvaraRadera
  18. Åh,så snyggt glaset var & stort!vad kul att få gå på heminrednings-party!Ha en trevlig helg,kram kram!!

    SvaraRadera
  19. Bara så snyggt.Ja det glaset gillade jag.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  20. Det är bra när något kan användas hela året till lite av varje, jätte fin.
    Önskar dig en bra helg/kram

    SvaraRadera
  21. Önskar dig en underbar Fredag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  22. Ett sådant glas har jag också.....men har aldrig tänkt på att man kan lägga blommor i det....Jättefin. Den idén köper jag. Fredag okey. Vi hörs innan dess. Kramenheladan Néa

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)