fredag 6 maj 2011

AVSLUTAD.......Utlottning på Marias Hörna

Avslutad...Nu är det dags för utlottning.
Bloggen Marias Hörna - Njut av Livet har nu passerat 17.000 besökare samt över 300 inlägg. Och det måste ju firas :)
Utlottas gör ett kit med gamla, udda och slitna bestick. Fyra skedar och fyra gafflar. Ombundna av Farmor Hildas spets.
För att delta i utlottningen:
1 lott = en kommentar i detta inlägg.
2 lotter = Länka till din blogg med denna bilden.

Har du ingen blogg. Använd Anonym
när du skriver din kommentar + ange din mailadress.

Dragning sker den 6.6 kl. 24.00






66 kommentarer:

  1. Grattis till alla besök, och så roligt med en utlottning.
    Klart jag vill vara med och jag länkar också :)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis !!!
    Jag tar en lott :)

    SvaraRadera
  3. Hallojsan! Grattis till alla besökare - men det är ju inte konstigt med en så fin blogg! =)
    Jag kan ju naturligtvis inte motstå en utlottning, särskilt inte när priset är så fint! Jag länkar från min vänsterkolumn i bloggen.
    Ha en härlig fredag, vännen.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Gomorron
    Så fin vinst, du är bra på och hitta på fina vinster. Jag är med fast jag har nog haft min tur hos dig. Länkar såklart också.
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Det är klart att jag är med. Och så är det ju farmor Hildas spets. Underbart :)

    Jag tar två lotter och länkar i min högerspalt!

    Jag önskar dig en fin fredag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Kikar in och önskar dej en riktigt härlig fredag :-)

    Jag är gärna med i utlottningen och länkar från min sida :-)
    kram

    SvaraRadera
  7. grattis till alla dina besökare , men du har en fin blogg.
    Visst är jag med i utlottningen:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla besökare och tack för att du tittade in till mig och berättade om denna fina utlottning. Jag är med och tar två lotter.
    Ha nu en mysig helg
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  9. Hej
    va kul med en utlottning med sånt fint pris :)
    Jag är med, 2 lotter, har redan länkat.
    Ha en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Oj oj...tänk va tiden går fort när man har roligt:)
    Länka har några försökt förklara för mig MEN jag har inte lärt mig ÄNNU!

    Men hoppas nu på vinst förstås!

    Ha en fin helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  11. Klart att jag vill tävla! En lott tack.
    Trevlig helg du med! Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Självklart vill jag vara med. Grattis till så många besökare förresten. Nu ska jag fixa med länken till Dig.
    Ha en skön helg! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  13. OJ vad många besökare! Grattis till det...Ja nu njuter jag av livet må du tro!
    Har länkat också så två lotter tack! Lagt till dej som följare så jag inte missar dej,kram o hej Gunilla

    SvaraRadera
  14. Hej,

    Klart jag vill vara med...jag ÄLSKAR gamla bestick...Kram och ha en bra helg du med:))
    Maria

    SvaraRadera
  15. Hejsan.

    Vill vara med i din fina utlottning!
    Länkar inne hos mig gör jag också.

    Nu säger jag ett stort GRATTIS till alla dina besökare och så hoppas jag på tur i din utlottning!

    ha det gott,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  16. Nu har jag länkat med bild,och skriver en liten kommentar.Så två lotter Tack.Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  17. Hej vännen men jaaaa jag vill vara med ska absolut vara med och tävla här =)
    Hoppas att din helg blir bra och njut=).
    Va rädd om dig Kram Tina

    SvaraRadera
  18. Hei :)
    Jeg er med.
    To lodd på meg, kommenterer og linker. :)
    Fin blogg du har, så jeg følger deg videre. :)
    ha en fin dag
    Klem

    SvaraRadera
  19. Hej min vän, tack för dina rara rader hos mig ;) självklart vill jag vara med o fira dina många besök..länkar med bild. Ha en jätte skön helg
    kram pia

    SvaraRadera
  20. GRATTIS! till alla besök.
    Jag är visst ute i sista sekunden....
    men jag hann...
    Vill gärna vara med och tävla.
    Ha en trevlig helg!
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Stort grattis till alla besökare!
    Hoppar över denna gång, någon annan måste ju oxå få vinna :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  22. Jag vill gärna vara med i din utlottning. Länkar från min blogg så två lotter för mig, tack!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  23. Vilken fin utlottning...här vill jag vara med.
    Tar 2 lotter och hoppas på tur.
    Önskar dig en fin helg
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  24. Grattis! Jag är snart på 15000 besökare.Då fixar jag oxå en utlottning.

    Jag tar med en lott och hoppas på tur.
    TRevlig helg. Marie

    SvaraRadera
  25. grattis! Kul med en utlottning! Tack för din fina blogg! Kram Lotta

    SvaraRadera
  26. Grattis Maria till alla dina besökare. Men din blogg är så mysig......Jag är gärna med på utlottningen av gamla bestick. Kramen Néa

    SvaraRadera
  27. Nu är jag här:) Grattis till alla besökare, tar TVÅ lotter...tack! KRAM Helena

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med och tävlar och vill 2 st lotter tack :-)
    Kram Loppan

    SvaraRadera
  29. Grattis till så många besök! :)
    Jag provar gärna lyckan i ditt lotteri med 2 lotter.
    Ha en fortsatt strålande helg! :)

    SvaraRadera
  30. Klart vi måste vara med.
    Två lotter till oss tack:)

    SvaraRadera
  31. Vilken underbar vinst!! jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen och länkar såklart med bild på min blogg - två lotter:)

    Ha det fint!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  32. Jag är med,prova lyckan.

    kram
    Lili

    SvaraRadera
  33. Grattis till besökarna.

    Jag är gärna med i utlottningen och tar 2 lotter

    Länkar i min blogg och hàller tummarna

    MVH
    Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Det är så kul när besöksräknar tickar på!
    Jag är gärna med om 1 lott!!

    SvaraRadera
  35. Här kommer en hälsning från EN utav alla dina bloggläsare. Tack för en trevlig blogg, det är alltid kul att titta in här. Besticken med farmor Hildas spets vill jag ju självklart vara med och tävla om.

    Ha det bra / Suzanne

    SvaraRadera
  36. Hej på dig!!
    Självklart jag är med och
    norpar en lott<3
    Ha det gott!!
    Kramiz,, lotta.k3@spray.se

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med , tar mig 2 lotter :)

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med :-)
    Jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/may/6-juni-vinn-bestick.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  39. Grattis!:) Tar gärna en lott!
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Hej på dig!!
    Är gärna med och norpar en lott!!
    Ha det bäst,,Kramiz<3
    lotta.k3@spray.se

    SvaraRadera
  41. Men snälla söta... klart Jag vill också vara med!

    Har länkat hos Mej! Så två lotter!

    Kramar!

    SvaraRadera
  42. Grattis till alla läsarna! Prövar lyckan med en lott och hoppas på vinst!

    sara_gustavzon@yahoo.se

    SvaraRadera
  43. kathaskortmakeri16 maj 2011 18:21

    Klart man vill vinna!!!!

    Tack för en mysig blogg titt.

    Kram Katha

    SvaraRadera
  44. Hejsan! Vilken fin blogg och spännande tävling, klart jag vill vara med!
    Länkar också för 2 lotter :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  45. Hej ! Grattis till alla besökera och till en inspererande Blogg som jag följt i det tysta. Självklart vill jag vara med i denna tävling. Nu hoppas jag bara p turen.
    Jag tar 2 lotter.
    http://hjartero.blogspot.com/

    Kram Maria




    http://hjartero.blogspot.com/

    SvaraRadera
  46. Visst vill jag vara med och 2 lotter gäller för länkat har jag gjort..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  47. Klart att jag vill vara med måste missat detta.
    Länkar även från min sida.
    Hoppas på tur.
    Kram

    SvaraRadera
  48. Hej, fin blogg du har, jag är väldigt gärna med i tävlingen, hälsningar Elisabeth (klarasvind.blogspot.com)

    SvaraRadera
  49. Hej!

    Jag är gärna med och hoppas på tur:)
    Jag tar 2 lotter tack!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  50. Fin blogg du har.
    Gratulerer..jeg vil gjerne bli med å feire!
    Linker også..og gleder mer til å følge deg videre.
    Klemmer fra Anne

    SvaraRadera
  51. Är självklart med o tävlar om de fina besticken...:))
    Länkar oxå...
    Kraamizar git

    SvaraRadera
  52. Jag är med och tävlar! verkligen fina bestick!

    mail: gutterflower@crossnet.se

    SvaraRadera
  53. Grattis till alla besökare, jättefin blogg har du! Jag tar gärna en lott tack!

    /Lina

    SvaraRadera
  54. Två lotter - har länkat!
    Och grattis till alla besökare av din blogg!

    SvaraRadera
  55. Hej!

    Grattis Grattis!!

    Är gärna med och tävlar, och tänkte mig 2 lotter, om det går för sig.

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  56. Hejsan. Är gärna med i din utlottning. Grattis till så många besökare!

    Jag har länkat= 2 lotter

    Kram

    SvaraRadera
  57. Hei! Koselig å besøke den inspirerende bloggen din!!! Og deltar gjerne i trekningen din:-) Ha en flott kveld!!! Klem Ruth

    SvaraRadera
  58. Håper å vinne med ett lodd!
    Takk for din flotte blogg!!
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    SvaraRadera
  59. Så spännande, detta vill man ju inte missa.
    Tar två lotter, ska länka direkt.
    MVH
    Malin

    SvaraRadera
  60. Hej!
    Är gärna med i din fina utlottning. Två lotter, tack, har länkat i högra sidopanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  61. Hej!
    Oj,jag har missat din tävling,så jag är verkligen ute i sista minuten.
    Är med på ett litet hörn,i alla fall.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  62. Hej! Vilka fina priser :O Jag är gärna med och tävlar med två lotter! Hoppas hoppas jag har tur!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  63. Gratulerer så mye med så mange besøkende! Jeg vil veldig gjerne bli med på feiringen fra norge, om det går? Sender en hilsen her, og har linket deg opp inne hos meg.

    Ha en fortreffelig sommerdag! :)

    SvaraRadera
  64. Hittade till din fina blogg! Grattis till alla besökare! Här har du en till... och som gärna kommer tillbaka!

    Jag är förstås med och tävlar om besticken och den fina spetsen! Länkar från min blogg, så det blir 2 lotter! Hoppas på turlotter... ;-)

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  65. Hej och tack för en fantastisk inspirerande blogg! Hoppas på bra med tur för jag är är helt galet kär i gamla bestick!

    caroline_almberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. en lott till mig :D kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)